niedziela, 1 stycznia 2017

Wrap up #17: Grudzień 2016 + TBR na 2017

Hej wszystkim :)
Jak po Sylwestrze? Do mnie nadal nie dotarło, że mamy już nowy rok. Matko, jak ten czas szybko leci! Dzisiaj mam dla Was podsumowanie przeczytanych przeze mnie książek w grudniu. Znów jest ich okropnie mało - tylko trzy, ale 2017 mam zamiar rozpocząć z rozmachem.W drugiej części posta znajdziecie także mój TBR na ten rok, czyli dwadzieścia książek, których czytania nie mogę odpuścić.



1. "Kwiaty na poddaszu" - Virginia Cleo Andrews

Podsumowując:
Przeczytałam 968 stron, czyli około 32 strony jednego dnia.

Przeczytam tyle, ile mam wzrostu:
6,9 cm, co łącznie daje 137,1 cm / 164 cm

Najlepsza książka: Cóż, moje serce skradł "Kod Leonarda da Vinci". Jest to również druga najlepsza książka, jaką przeczytałam w zeszłym roku.
Najgorsza książka: "Latarnik"

TBR na 2017 rok:


  • "Czerwona królowa" - Victoria Aveyard
  • "Księżniczka z lodu" - Camila Lackberg
  • "Król Kruków" - Maggie Stiefvater
  • "Ostatnia piosenka" - Nicholas Sparks
  • "Gwiezdny pył" - Neil Gaiman
  • "Szumowiny" - Jorn Lier Horst
  • "Pandora" - M.R. Carey
  • "Władca Pierścieni" - J.R.R. Tolkien
  • "Gra o tron. Wydanie ilustrowane" - George R.R. Martin
  • "Anioły i demony" - Dan Brown
  • "Skalpel" - Tess Gerritsen
  • książka Brandona Sandersona
  • "Szóstka Wron" - Leigh Bardugo
  • "Dziewczyna w lodzie" - Robert Bryndza
  • "Płytkie groby" - Jennifer Donnelly
  • "Dallas 63" - Stephen King
  • "Pani mecenas ucieka" - Sophie Kinsella
  • "Rok 1984" - George Orwell
  • "Ekspozycja" - Remigiusz Mróz
  • "Dracula" - Bram Stoker

17 komentarzy :

  1. "Kod Leonarda da Vinci" wypożyczyłam przed przerwą świąteczną z szkolnej biblioteki, ale jeszcze się za nią nie zabrałam. Zamierzam to niedługo nadrobić :D Z twojego tbr czytałam "Rok 1984" i polecam, natomiast Dracule mam w planie. Pozdrawiam, Wielopasja

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O matko, to koniecznie przeczytaj, bo jest niesamowita!

      Usuń
  2. Czytałam jedynie Latarnika, jako lekturę :D

    OdpowiedzUsuń
  3. "Kod Leonarda da Vinci" ogromnie mi się podobał i też koniecznie muszę przeczytać inne książki tego autora <3
    Iza xx

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. "Kod" był przewspaniały, więc się nie dziwie, że Tobie także się bardzo podobał. A "Anioły i demony" leżą już w koszyku na arosie, czekając na ich kolej :D

      Usuń
  4. Z twojego tbr czytałam "Czerwoną Królową" i jestem ciekawa czy Ci się spodoba :)
    Ale kilka z twoich pozycji mam także u siebie np. "Szóstka Wron" jestem bardzo ciekawa tej powieści :)
    Mam nadzieję, że uda Ci się przeczytać wszystkie wybrane książki.
    Buziaki :*

    OdpowiedzUsuń
  5. Czytałam "Anioły i demony" Dana Browna, po "Kod Leonarda da Vinci" chciałam sięgnąć w drugiej kolejności, czyli akurat nadszedł odpowiedni moment. :D Z wymienionych przez Ciebie w TBR zapoznałam się jeszcze z "Czerwoną królową". Książka okej, ale nie spodziewałabym się po niej niczego więcej niż po innych młodzieżówkach (recenzja tej książki u mnie w najbliższą środę :D). Życzę Ci powodzenia w czytaniu wybranych lektur! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Mam nadzieję, że uda ci się przeczytać wszystkie te książki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Do tbr wybrałam tylko te, które są moimi priorytetami :D Też na to liczę.

      Usuń
  7. 3 przeczytane książki to też dobra liczba. Liczy się jakość, no i czasem potrzeba przerwy. Ciekawe książki planujesz na ten rok, czekam na Twoje opinie. ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. U mnie Sylwester był bardzo spokojny - mąż w pracy, a ja uspałam Syna i sama poszłam spać ok. 23. Przynajmniej próbowałam spać, bo hałasy za oknem nie pozwoliły mi na to... Gratuluję wyników - oby kolejne miesiące były jeszcze lepsze!

    Przy okazji pragnę zaprosić Cię do wyzwania "Grunt to okładka", które w tym roku rusza w nieco odświeżonej wersji. Tutaj więcej informacji: http://www.nieperfekcyjnie.pl/2017/01/podsumowanie-grudniowej-edycji-grunt-to.html
    Zaczytanego Nowego Roku!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mój Sylwester również nie był za bardzo rozrywkowy :P Siedziałam cały dzień i uczyłam się na masę różnych sprawdzianów, które mam mieć w tym tygodniu, chwilę pobyłam z moimi rodzicami, doczekałam północy, a potem do jakiejś drugiej czytałam książkę i oglądałam filmy.
      Zaraz zobaczę, na czym ono polega :D Cóż, jestem okładkową sroką i to chyba coś dla mnie :P

      Usuń
  9. Ooo widzę, że w TBR umieściłaś książki, które i ja chcę przeczytać :D
    Bardzo ładnie poszło Ci w grudniu :D Oby styczeń był jeszcze lepszy :)
    Pozdrawiam! Dolina Książek

    OdpowiedzUsuń
  10. Spośród Twojego TBR przeczytałam tylko jedną książkę... ale i widzę te, które równiez chciałabym przeczytać ♥

    Zabookowany świat Pauli

    OdpowiedzUsuń
  11. O, wiele książek z Twojego TBR pokrywa się z moimi planami czytelniczymi na ten rok. Nazbierało mi się trochę tego na półce i muszę wreszcie nadrobić kilka tytułów. :D A jeszcze tyle świetnych premier wokół. :D
    Życzę Ci, abyś spełniła swoje czytelnicze plany i żeby w Twoje ręce trafiały same dobre książki. :D

    OdpowiedzUsuń
  12. Widzę parę książek, które chciałabym przeczytać ;)

    OdpowiedzUsuń

Zostaw ślad swojej obecności :)