środa, 9 listopada 2016

Małe conieco #6, październikowy book haul

Hej, hej!
Każdy z nas lubi zdobywać książki, prawda? Ja akurat na widok nowych pozycji w swojej biblioteczce cieszę się, jakbym dosłownie wygrała milion w totka. Wprawdzie dzisiejszy stosik nie jest szczególnie pokaźny, jednak widniejące w nim tytuły cieszą oko. Czy czytaliście jakąś z wymiennych poniżej książek? O jakie tytuły wzbogaciły się wasze biblioteczki w październiku?


 

1. "Zapach wspomnień" - Ewelina Kłoda; Nie miałam w planach czytania tej książki, ale udało mi się wygrać ją w konkursie, więc postanowiłam dać szansę tej polskiej autorce. W przyszłości przeczytam.
2. "Dziennik pokładowy" - Tomasz Mierzwiński; Wygrana w konkursie, zapowiada się naprawdę ciekawie, zwłaszcza, iż ściśle nawiązuje do podróży statkiem, czego można domyślić się już po tytule. Nie miałam wcześniej styczności z taką tematyką.
3. "Księżyc zza Nikabu. Polska muzułmanka w Egipcie" - Monika Andelaziz, Ewa Zarychta; Również zdobyta w konkursie. Nie czytałam wcześniej żadnej książki podróżniczej ani reportażu, a ta znajduje się na granicy pomiędzy tymi dwoma gatunkami. Porusza bardzo ciekawe tematy, więc myślę, że przypadnie mi go gustu.
4. "Szumowiny" - Jorn Lier Horst; Kolejna konkursowa wygrana, jest to kryminał, który bardzo mnie zaintrygował, kiedy tylko przeczytałam opis. Mam jednak mały problem, wszędzie pisze mi, iż jest to tom 6, jednak nigdzie nie mogę znaleźć tytułu części pierwszej, poratuje ktoś? Będę bardzo wdzięczna.
5. "Król Kruków" - Maggie Stiefvater; Od dawna panuje szum wokół tej książki fantasy. Nie była dostępna przez bardzo długi czas, aż wreszcie wydawnictwo zrobiło dodruk, na który załapałam się i ja. Kupiłam ją za jakieś 25 złotych na arosie. 
6. "Chirurg" - Tess Gerritsen; "Mumia" tej autorki niesamowicie mi się spodobała, więc postanowiłam zacząć tę serię we właściwiej kolejności, bo mimo wszystko czytanie nie po kolei jest nie w moim stylu. Niebawem pewnie sprawię sobie tom drugi. Wydanie 23 złotych było wspaniałą inwestycją. Polecam gorąco!

12 komentarzy :

  1. Znam tylko "Króla Kruków", którego przeczytałam dość dawno temu i było ok, ale nie wzięłam się za kolejne tomy, bo wtedy nie było, a teraz już jest za późno ;) Musiałabym sobie przypomnieć pierwszy tom, a mam lenia i nie do końca mi się chcę ;)
    Świetny stosik. Życzę Ci przyjemnej lektury :D
    houseofreaders.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Słyszałam prawie o każdej, ale nie czytałam żadnej. ZAZDROSZCZĘ zdobyczy! :D
    Miłych lektur!

    Buziaczki! ♥
    Zapraszam do nas 😍
    Świat oczami dwóch pokoleń

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie znam żadnej pozycji, ale mam nadzieję, że wszystko będzie ci się podobało. Przyjemnego czytania!
    Pozdrawiam i zapraszam polecam-goodbook.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. "Król kruków" <3 muszę go zamówić koniecznie, zanim nakład znów się skończy :D O reszcie nie słyszałam, ale miłego czytania :)
    Pozdrawiam,
    Biblioteka książkowych recenzji

    OdpowiedzUsuń
  5. Z tych książek znam tylko "Kruka kruków". Nie czytałam, jeszcze tej książki, ale wiele dobrego o niej słyszałam.
    Pozdrawiam,
    bookwithhottea.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Tych książek jeszcze nie czytałam, ale może po którąś kiedyś sięgnę ;) Ja również kupiłam ostatnio trochę książek i nowe recenzje będą pojawiać się systematycznie na blogu ;)
    Pozdrawiam! http://literacki-wszechswiat.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Też udało mi się wygrać Zapach wspomnień! ;) I przymierzałam się do Króla kruków, ale w końcu nie wiem, czy go kupię, bo niby jest o tej serii głośno, ale nie do końca wiem, czy ta historia jest w moich klimatach.
    Pozdrawiam,
    Amanda Says

    OdpowiedzUsuń
  8. Chirurg i Szumowiny zdecydowanie mnie interesują!

    OdpowiedzUsuń
  9. Z chęcią przeczytałabym "Zapach wspomnień".

    OdpowiedzUsuń

Zostaw ślad swojej obecności :)