sobota, 8 października 2016

Małe conieco #5, wrześniowy book haul

Dzień dobry!
Przychodzę dzisiaj do Was z nowym postem, ponieważ chciałabym pochwalić się Wam moimi książkowymi zdobyczami z września. Bądźcie dumni, kupiłam tylko trzy książki z pięciu łącznie przybyłych. Postanowiłam ograniczyć ilość nowych zdobyczy do absolutnego minimum, gdyż w mojej biblioteczce znajduje się około 70 nieprzeczytanych książek. Przez te ponad 30 dni, rezygnując z zamówień, oszczędziłam tak dużo pieniążków, że jest to wręcz szokujące.


1. "TO" - Stephen King; Zaczęłam czytać tę historię na czytniku mojej siostry i tak bardzo się wciągnęłam, że postanowiłam zdobyć swój własny egzemplarz w wersji papierowej. Zakup z olx za około 40 złotych. 
2. "Pandora" - M.R. Carey; Dorwałam tę książkę za 15 złotych na znaku, bardzo chciałam ją przeczytać, bo dużo osób polecało.
3. "Mroczny zakątek" - Gilian Flynn; Podobnie jak wyżej, zakupiona na znaku za około 15 złotych.
4. "Skandalistka" - Jo Beverly; Wygrana w konkursie.
5. "Szczęście w nieszczęściu" - Izabella Frączyk; Wygrana w konkursie.

Macie którąś z tych książek? Czytaliście?

16 komentarzy :

  1. Niestety żadnych z tych książek nie znam :) Ja we wrześniu zdobyłam piękne wydanie Harrego Pottera 3 część i kolorowankę, więc jestem bardzo zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czyżby to nowe? Bo jeśli tak to zakupiłaś książkę, z najpiękniejszą okładką, jaką w życiu widziałam.

      Usuń
  2. Hej:) Moja biblioteczka także jest przepełniona mnóstwem książek, których nigdy nie przeczytałam, dlatego podobnie jak Ty trochę przystopowałam z dokupywaniem coraz nowszych i zabrałam się za czytanie tych, ktore posiadam. Chodzę tez sporadycznie do biblioteki, jesli zaczynam sie nudzic swoimi powiesciami:D Żadnej z przedstawionych przez Ciebie ksiazek nie znam, nie kojarze niestety, ale skoro tak tanio Ci się trafilo to musisz byc szczesliwa. Ja w takiej cenie tez bym je wziela.
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie na nowa recenzje. Obserwuje;)
    (recenzentka-ksiazek.blogspot.com)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie tak dawno skończyłam czytać "Dallas '63" Kinga i słyszałam, że "To" jest powiązana z tamtą książka - chyba miejscem akcji, dlatego chętnie przeczytam tą przerażająca cegiełkę ;)
    "Pandora" to jedna z najoryginalniejszych książek jakie czytałam w swoim życiu ;)
    Pozdrawiam cieplutko!
    houseofreaders.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie czytałam zadnej książki, ale stosik wygląda zachęcająco.
    Ja wlaśnie zamówiłam sobie cztery książki i jestem bardzo zadowolona! :D

    OdpowiedzUsuń
  5. ciekawa jestem jak spodoba ci się dalsza część To. czytałam już dawno ale wciąż pamiętam jakie wrażenie zrobiła na mnie ta książka. pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  6. "Pandora" i "To" czekają na moich półkach na swoją kolej. ;>

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Więc za "To" zabierz się prędko, naprawdę warto :D

      Usuń
  7. Też kupiłam Pandorę na promocji w Znaku, bo już od dawna polowałam na tę książkę. Teraz grzecznie czeka na półce na przeczytanie. Mam nadzieję, że się nie zawiodę. ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Kompletnie nic z tego nie czytałam i jedynie "Pandorę" mam niby w planach, choć bardzo, bardzo odległych. Na razie mam na półce duuużo nieprzeczytanych tomów, a nie lubię mieć za dużego zapasu. Później nie wiem za co mam się brać.
    drewniany-most.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. "To" Kinga robi wrażenie :D Mam tą lekturę w planach, bo lubię twórczość Stephena Kinga. No i wiele osób ją chwali :)
    Pozdrawiam! Dolina Książek

    OdpowiedzUsuń
  10. Pandora jest genialna! Zabieraj się za nią szybko! Zakończenie jest tak mało schematyczne, że to aż dziwne xD
    Ooo i ja też dorwałam ją na znaku za około 15 zł, piąteczka! :D
    Pozdrowionka! ^^
    recenzjeklaudii.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Pandorę mam, jeszcze nie przeczytaną. A Mroczny zakątek bardzo mi się podobał, także mam nadzieję, że Tobie też przypadnie do gustu :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Podziwiam samozaparcie :) Sama mimo stałego napływu egzemplarzy recenzenckich nadal nałogowo kupuję i wymieniam książki. Nawet nie chcę liczyć, ile mam nieprzeczytanych pozycji, bo mogłabym dostać zawału :)
    A przeczytam to pewnie na emeryturze...
    Jestem bardzo ciekawa Pandory!

    OdpowiedzUsuń
  13. Nie czytałam żadnej z tych książek, ba - o prawie żadnej z nich nie słyszałam (wyjątek stanowi "To" Kinga). Czekam na jakieś recenzje, a w szczególności na opinię o tej cegiełce króla grozy - Stephena Kinga. ;)
    Pozdrawiam, Królowa Książek.

    OdpowiedzUsuń
  14. Żadnej z tych książek nie mam i nie chcę mieć, ale objętość książki Kinga zawsze robi na mnie wrażenie.

    OdpowiedzUsuń

Zostaw ślad swojej obecności :)