czwartek, 1 września 2016

Wrap up #13: Sierpień 2016

Hej kochani!
Coś czuję, że Wy również nie cieszycie się z powrotu do szkoły? Ja bardzo. Już sobie wyobrażam to wstawanie, uczenie się, jedzenie, potem czytanie i sen. I tak w kółko. Gdzie w tym wszystkim znaleźć czas na bloga? Cóż, odkryłam nową metodę, skuteczną! Nazywa się planowaniem postów z góry :D Idzie mi dobrze, recenzje są mniej więcej na bieżąco, więc jest super.
W sierpniu przeczytałam dziewięć książek, z czego jestem duma :P

 

Podsumowując:
Przeczytałam 3075 stron, czyli około 99 stron jednego dnia.

Przeczytam tyle, ile mam wzrostu:
2,2 cm + 2,7 cm + 1,8 cm + 3 cm + 3,1 cm + 2,2 cm + 2,6 cm + 1,3 cm + 1,5 cm = 20,4 cm, co łącznie daje 97,8 cm / 164 cm.



W tym miesiącu najlepszymi książkami były "Zanim się pojawiłeś", "Dotyk Julii" oraz pierwszy i drugi tom "Opowieści z Narnii". Najgorzej natomiast wypadły "Chłopak, który zakradał się do mnie przez okno" oraz "Pod kloszem". Nie polecam!

A jak Wam idzie czytanie?

15 komentarzy :

  1. Planować posty z góry jest łatwo, ale gorzej z ich pisaniem. I jak znaleźć czas na czytanie? Będzie ciężko. Mój sierpień to jedynie trzy książki, bardzo różnorodne książki; kryminał z dobrym pomysłem, ale złym wykonaniem, klasyka czyli Orwell oraz bardzo dobra młodzieżówka i zarazem premiera sierpnia -Nawet o tym nie myśl. Na wrzesień mam zaplanowane dwa kryminały (jeden z nich zaczęłam już pod koniec sierpnia )i pewnie zabiorę się albo za "Małe życie" albo za "Never never".
    http://wielopasja.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ciekawe plany :) Ja mam zamiar skończyć z obszernym "To" Stephena Kinga, doczytać ostatnie strony "Kwiatów na poddaszu", a także przemóc się i zabrać za ostatnią część "Pottera". Oprócz tego muszę wymęczyć "Krzyżaków" i nie wiem, jak ja nadążę ze wszystkim :P

      Usuń
  2. Ja od początku wykorzystuję planowane posty, jest to genialny sposób, gdy nie ma się danego dnia czasu, by czegoś napisać, a chce się wstawić.
    No ja mam jeszcze miesiąc wakacji - studenckie uroki życia...
    Pozdrawiam
    Zbiór literackich pomysłów

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja odkryłam tę metodę na tych wakacjach. Owszem, wiedziałam, że posty można planować i kilkakrotnie próbowałam, ale mi nie wychodziło. Nie potrafiłam wyrobić się z czasem i nauczyć systematyczności. Teraz jest już inaczej.
      Zazdroszczę! Ale kiedyś też będę studentem z trzema miesiącami wakacji :P

      Usuń
  3. U mnie jeszcze miesiąc wakacji, więc na razie się pocieszę wolnym. ;) A co do książek, to "Zanim się pojawiłeś" również mi się podobało, a "Dotyk Julii" czeka na przeczytanie, bo udało mi się na urodziny dostać trylogię. ;)
    Planowanie postów to niezła sprawa, też często z tego korzystam. ;)
    Pozdrawiam,
    Amanda Says

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękny wynik! U mnie sierpień był dość zapracowany, więc na czytanie nie było za wiele czasu i ukończyłam jedynie 4 książki. :)

    OdpowiedzUsuń
  5. U mnie czytanie słabo na razie. Wciąż tkwię w potopie i lektury zabierają mój czas. Ale zabrałam się za Teraz będzie lepiej.
    zapraszam na Podsumowanie miesiąca oraz Q&A - Polecam GoodBook http://want-cant-must.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratuluję wyników. :3 Planowanie postów jest super... jak się nie ma lenia i ma się ochotę napisać parę recenzji wprzód. xD Niestety ja ostatnio cierpię na taką przypadłość, że wolę czytać zamiast pisać i mam już ogromne zaległości. xD Zaczytanego września i powodzenia w szkole! Którą klasę zaczynasz? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W takim razie życzę Ci wytrwałości w nadrabianiu tych zaległości :) Wierzę, że dasz radę.
      Dziękuję! Młoda jestem, dopiero druga klasa gimnazjum :P

      Usuń
  7. Ja w sierpniu przeczytałam tylko trzy książki. Ale nie narzekam, bywało gorzej - niestety. :p Tobie gratuluję naprawdę pięknego wyniku! Powodzenia w szkole. Ja w tym roku po raz ostatni przeżywam ten "horror" - klasa maturalna, ech... :p

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetny wynik, gratulacje! U mnie w sierpniu przeczytanych książek było 10, co jest bardzo dobrym wynikiem, patrząc na to, ile miałam czasu na czytanie ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Niestety czas do szkoły :(
    Gratuluję świetnych wyników czytelniczych :D
    Ja niedługo zamawiam chłopaka, który zakradł się do mnie przez okno i liczę, że mi spodoba się bardziej :P
    No i co..no i życzę ci, żeby kolejny miesiąc przyniósł ci jeszcze lepsze wyniki :D
    Świetny post :*
    pomiedzy-wersami.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To super :) Ja jeszcze nie przeczytałam, ale może w tym miesiącu uda mi się to zrobić.

      Usuń
  10. Ja już dawno ten sposób odkryłam :D I piszę recenzję zazwyczaj na gorąco po przeczytaniu a publikuje w dzień który jest zgodny z harmonogramem blogowym :D To można zaplanować ale kiedy ja znajdę czas na czytanie, gotowanie i resztę to nie wiem :D Ja w tym miesiacu nie najgorzej bo 5 książek :)

    OdpowiedzUsuń
  11. "Dotyk Julii" oraz "Zanim się pojawiłeś" też zrobiły na mnie duże wrażenie :) Wiele osób czepia się stylu Mafi, ale ja bardzo go lubię. Zaczytanego września!
    houseofreaders.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Zostaw ślad swojej obecności :)