wtorek, 15 listopada 2016

Z muzyką w tle #5

Hejka :)
Jestem tak zmęczona szkołą, obowiązkami i życiem, że już nie mogę doczekać się świąt, śniegu i choć chwili wolności. Wy też? Na całe szczęście mam muzykę, która pomaga mi się odprężyć. Są też książki, w tym miesiącu czytanie idzie mi odrobinę lepiej. Jesteście ciekawi zestawienia utworów, które przygotowałam na dziś?




1. Alan Walker - Sing Me To Sleep



 

2. Bring Me The Horizon - And The Snakes Start To Sing


 

 

3. Nickelback - Far Away




4. Twenty One Pilots - Heathens

 

 

 

5. James Bay - Hold Bach The River

 

 

 

6. Imagine Dragons - Radioactive



Znacie te piosenki? Polecacie jakieś?

13 komentarzy :

  1. Uwielbiam każdy kawałek, jaki podałaś.
    Właśnie ruszyła Fuzja! Zapraszamy! http://fuzja-recenzentow.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Znacie, znacie :D
    Dobre te Twoje zestawienie. Właśnie dźwięki wylewają mi się na cały dom :)

    Buziaczki! ♥
    Zapraszam do nas 😍
    Świat oczami dwóch pokoleń

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie tylko Ty nie możesz doczekać się świat :) Znam dokładnie połowę piosenek z Twojego zestawienia! :)

    Zapraszam do mnie po długiej przerwie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Kocham wszystkie <3 Ale u mnie królują już piosenki świąteczne. Znalazłam świetną składankę i nie mogę przeżyć dnia bez odsłuchania całej!
    Pozdrawiam,
    Biblioteka książkowych recenzji

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja także jak mam zły dzień czy po prostu jest deszczowo i smutno za oknem włączam muzyke i odlatuje^^ Ale ciezko znalezc cos co wpada w ucho, mam kilka swoich ulubionych, ale sluchalam ich az tyle razy ze mam ich dość xD z Twojej playlisty znam tylko ''far away'' włączylam sobie teraz, sliczna jest;) Ogolnie teraz czytam raczej ksiazki naukowe wiec zero z nich przyjemnosci, ale takze czekam na jakies wolne dni, chce juz świeta!! najlepiej wakacje<3 oh chyba sie nie doczekam...:D
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie;)
    (recenzentka-ksiazek.blogspot.com)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja też chcę już święta <3
    Znałam prawie wszystkie piosenki, które przedstawiłaś :)
    Ja powoli zaczynam już słuchać piosenek świątecznych :D
    Pozdrawiam, Ola
    bookwithhottea.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja jeszcze nie słucham świątecznych, ale chyba czas najwyższy zacząć :P

      Usuń
  7. Radioactive i Sing me to sleep - uwielbiam te piosenki! ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Uwielbiam Imagine Dragon <33333
    Resztę pisonek znam, ale jakoś nie słucham często
    Pozdrawiam!
    Fan of books ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Uwielbiam Twenty One Pilots <3 To przez moją siostrę, która ciągle słuchała ich piosenek i w końcu mi również się spodobał ten zespół :D
    Pozdrawiam! Dolina Książek

    OdpowiedzUsuń
  10. Imagine Dragons i Nickelback wprost uwielbiam <3

    OdpowiedzUsuń

Zostaw ślad swojej obecności :)