poniedziałek, 26 grudnia 2016

BOOKSHELF TOUR - 2016 rok

Witajcie :)
Wielkimi krokami zbliża się nowy rok, a ja po raz kolejny nie mogę się nadziwić, jak szybko to zleciało. Nie będę powtarzać zeszłorocznej gadki, odsyłam po prostu do TEGO POSTA, gdyż jest on ściśle związany z tym, który pokazuję Wam dzisiaj. W ciągu jakichś 350 dni moja biblioteczka wzbogaciła się o mnóstwo nowych pozycji i już prawie brakuje mi miejsca! Części starych książek się pozbyłam - niektóre oddałam do biblioteki, inne sprzedałam. Sporo kupiłam, dużo wygrałam. Zainteresowani zbiorem moich książek? 


1. X "Love, Tanya" - Tanya Burr; wygrana
2. V "TO" - Stephen King; kupiona
3. V "Chirurg" - Tess Gerritsen; kupiona
4. X "Skalpel" - Tess Gerritsen; kupiona
5. X "Skazani na ból" - Agnieszka Lingas-Łoniewska; wygrana
6. X "Gałęziste" - Artur Urbanowicz; wygrana
7. X "Zapach motyli" - Tatiana Bohunow; wygrana
8. X "Czerwona Królowa" - Victoria Aveyard; kupiona
9. X "Śnieg przykryje śnieg" - Levi Henriksen; wygrana
10. V "Zima koloru turkusu" - Carina Bartsch; z innych źródeł
11. X "Ostatnie lato w Nebrasce" - Nele Neuhaus; z innych źródeł
12. X "Kołyska" - Patrick Somerville; wygrana
13. V "Eleonora i Park" - Rainbow Rowell; prezent
14. V "O krok za daleko" - Abbi Glines; prezent
15. X "The Little Prince" - Antoine de Saint Exupery; z innych źródeł


16. X "Pod kopułą" - Stephen King; kupiona
17. V "Kamień i sól" - Victoria Scott; z innych źródeł
18. V "Ogień i woda" - Victoria Scott; z innych źródeł
19. V "Igrzyska śmierci" - Suzanne Collins; prezent
20. V "Kosogłos" - Suzanne Collins; prezent
21. V "W pierścieniu ognia" - Suzanne Collins; prezent
22. V "Harry Potter i Zakon Feniksa" - J.K. Rowling; kupiona
23. V "Harry Potter i Insygnia Śmierci" - J.K. Rowling; kupiona
24. X "Serce ze szkła" - Kathrin Lange; wygrana
25. X "Serce z popiołu" - Kathrin Lange; wygrana
26. X "Chłopak na zastępstwo" - Kasie West; wygrana
27. X "Girl Online w trasie" - Zoe Sugg; wygrana
28. V "Girl Online" - Zoe Sugg; wygrana
29. X "Zapach wspomnień" - Ewelina Kłoda; wygrana
20. V "Wyścig śmierci" - Maggie Stiefvater; kupiona
31. V "Trzy metry nad niebem" - Federico Moccia; wygrana
32. X "Co, jeśli..." - Rebecca Donovan; wygrana
33. "Ptaki - kolorowanka antystresowa"; kupiona


34. V "Tytany" - Victoria Scott; z innych źródeł
35. X "Kaznodzieja" - Camila Lackberg; kupiona
36. X "Ofiara losu" - Camila Lackberg; kupiona
37. X "Kamieniarz" - Camila Lackberg; kupiona
38. X "Księżniczka z lodu" - Camila Lackberg; kupiona
39. V "Feed" - Mira Grant; kupiona
40. X "Deadline" - Mira Grant; prezent
41. X "Na szczycie. Gra o miłość" - K.N. Haner; wygrana
42. X "Ulubione momenty" - Adriana Popescu; z innych źródeł
43. X "Bałagan" - Keri Smith; kupiona
45. V "Zanim się pojawiłeś" - Jojo Moyes; kupiona
46. V "Złodziej pioruna" - Rick Riordan; kupiona
46. V "Morze Potworów" - Rick Riordan; kupiona
47. V "Klątwa Tytana" - Rick Riordan; kupiona
48. V "Bitwa w labiryncie" - Rick Riordan; kupiona
49. V "Ostatni olimpijczyk" - Rick Riordan; kupiona
50. "Niezgodna" - Veronica Roth; kupiona
      a) V "Niezgodna"
      b) X "Zbuntowana"
      c) X "Wierna"
51. X "Król Kruków" - Maggie Stiefvater; kupiona
52. V "Alicja w Krainie Zombi" - Gena Showalter; kupiona


53. V "Pamiętnik" - Nicholas Sparks; kupiona
54. X "List w butelce" - Nicholas Sparks; kupiona
55. X "Dla ciebie wszystko" - Nicholas Sparks; kupiona
56. X "Szczęściarz" - Nicholas Sparks; kupiona
57. X "Ostatnia piosenka" - Nicholas Sparks; kupiona
58. X "Najdłuższa podróż" - Nicholas Sparks; kupiona
59. V "Jesienna miłość" - Nicholas Sparks; kupiona
60. X "Na zakręcie" - Nicholas Sparks; kupiona
61. X "I wciąż ją kocham" - Nicholas Sparks; kupiona
62. X "Noce w Rodanthe" - Nicholas Sparks; kupiona
63. X "Bezpieczna przystań" - Nicholas Sparks; kupiona
64. X "Wybór" - Nicholas Sparks; kupiona
65. X "Anioł stróż" - Nicholas Sparks; kupiona
66. X "Na ratunek" - Nicholas Sparks; kupiona
67. X "Ślub" - Nicholas Sparks; kupiona
68. X "Prawdziwy cud" - Nicholas Sparks; kupiona
69. X "Od pierwszego wejrzenia" - Nicholas Sparks; kupiona
70. X "Cierpienie młodego Wertera" - Johann Wolfgang von Goethe; z innych źródeł
71. X "Nie-Boska komedia" - Zygmunt Krasiński; z innych źródeł
72. X "Przedwiośnie" - Stefan Żeromski; z innych źródeł
73. X "Gloria Victis" - Eliza Orzeszkowa; z innych źródeł
74. V "Opowieść Wigilijna" - Charles Dickens; kupiona
75. X "Wybór nowel" - Bolesław Prus; z innych źródeł
76. X "Konrad Wallenrod" - Adam Mickiewicz; z innych źródeł
77. V "Romeo i Julia" - William Shakespeare; z innych źródeł
78. X "Król Edyp" - Sofokles; z innych źródeł
79. X "Zbrodnia i Kara" - Fiodor Dostojewski; z innych źródeł
80. V "Krzyżacy tom 1" - Henryk Sienkiewicz; z innych źródeł
81. X "Krzyżacy tom 2" - Henryk Sienkiewicz; z innych źródeł (przeczytana do 11 rozdziału)
82. X "Nowele" - Henryk Sienkiewicz; z innych źródeł


83. X "Mroczny zakątek" - Gillian Flynn; kupiona
84. V "Cyrk nocy" - Erin Morgenstern; kupiona
85. V "Zakon Mimów" - Samantha Shannon; z innych źródeł
86. V "Czas Żniw" - Samantha Shannon; z innych źródeł
87. X "Park Jurajski" - Michael Crichton; kupiona
88. X "Dobra matka" - Małgorzata Rogala; wygrana
89. X "Cynamonowe dziewczyny" - Hanna Greń; wygrana
90. X "Skandalistka" - Jo Beverly; wygrana
91. X "Uprowadzony" - Arkadiusz Gaczoł; wygrana
92. X "Wbrew sobie" - Katarzyna Kołczewska; z innych źródeł
93. X "Mansfield Park" - Jane Austen; kupiona
94. V "Szkoła latania" - Sylwia Trojanowska; wygrana
95. V "Do wszystkich chłopców, których kochałam" - Jenny Han; kupiona
96. X "I że ci nie odpuszczę" - Joanna Szafrańska; wygrana


97. X "Gwiezdny pył" - Neil Gaiman; kupiona
98. X "Szumowiny" - Jorn Lier Horst; wygrana
99. X "Kod Leonarda da Vinci" - Dan Brown; kupiona
100. X "Nie zmienił się tylko blond" - Agata Przybyłek; wygrana
101. X "Dziennik pokładowy" - Tomasz Mierzwiński; wygrana
102. V "Miasto szkła" - Cassandra Clare; kupiona
103. V "Miasto upadłych aniołów" - Cassandra Clare; kupiona
104. V "Miasto popiołów" - Cassandra Clare; kupiona
105. X "Miasto zagubionych dusz" - Cassandra Clare; kupiona
106. V "Miasto kości" - Cassandra Clare; kupiona
107. X "Złączeni" - Carol Cassella; wygrana
108. X "Niezauważalna" - Marcus Sedgwick; wygrana
109. X "Pan Tadeusz" - Adam Mickiewicz; prezent
110. X "Ania z Zielonego Wzgórza" - Lucy Maud Montgomery; z innych źródeł
111. X "Morza wszeteczne" - Marcin Mortka; wygrana
112. X "Morderstwo na Korfu" - Alek Rogoziński; wygrana
113. V "Porwana pieśniarka" - Danielle L Jensen; kupiona
114. X "Lek na śmierć" - James Dashner; prezent
115. V "Więzień labiryntu" - James Dashner; kupiona
116. V "Próby ognia" - James Dashner; kupiona
117. X "Wichrowe Wzgórza" - Emily Bronte; kupiona
118. V "Mumia" - Tess Gerritsen; z innych źródeł


119. V "Zniszcz ten dziennik" - Keri Smith; prezent
120. X "Wróżbiarze" - Libba Bray; kupiona
121. X "Złamane pióro" - Małgorzata Maria Borochowska; wygrana
122. X "Szachownica śmierci" - Marta Grzebuła; wygrana
123. V "Cień" - Paulina Klecz; wygrana
124. X "Pułapka" - Paulina Klecz; wygrana
125. X "Wyspa" - Joanna Miszczuk; wygrana
126. X "Autodestrukcja" - Monika Zajas; wygrana
127. V "Czerwone jak krew" - Salla Simukka; kupiona
128. X "Białe jak śnieg" - Salla Simukka; kupiona
129. X "Ojciec Chrzestny" - Mario Puzo; z innych źródeł
130. X "Bliźniaczka" - Dominika Dudziak; wygrana
131. X "Joyland" - Stephen King; wygrana


132. "Dotyk Julii" - Tahereh Mafi; kupiona
        a) V "Dotyk Julii"
        b) X "Sekret Julii"
        c) X "Dar Julii"
        d) X "Julia. Trzy tajemnice"
133. X "Księżyc zza Nikabu" - Monika Abdelaziz, Ewa Zarychta; wygrana
134. X "Nie do pary" - Ewa Nowak; wygrana
135. X "Moralność Pani Dulskiej " - Gabriela Zapolska; z innych źródeł
136. V "Pułapka uczuć" - Colleen Hoover; kupiona
137. X "Dopóki nie zgasną gwiazdy" - Piotr Patykiewicz; z innych źródeł
138. X "Zapiski nosorożca" - Łukasz Orbitowski; wygrana
139. V "Czarnoksiężnik z Krainy Oz" - Lyman Frank Baum; z innych źródeł
140. X "Pandora" - M.R. Carey; kupiona
141. X "Szczęście w nieszczęściu" - Izabella Frączyk; wygrana
142. V "Endgame. Wezwanie" - James Frey; wygrana
143. V "Królowa Tearlingu" - Erika Johansen; wygrana

Po zrobieniu zdjęć i napisaniu posta dotarły do mnie jeszcze cztery książki.

144. X "Okup" - Danielle Steel; wygrana
145. X "Instynkt śmierci" - Bentley Little; wygrana
146. X "Czekoladowe pragnienie" - Care Santos; wygrana
147. X "Gra o tron. Wydanie ilustrowane" - George R.R. Martin; prezent

Statystycznie wygląda to tak: jest 51 książek przeczytanych do 101 nieprzeczytanych. Chyba trzeba coś z tym zrobić, prawda? A na koniec, jako mały bonus, dorzucam jednego z moich pięciu kotów. Najmniejszy i jednocześnie najmłodszy bardzo ulubił sobie spanie na moim regale :P

23 komentarze :

  1. Przepięknie prezentuje się Twoja biblioteczka! Uwielbiam widok książek ułożonych kolorystycznie, ale sama układam je seriami, bo jakoś łatwiej mi je wtedy odnaleźć i mam wrażenie, że jest trochę mniejszy chaos. A ogrom nieprzeczytanych książek to chyba problem każdego książkoholika :D Ja ciągle postanawiam, że nie będę kupować nic nowego, a oczywiście efekt jest, jaki jest... Cudownego masz kotka! Mój to nawet nie wdrapałby się na regał :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moje książki też są tak jakby seriami, tyle że poszczególne tomy nie stoją w odpowiedniej kolejności (przeważnie). Zdecydowałam się na takie kolorystyczne rozwiązanie, bo ładnie się to prezentuje :P
      Kotek może i cudowny na zdjęciu, ale w rzeczywistości to niegrzeczna bestia :D

      Usuń
  2. Wow, niesamowita biblioteczka! Przyznam szczerze, że masz sporo tytułów, które ja chciałabym zobaczyć na swojej półce. Może kiedyś i u mnie znajdą swoje miejsce. :) Powodzenia w czytaniu tych pozycji, przez które jeszcze nie przebrnęłaś!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Trzymam za to kciuki! No i za moje czytanie też :P

      Usuń
  3. Piękne i bogate półeczki masz. Zastanawiam się czemu nie masz 3 części ,,Blackout" najlepsze zakończenie trylogii. :c
    Lost in books

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ostatniego tomu jeszcze nie ma, bo drugiego nawet nie przeczytałam. Ciężko się do tego przyznać, bo tomem pierwszym byłam i wciąż jestem zachwycona. Postaram się w najbliższym czasie nadrobić zaległości, bo z tego co się orientuję, Tobie ta seria bardzo się podoba :D

      Usuń
  4. Jak ładnie się to prezentuje, zazdroszczę. :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo fajna forma podsumowania całego roku :) Jeśli o mnie chodzi, Bookshelf Tour robię zawsze na urodziny, w czerwcu :) Jestem pod wrażeniem organizacji, chciałabym, żeby mój regał był tak reprezentacyjny!
    Buziaki!
    BOOKBLOG

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też ciekawe rozwiązanie :) Ja stwierdziłam, że pod koniec każdego roku będzie jakoś tak łatwiej :P

      Usuń
  6. Ślicznie to wygląda *-*
    Mi nie przybyło dużo książek. Zazwyczaj wypożyczam z biblioteki, ale chciałabym mieć kiedyś tak ładnie prezentującą się biblioteczkę.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też wypożyczałabym książki z biblioteki, ale w mojej miejscowości jest tylko jedna, mała, nikt jej nie odwiedza, a książki to jedna wielka tragedia - nie ma dosłownie nic, co by mnie zainteresowało :/
      Mam nadzieję, że w przyszłości uzbierasz tak pokaźną i reprezentacyjną kolekcję, na jakiej Ci zależy :)

      Usuń
  7. Uwielbiam książki ułożone kolorystycznie! Zazdroszczę kilku tytułów, bardzo ładnie prezentuje się twoja biblioteczka. :)

    Pozdrawiam,
    Book Prisoner! :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo przyjemnie mi się czytało i oglądało ten post. Gratuluję tylu wygranych książek i podziwiam cię, że w ciągu roku uzbierałaś ich w sumie tak dużo! :)
    Pozdrawiam!
    recenzjeklaudii.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Masz cudowną biblioteczkę *.* Jestem też pod wrażeniem ilości wygranych przez Ciebie książek. Masz szczęście! :D
    Pozdrawiam! Dolina Książek

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może to kwestia szczęścia, ale i tak mnóstwo czasu włożyłam w pisanie odpowiedzi. Konkursy to dobra alternatywa, można zyskać wiele, nie płacąc nic :P To coś w sam raz dla mnie.

      Usuń
  10. Piękne książkowe zbiory! :)
    Pozdrawiam! http://literacki-wszechswiat.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Obudziłaś we mnie ten mój dziwaczny nawyk szukania na zdjęciach książek, które znam. :D I tak, wiele z nich znam, niektóre są jeszcze dla mnie zagadką. Ale widzę też, że sporo nieprzeczytanych i przyznam, że mam tak samo - dużo kupuję, a potem ciężko nadążyć z czytaniem. :D I podziwiam, ile wygranych książek! :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chyba nie tylko Ty masz taki nawyk, bo ja sama widząc posty czy filmiki o biblioteczkach rożnych ludzi lubię porównywać zbiory :P Szkoda, że mam tyle nieprzeczytanych powieści, ale z drugiej strony zawsze mam ogromne pole do wyboru - mogę czytać co mi się żywnie spodoba, czując się tak, jakbym była w bibliotece. Może nie kupuję aż tyle, co inni, ale trochę tego i tak się zbiera :D

      Usuń
  12. O kurcze, masz piękny zbiór ♥ Gratuluję tylu wygranych książek :D

    zabookowanyswiatpauli.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Tyle światów masz jeszcze do odkrycia. ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Ile książek *o* są przepiękne ♥ Ja planuję zrobić Bookshelf tour ale niestety pojawi się on prawdopodobnie w połowie stycznia. W tym poście bardzo dużo już podsumowałaś ale i tak zapraszam cię do akcji w której biorę udział: 7 Days Challenge (http://ksiazkowa-kraina-blog.blogspot.com/2016/11/7-days-challenge-podsumowanie-2016r-o.html) ale wracajmy do twojego postu.
    Książki masz cudnie poukładane i ich ilość ♥♥♥ niektóre z twoich pozycji mam również u siebie :D
    A ile książek wygranych ♥ pozazdrościć szczęścia :D
    Post mi się bardzo podobał :)
    Buziaki :*

    PS: kot jest śliczniutki *o* ♥

    OdpowiedzUsuń
  15. Ło matko! Jak ja lubię takie posty <3
    Świetne zbiory, połowę bym Ci ukradła, ale mam ten sam problem: brak miejsca, więc możesz spać spokojnie! :D
    Kot świetny xD Te zwierzaki mają w sobie coś takiego, że strasznie je ciągnie do książek, mój gdy widzi leżącą powieść, od razu się na nią kładzie :D
    Ooo i Dary <3 Kurde, ale czemu one są ustawione nie po kolei? xD
    Pozdrawiam!
    Kasia z Kasi recenzje książek :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też uwielbiam takie posty u innych :D
      Ten akurat kot lubi gryźć moje książki, dlatego w jego obecności są one pod ogromnym nadzorem.
      Dary nie po kolei, bo chciałam mniej więcej kolorystycznie, ale żeby też nie rozdzielić serii. Gdy bede miała więcej ksiązek, poustawiam wszystko tak, jak mi się marzy. Na razie nie mam jeszcze wszystkich tomów :P

      Usuń

Zostaw ślad swojej obecności :)