poniedziałek, 16 stycznia 2017

Z muzyką w tle #7

Witajcie :)
Czujecie się już w miarę ogarnięci w tym nowym roku? Ja nadal nie mogę się przestawić i wciąż myślę, że aktualnie mamy 2016. Niebawem rozpoczną się ferie (ja już mam :D), wszyscy będą mieli mnóstwo wolnego czasu, z czego naprawdę się cieszę. Wreszcie znajdę minutkę na wyszukanie jakichś nowych, świetnych piosenek do tej serii, bo dzisiaj mam zamiar zaprezentować wam odrobinkę starsze utwory, jednak mocno wpadające w ucho. Jesteście zaintrygowani jakie?



1. Beside the Bridge - Weigh You Down


 




2. Ed Sheeran - Don't

 

 



 

3. Lawson - Juliet

 





4. Andy Black - We Don't Have To Dance

 

 

 



5. Hozier - Take Me To The Church

 

 

 

6. David Guetta, Cedric Gervais, Chris Willis - Would I Lie To You

10 komentarzy :

  1. O dziwo w tym roku nie mylę dat gdy coś piszę, co uważam za duży sukces. ;)

    Mmm, nowa piosenka Eda! <3

    OdpowiedzUsuń

  2. Oo, Ed <3 Po tym, jak ostatnio wydał dwa nowe single, mam duża fazę na słuchanie jego piosenek. Wszystkie są naprawdę cudowne :o
    Andy'ego też lubię, a podczas wakacji miałam właściwie obsesję na punkcie "We don't have to dance". Całe Black Veil Brides jest fajne ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. 2. Ed Sheeran - Don't i 5. Hozier - Take Me To The Church :) Uwielbiam!:D A i reszta tych kawałków także wpada w ucho :)
    Ps: Bardzo ładny blog , na pewno będę tutaj zaglądać :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Kocham takie zestawienia!! Mogę zawsze podłapać jedną lub dwie piosenki, które urozmaicą moją playlistę.
    Pozdrawiam,
    Biblioteka książkowych recenzji

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też takie bardzo lubię, dlatego powstała ta seria :)

      Usuń
  5. I kolejny raz zarażasz mnie miłością do piosenek :D Dodaję do playlisty <3 Kocham tą serię postów u Ciebie ^^
    Pozdrawiam! Dolina Książek

    OdpowiedzUsuń
  6. O, wiele znajomych i lubianych kawałków. ;) Szczególnie lubię Juliet. ;)
    W tym roku ani razu nie pomyliłam roku w notatkach z zajęć, więc jestem aż zdziwiona, bo zazwyczaj dopiero w marcu piszę dobry rok bez poprawek. ;D

    OdpowiedzUsuń
  7. Wszystkie kojarzę i lubię. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń

Zostaw ślad swojej obecności :)