wtorek, 25 października 2016

Top 5: Książki idealne na Halloween

Hej!
Ostatnio był Paranormal Book Tag, a dzisiaj kolejny post, związany z pewnym świętem, o którym każdy słyszał. Idealnie się złożyło, bo ostatnie Top 5 było gdzieś w okolicach maja tego roku, a powinno pojawić się przynajmniej raz na dwa miesiące (takie moje założenia :P). Nadrabiam zaległości. Mam nadzieję, że zadowolicie się moją listą książek idealnych na Halloween.

5. Wypowiedz jej imię - James Dawson

 


 

4. Alicja w krainie Zombie - Gena Showalter

 

 

 

 

3. Carrie - Stephen King

 

 

 

 

2. Feed - Mira Grant

 

 

 

1. TO - Stephen King

 

25 komentarzy :

  1. Straszne klimaty to raczej nie dla mnie, ale przyznam, że Wypowiedz jej imię ma genialną okładkę! No i ciekawi mnie To, bo chcę kiedyś przeczytać coś Kinga i sprawdzić, czy i mi spodoba się styl pisania autora. ;)
    Pozdrawiam,
    Amanda Says

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też kiedyś sądziłam, że takie straszne klimaty to nie dla mnie, tymczasem jestem po prostu zakochana i czuję, że zmierza w dobrym kierunku, jeśli chodzi o ulubiony gatunek.

      Usuń
  2. Powinnam w końcu polubić się z Kingiem... Halloween to chyba dobra pora :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie znam żadnej książki :( Chyba muszę nadrobić zaległości :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Koniecznie muszę w najbliższym czasie zapoznać się z twórczością Kinga, a Halloween to chyba idealna ku temu okazja :D Planowałam zacząć właśnie od "Carrie", ale ciekawi mnie również "Miasteczko Salem" i "Martwa Strefa". Chociaż w sumie to od której książki by nie zacząć, mroczny klimat jest raczej gwarantowany :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. "Carrie" to pierwsza książka Kinga, którą przeczytałam, jednak na początek bardziej polecam "TO". Tomiszcze wielgachne, ale historia niesamowicie dopracowana! "Miasteczko Salem" i "Martwa Strefa" nie są jedynymi książkami tego autora, które chcę przeczytać :d Jest ich znaaaaacznie więcej :P

      Usuń
  5. Zdecydowanie powinnam przeczytać więcej książek Stephena Kinga, tym bardziej że film na podstawie jego książki oglądałam (czyt. "Carrie) i jestem bardzo ciekawa, jaka jest książka. Z wymienionych ciebie ciekawa jestem również "Alicji w krainie Zombie", bo już jakiś czas temu chodzi za mną ten tytuł :)

    Pozdrawiam,
    Book Prisoner! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Generalnie polecam jak najbardziej, i Kinga, i Alciję :P

      Usuń
  6. Książki Kinga mi nie podchodzą, a pozostałych nie mam w planach czytać.

    OdpowiedzUsuń
  7. O, bardzo fajne propozycje na Hallowen. :D Dla mnie odpowiednie jest zdecydowanie "Feed". <3

    OdpowiedzUsuń
  8. Kinga poważam. Polecam jego opracowanie teoretyczne "Dance macabre".

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeszcze nie czytałam, ale mam w planach.

      Usuń
  9. Na moim blogu trwa właśnie konkurs, w którym do wygrania jest "Zaginiony"- serdecznie zapraszam do wzięcia udziału :)

    www.word-is-infinite.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Fajny post, ale książki raczej nie dla mnie. Po prostu nie lubię horrorów i strasznych ksiazek/filmów.
    Pozdrawiam,Ola

    OdpowiedzUsuń
  11. "To" muszę przeczytać koniecznie. To jeden z kingowskich klasyków, których wstyd nie znać.

    OdpowiedzUsuń
  12. Alicję w krainie zombie i Feed z chęcią bym przeczytała <3 ^_^

    OdpowiedzUsuń
  13. Nie czytałam żadnej z tych książek, ale mam ochotę nadrobić lekturę [Wypowiedz jej imię], chociaż czytałam o niej różne opinie. ;)
    Pozdrawiam. :)
    #Ivy z Bluszczowych Recenzji

    OdpowiedzUsuń
  14. 5 jak dla mnie słaba 4 była świetna :) 2 planuję przeczytać tak samo jak Kinga :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Przeczytałam tylko Feed i doceniam to, jak autorka wyjaśniła kwestię epidemii - to było świetne :) Obie książki Kinga mam w planie, chociaż na pewno nie w najbliższym czasie.
    Pozdrawiam!
    houseofreaders.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Ja nie lubię takich książek.
    Tak samo jak i filmów, wiec tym razem post nie dla mnie.
    Pozdrawiam x
    Zapraszam na nowości :) http://polecam-goodbook.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. Widzę że nie tylko ja polecam te książki na wieczorek Haloween ;) Pozdrawiam i zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń

Zostaw ślad swojej obecności :)