środa, 8 lutego 2017

Małe conieco #8: styczeń 2017

Hej!
Możecie mi powiedzieć, jak to jest, że kiedy obiecuję sobie ograniczyć kupowanie książek, dziwnym trafem przybywa mi ich znacznie więcej niż w normalnych okolicznościach? Nie mam pojęcia, jak to jest możliwe. W każdym razie do końca lutego nie kupię już żadnej powieści (ehe, jasne ;)), bo w ostatnim czasie wydałam na nie za dużo. Dzisiaj zapraszam Was na book haul, który ogołocił mój portfel i pozbawił resztek godności... ale to wszystko przecież przez tak wspaniałe promocje :D Serce mówi mi, że przecież dzięki takim wspaniałym rabatom i okazjom oszczędzam, rozum natomiast zaprzecza, że wcale tak nie jest. Tak czy inaczej, zapraszam. Wszystkie książki, które nie pochodzą z konkursów, są zakupami.


  • Księga wszystkich dokonań Sherlocka Holmesa - Sir Arthur Conan Doyle
    Naszło mnie ostatnio na poznanie przygód najsłynniejszego detektywa na świecie. Decyzja o zakupie tego zbioru była raczej spontaniczna, ale wiecie, cena nieduża to trzeba korzystać.
  •  Pośród żółtych płatków róż - Gabriela Gargaś
    Wygrałam tę książkę w konkursie. Autorką jest moja imienniczka, więc zapowiada się ciekawa lektura :D
  • Fobos - Victor Dixen
    Już od dawna chciałam przeczytać tę książkę. Zafascynowała mnie idea stworzenia historii, która dzieje się w kosmosie. Randkowanie, różne narodowości, projekt Genesis i ponoć ekstremalne zakończenie - to coś dla mnie.
  • Ugly Love - Colleen Hoover
    Uwielbiam tę autorkę i jej książki. Tą udało mi się wygrać w konkursie i już nie mogę doczekać się czytania. Romans pielęgniarki i pilota samolotu - to obiecujące.
  • Harry Potter i Kamień Filozoficzny - J.K. Rowling
    Całą serię już przeczytałam, czas najwyższy uzbierać kolejne tomy w tym cudownym wydaniu. Mam już piąty i siódmy - nie pytajcie, czemu nie po kolei :P Jest to wygrana konkursowa.
  •  Ekspozycja - Remigiusz Mróz
    O tym autorze jest bardzo głośno. Postanowiłam przekonać się, czy rzeczywiście pisze on tak wspaniałe książki, jak ludzie mówią. Padło na "Ekspozycję", bo to kryminał, który jest ściśle związany z naszymi Polskimi górami. Zwłoki na krzyżu na Giewoncie - to jest coś!
  • Panika - Lauren Oliver
    Zainteresował mnie opis z okładki, poza tym słyszałam o niej różne opinie - od bardzo dobrych, po złe. Stwierdziłam, że pora się przekonać, jaka jest ta książka. 
  • Przepisy na miłość i zbrodnię - Sally Andrew
    Kto nie lubi dobrego kryminału połączonego z lekkim romansem i pysznym jedzeniem? :D
  • Blackout - Mira Grant
    To już ostatni tom "Przeglądu Końca Świata", czyli serii o zombie, którą po prostu ubóstwiam! Nie mogę się doczekać poznania zakończenia :)
  •  Hygge. Duńska sztuka szczęścia - Marie Tourell Soderber
    Nie dość, że ma nieziemską okładkę, udało mi się ją wygrać, to jeszcze mówi o szczęściu. Raczej nie czytam takich książek, ale ta mnie zaintrygowała.

To już tyle! Czytaliście którąś z nich? :)

1 komentarz :

  1. Ja mam zamiar dorwać Sherlocka :D
    Ale to kiedyś, narazie mam całkiem niezłą kolejkę książek do przeczytania :) I też mówię sobie, że nie kupuje już książek a kończy się to kolejnym zakupem :D

    Pozdrawiam
    www.myfairybookworld.blogspot.co.uk

    OdpowiedzUsuń

Zostaw ślad swojej obecności :)