piątek, 16 września 2016

Z muzyką w tle #3

Hejka kochani!
Ja wiem, ja naprawdę wiem, że nie powinnam obiecywać i prezentować nowej serii, publikować z niej tylko dwa posty, w dodatku w kilkumiesięcznym odstępie, a potem dziwić się, że mało osób w ogóle wie o jej istnieniu. Ale z ręką na sercu obiecuję, że to już koniec z brakiem systematyczności. Ustaliłam dla własnej, ale i waszej wygody dokładną datę publikowania postów muzycznych - raz na miesiąc, dokładnie po połowie, tj. 15 lub 16 dnia miesiąca. Mam nadzieję, że ten termin pasuje :P 
A teraz takie pytanie, już z innej beczki całkiem - jak tam w szkołach? Do których klas poszliście w tym roku?
Dobra, nie przedłużając - przedstawiam kolejne piosenki, tym razem jest ich sześć, w których jestem zakochana mniej lub bardziej. Zmieniłam też formę - wiem, że nie wszyscy chcą czytać to, co mam im do powiedzenia o poszczególnym utworze, dlatego pozbyłam się moich interpretacji. Zostawiam to Wam :)



1. X Ambassadors - Unsteady

 


 

2. Nickelback - Lullaby

 

 

 

3. Kodaline - All I Want

 

 

 

4. Wiz Khalifa - See You Again

 

 

 

5. The Jungle Giants - You've Got Something

 

 

 

6. Alessia Cara - Here

6 komentarzy :

  1. nickelback <3 jak w szkołach? jakich szkołach, ja mam wciąż wakacje :D #studenckiezycie

    OdpowiedzUsuń
  2. Ooo, Kodaline lubię i Alessię Carę. ;) A ja nadal mam wakacje, jeszcze przez pół miesiąca. ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jezu, See you again - piosenka, na której podstawie napisałam książkę. Piszę ten komentarz i włączam ją.
    Oprócz tego kojarzę wszystkie piosenki, które podalas.
    Pojawiła sie przedpremierowa recenzja mojej książki. Jeśli masz chęć - zajrzyj. Jeśli nie, to nic :) pozdrawiam!
    http://want-cant-must.blogspot.com/2016/09/365-dni-zobaczymy-sie-znow-recenzja.html#comment-form

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo lubię takie posty, bo dzięki nim moja playlista się powiększa :D
    Kojarzyłam tylko See you again, reszty nie znałam :)
    Pozdrawiam! Dolina Książek

    OdpowiedzUsuń
  5. O nie... "All I want" za każdym razem rozwala mnie na kawałki tak samo mocno. Uwielbiam ten utwór, no po prostu... uwielbiam i kilkakrotnie towarzyszył mi wtedy, gdy moje uczucia za bardzo się pokręciły. ;)
    Pozdrawiam,
    A.

    http://chaosmysli.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. O mój Boże kocham "All I Want" od Kodaline, taka piękna piosenka - poznałem ją właściwie przypadkiem, ale tak już mam, że najlepsze piosenki trafiają mi się przypadkowo. Szkoda, że zrezygnowałaś ze swoich interpretacji, bo chętnie bym poczytał. :D
    A co do pytania o szkołę - klasa maturalna. Minęły dwa tygodnie i już mam dość. Mam nadzieję, że to minie. Pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń

Zostaw ślad swojej obecności :)