wtorek, 2 sierpnia 2016

Wrap up #12: Lipiec 2016

Hej kochani!
Jak widzicie, znowu jestem na blogu. Wypoczęłam przez te dwa tygodnie, zmieniłam trochę wygląd bloga, i choć nie jestem w pełni usatysfakcjonowana, na jakieś dziewięćdziesiąt pięć procent podoba mi się to, co stworzyłam. W dodatku nadrobiłam wszystkie zaległe recenzje i napisałam także te z książek, które przeczytałam podczas mojej nieobecności. 
W lipcu przeczytałam osiem książek, z czego jestem bardzo dumna :D



Podsumowując:
Przeczytałam 2670 stron, czyli około 86 stron jednego dnia.

Przeczytam tyle, ile mam wzrostu:
2 cm + 3,1 cm + 1,8 cm + 2,2 cm + 5 cm + 2,2 cm + 3,7 cm + 2,3 cm = 22,1 cm, co łącznie daje 77,4 cm / 164 cm.


W tym miesiącu najlepszymi książkami okazały oczywiście te z serii o Percym Jacksonie oraz ta o Harrym Potterze. Do tego jeszcze dochodzi "Porwana pieśniarka", "Jesienna miłość" oraz "Mumia". I w taki oto sposób z trzech najlepszych zrobiło się pięć :D

A jak u Was idzie czytanie?

15 komentarzy :

  1. Świetny wynik, kochana! Gratulacje :D
    Ja przeczytałam w lipcu siedem książek, więc prawie cię dogoniłam :)
    Życzę jeszcze lepszego wyniku w Sierpniu!

    Pozdrawiam cię z całego serduszka i zapraszam do mnie na 'Maybe Someday - Colleen Hoover - recenzja' :)
    Tusia z bloga tusiaksiazkiinietylko.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ładny wygląd i super, że wróciłaś ;)
    Ja też przeczytałam 8 plus 2 zaczęłam i mi wyszło jakieś 116 stron na dzień.
    Porwaną pieśniarkę czytałam i jestem nią zachwycona, dziś doszła do mnie również druga część :)
    Oby w sierpniu tych książek było, jeszcze więcej ;)
    Zapraszam również na moje podsumowanie :)
    pomiedzy-wersami.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A ja jeszcze drugiej części "Porwanej pieśniarki" nie mam i będę musiała zaopatrzyć się w swój egzemplarz.
      Też mam taka nadzieję :)

      Usuń
  3. Gratuluję wyników, świetnie Ci poszło w tym miesiącu. :D A wygląd bloga jest śliczny. :) Zazdroszczę nadrobienia tych recenzji, ja mam takie zaległości... Mam taki problem, że aktualnie wolę czytać niż pisać. xD No ale trzeba będzie kiedyś nadrobić. Zaczytanego sierpnia i samych dobrych książek!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rozumiem Cię, sama do niedawna zazdrościłam wszystkim blogerom, którzy z recenzjami z danego miesiąca wyrabiali się na czas. Znam to! Przeczytać to pestka, ale potem spisać wszystkie myśli i odczucia to już praca, które nam się nie chce wykonywać :D Nawzajem :)

      Usuń
  4. Wow prześliczny wygląd, nie wiem czemu tak mało jesteś zadowolona. :)
    Prawie tyle książek co ja. Mi udało się przeczytać 7,5. :)
    Tak ,,Porwana pieśniarka" jest zdecydowanie super! Ja właśnie się zabieram za 2 część. :3
    Zaczytanego sierpnia. :*

    OdpowiedzUsuń
  5. Książki wujka Ricka najlepsze!
    Ja przeczytałam tylko 6 i nie jestem z tego dumna...
    Też tak mam z szablonami ;) Albo przez miesiąc mi się podoba i wydaje się perfekcyjny, a po miesiącu wiem, że muszę coś zmienić :D
    Pozdrawiam!
    https://fanofbooks7.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A powinnaś być dumna ze swojego wyniku!
      Ja nie jestem aż tak zmienna, ale po prawie roku czasu monotonności, przyszedł czas na zmiany :D

      Usuń
  6. Genialnie ten nowy szablon wygląda, bardzo mi się podoba. :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja w lipcu przeczytałam dziewięć książek i 'dorobiłam' się kaca książkowego. Sierpień zapowiada się trochę spokojniej, bo chcę odpocząć i chyba zrobię sobie mini przerwę od czytania, bo Hoover mnie załatwiła swoją książką.

    Wielopasja

    OdpowiedzUsuń
  8. Uwielbiam ,,Porwaną pieśniarkę" i jej kontynuację <3 Super wynik! Gratuluję. :)
    Pozdrawiam,
    GeekBooks

    OdpowiedzUsuń
  9. Na Wypowiedz jej imię czaję się od jakiegoś czasu i nie mogę się zebrać ;) Gratuluję świetnego wyniku!

    OdpowiedzUsuń
  10. U mnie identyczny wynik :D Oczywiście uwielbiam Harry'ego Pottera, czytałam również "Jesienną miłość", przy której zakończeniu nie byłam w stanie się nie wzruszyć.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja się wzruszyłam, pierwszy raz od jakiegoś dłuższego czasu :P

      Usuń
  11. 8 książek to genialny wynik! I ja również czytałam w lipcu "Harrego Pottera i Księcia Półkrwi" :D
    Pozdrawiam! Dolina Książek

    OdpowiedzUsuń

Zostaw ślad swojej obecności :)