czwartek, 12 stycznia 2017

Małe conieco #7: listopad - grudzień 2016

Hej wszystkim, którzy tak jak ja już za dwa dni rozpoczynają ferie :D No dobrze, teoretycznie zaczynają się one dopiero w poniedziałek, ale to, że mamy czwartek, nie znaczy, że nie możemy się już tym cieszyć. Kurczę, szkoda trochę, że na województwo podkarpackie nie padło pośrodku, ale skoro mam wolne - nie będę narzekać. 
Pomyślałam sobie, że book haul będzie postem idealnym na miłe rozpoczęcie dwóch tygodni lenistwa. W grudniu nie pojawił się stosik ze zdobyczami z listopada, bo stwierdziłam, że książek jest zbyt mało, by pokazywać je za jednym rzutem. Nadrabiam to teraz :) Czytaliście coś z mojego stosiku? Od czego radzicie zacząć?
Dotarło do mnie 17 książek + 1 ebook. Na zdjęciu pierwszym znajdują się wyłącznie zdobycze konkursowe.


  • Joyland - Stephen King
    Jest ona w formie kieszonkowej, ale szczerze mówiąc, nie przeszkadza mi to za bardzo, bo po pierwsze to historia stworzona przez Stephena Kinga, a po drugie rozmiar literek i marginesów nie utrudnia czytania.
  • Serce z popiołu - Kathrin Lange
    Mam pierwszy tom tej trylogii, brakuje mi tylko drugiego i zabieram się za czytanie.
  • Bliźniaczka - Dominika Dudziak
    Z tego co się orientuję jest to debiut pani Dominiki. Thriller/kryminał, który mam zamiar przeczytać w najbliższym czasie. Jestem ciekawa, jak poradziła sobie ta początkująca autorka.
  • Instynkt śmierci - Bentley Little
    To coś na pograniczu thrillera i horroru. Książka jak widać króciutka, ale po opisie wnioskuję, że powinna mi się spodobać.
  • Okup - Danielle Steel
    Nie czytałam jeszcze nic autorstwa tej pisarki, ale postanowiłam zawalczyć o "Okup" w konkursie, i jak widać dopisało mi szczęście. Za bardzo nie wiem, o czym ona jest, ale mam nadzieję, że już niebawem nadarzy się okazja do przeczytania.  
  • Anioł do wynajęcia - Magdalena Kordel
    Bardzo chciałam zabrać się za tę książkę w święta, ale one przeminęły, a powieść jest nadal nietknięta. Trzymajcie kciuki, może chociaż zdążę przed końcem zimy :D
  • Baśniowy morderca - Craig Russell
    No dobra, uwielbiam baśnie i powoli zaczynam darzyć sympatią wszelkiego rodzaju mocniejsze powieści, więc nic dziwnego, że akurat tę książkę pragnęłam najmocniej ze wszystkich na tym stosiku. Cieszę się, że ją mam i już nie mogę się doczekać lektury.
  • Czekoladowe pragnienie - Care Santos
    Dobra, ręka w górę, kto lubi czekoladę? Wszyscy! Tytuł brzmi wyśmienicie, a opis zapowiada obiecującą książkę. 
  • Love, Tanya - Tanya Burr
    To coś jakby poradnik dla nastolatek. W środku jest mnóstwo ciekawych tekstów i zdjęć, i to chyba pierwsza książka, która nie ma fabuły, a mnie zaintrygowała. Do tego ma ładną okładkę :)


(książki dotarły do mnie po zrobieniu wcześniejszych zdjęć, są wygranymi konkursowymi)
  • November 9 - Colleen Hoover
    Jestem niesamowicie zadowolona, że udało mi się ją zdobyć. Książka była niespodzianką, ale miałam swoje podejrzenia, co do jej tytułu. I po otwarciu paczki, a następnie zdarciu papieru pakunkowego, okazały się one słuszne :D
  • Anna. Nowe życie - Justus Pfaue
    Od długiego czasu chciałam ją przeczytać i wreszcie udało mi się zdobyć "Nowe życie".
  • Podaruj mi miłość. 12 świątecznych opowiadań - opracowanie zbiorowe
    Ebook, który dotarł do mnie razem z książkę Justusa Pfaue. Otrzymałam kod rabatowy na stronę woblink, zrealizowałam zamówienie o wartości 0 zł i mogę cieszyć się lekturą. Nie ma go na zdjęciu.


  • Kod Leonarda da Vinci - Dan Brown
    Oglądnęłam kiedyś recenzję tej książki na booktubie i tak bardzo zostałam oczarowana zachwytami recenzentki i fabułą, że dosłownie na drugi dzień zrobiłam zamówienie na nieprzeczytane.pl. Książka już za mną i powiem, że jest niesamowita! Musicie ją przeczytać - recenzja już niebawem. 
  • Skalpel - Tess Gerritsen
    Jest to druga część "Chirurga" - genialnego thrillera medycznego, którego gorąco polecam. Zamówiłam ją razem z książką punkt wyżej.
  • Źródło - J.D. Horn
    Dostałam tę książkę od siostry. Z tego co pamiętam, wygrała ją ona kiedyś, ale stwierdziła, że jednak nie będzie jej czytać. To drugi tom trylogii o "Wiedźmach z Savannah". Pierwszego jeszcze nie mam, ale za jakiś czas go zdobędę.
  • Gwiezdny pył - Neil Gaiman
    Kupiłam tę książkę z myślą przeczytania jej w czasie świąt (czego nie zrobiłam), gdyż ta historia (w wersji filmowej) jest jednym z moich bożonarodzeniowych wspomnień. Kiedy byłam młodsza, film o tym samym tytule leciał co roku Wigilię i za każdym razem go oglądałam. Chciałam poznać pierwowzór.
  • Władca pierścieni - J.R.R. Tolkien
    Czytałam już "Hobbita" tego autora i bardzo mi się podobał. Uznałam, że "Władca pierścieni" to klasyk, który muszę poznać, dlatego dwa tygodnie temu kupiłam go sobie w arosie.

  • Gra o tron - George R.R. Martin
    Matko, czy widzicie tę przepiękną książkę? Kiedyś już próbowałam swoich sił z "Grą o tron", ale poległam. W tym roku postanowiłam dać jej drugą szansę, a akurat pojawiło się to cudowne wydanie ilustrowane, w którym zakochałam się z marszu... Otrzymałam ją pod choinkę, jest ona moim celem na 2017 rok :D
  •  Figurka Funko Pop - Daenerys Targaryen
    Na zakończenie zostawiłam sobie tę cudowną figurkę, którą jakiś czas temu wygrałam w konkursie. Teraz stoi ona na regale obok mojej "Gry o tron".

21 komentarzy :

  1. "Gra o tron" również i mi się marzy żeby w końcu przeczytać

    OdpowiedzUsuń
  2. To wydanie "Gry o tron" mi się marzy, ale trochę szkoda mi kasy, bo całą serię mam za sobą.
    Natomiast "Joyland" to była pierwsza książka Kinga, jaką przeczytałam i nie był to zbyt dobry wybór na początek, bo trochę zniechęcił mnie do autora. Była to obyczajówka, a ja oczekiwałam czegoś mocniejszego.
    Pozdrawiam!
    houseofreaders.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Już nie mogę się doczekać kiedy ja dorwę "November 9" mam nadzieję, że się nie zawiodę. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja już zdążyłam przeczytać i powiem, że książka jest naprawdę świetna :)

      Usuń
  4. "Baśniowy morderca" to jeden z najlepszych kryminałów, jakie czytałam. Od lektury minęło kilka lat, a ja wciąż o niej pamiętam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W takim razie się cieszę :) Może i mnie się tak bardzo spodoba, na co oczywiście ogromnie liczę :)

      Usuń
  5. Zazdroszczę ferii!!! Ja mam dopiero na końcu lutego :( Gratuluję zdobytych książek, ja czaję się na November 9, choć nie jestem przekonana do Hoover po Hopeless...
    Pozdrawiam,
    Biblioteka książkowych recenzji

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hopeless jeszcze nie czytałam, ale słyszałam przeważnie pozytywne opinie, więc odrobinę się dziwie. Będę się musiała przekonać, jaka ona jest :D

      Usuń
  6. Czytałam "Joyland" i bardzo mi się podobało :D
    Zazdroszczę Ci tej figurki :)
    Pozdrawiam! Dolina Książek

    OdpowiedzUsuń
  7. O , King:D Joyland bardzo mi się podobał, więc jestem ciekawa Twojej opinii:) No i ta Gra o tron... ach. Chociaż mam mieszane uczucia odnośnie ilustrowanych wydań.

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie czytałam prawie żadnej z tych książek. Ale ten stosik.. cios w moje serce, chciałabym mieć czas na przeczytanie tylu pozycji, które zalegają mi na półce.

    Pozdrawiam Cię gorąco :)
    zapraszam na nową recenzję
    polecam-goodbook.blogspot.com

    a także na Fuzję Recenzentów Książek
    http://fuzja-recenzentow.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Jakie cuda! Nie mogę się doczekać, aż przeczytasz November 9, to świetna książka. ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzisiaj właśnie skończyłam, fantastyczna! Naprawdę bardzo mi się podobała i już za niedługo recenzja :)

      Usuń
  10. O matko, jaka cudna figurka Daenerys! <3 Z twoich nowości książkowych nic jeszcze nie czytałam, ale ciekawa jestem twojej opinii o "November 9". :)

    Pozdrawiam,
    Book Prisoner! :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ta Gra o Tron... Te GoT♥ Och, bardzo zazdroszczę! Pozdrawiam, Wielopasja

    OdpowiedzUsuń
  12. Kod Leonarda da Vinci to jedna z lepszych książek, którą przeczytałam. Również bardzo mi się podobała, to jak wszystko zostało przemyślane i ze sobą współgra - arcydzieło! Z niecierpliwością czekam na twoją recenzję tej książki.
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  13. Gaiman! Jestem zauroczona tym autorem, choć za sobą mam jedynie dwie jego książki - "Ocean na końcu drogi" oraz "Koralinę". Z Danem Brownem też chciałabym mieć bliższe spotkanie, na razie czytałam jedynie jego "Anioły i demony". Niecierpliwie czekam na recenzję "Kodu Leonarda da Vinci". <3

    Serdecznie zapraszam na recenzję "The Witch Hunter Łowczyni".

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja niestety jeszcze nic od niego nie czytałam, ale "Ocean na końcu drogi" oraz "Koralinę" mam w planach. "Aniołów i demonów" nie znam, jedynie trochę z filmu, ale po tak genialnym "Kodzie..." na pewno przeczytam :)

      Usuń
  14. Piękne stosy *.* Zazdroszczę ♥

    OdpowiedzUsuń
  15. Też ubolewam, że Podkarpacie idzie w pierwszej turze, ale w sumie mam wolne, więc nie powinnam narzekać ;D Tylko potem zostaną tylko weekendy ;) Widzę, że szczęście się do Ciebie uśmiechnęło w konkursach, najbardziej zazdroszczę "November 9" <3

    OdpowiedzUsuń
  16. Gra o Tron i Władca pierścieni to nie moja bajka :D Natomiast November 9 zamierzam przeczytać :)
    Reszty nie czytałam :)

    Pozdrawiam Agaa
    http://ilovetravelingreadingbooksandfilms.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Zostaw ślad swojej obecności :)