środa, 10 sierpnia 2016

Mieszkać, odwiedzić, spalić book tag

Hejka kochani!
Dzisiaj mam dla Was pewien tag książkowy, który już od jakiegoś czasu chodził mi po głowie. Zebrałam się, spisałam wszystkie potrzebne miejsca i tak oto prezentuję Live, Visit, Burn book tag. Zobaczyłam go kiedyś w blogosferze, a zasady są proste. Na karteczkach zapisałam 18 nazw książkowych miejsc/światów (czyli 6 rund). Pomieszałam je i losowałam po trzy. Teraz czas zdecydować, które z wybranych miejsc bym spaliła, które odwiedziła, a w których zamieszkała.


 Zapraszam do rozwinięcia!



RUNDA 1

Hogwart ("Harry Potter") - LIVE!
Illea ("Rywalki") - Burn
Alagaesia ("Eragon) - Visit

RUNDA 2

Morganville ("Wampiry z Morganville) - Live
Thisby ("Wyścig śmierci") - Visit
Tearling ("Królowa Tearlingu") - Burn

RUNDA 3

Wodospady Cienia ("Urodzona o północy") - Burn
Sajon ("Czas Żniw") - Live
Trollus ("Porwana pieśniarka") - Visit

RUNDA 4

Obóz Herosów ("Percy Jankson") - Live
Labirynt ("Więzień labiryntu") - Visit
Nigdynigdy ("Żelazny król") - Burn

RUNDA 5

Panem ("Igrzyska śmierci") - Live
Frakcje w Chicago ("Niezgodna") - Visit
Śródziemie ("Hobbit") - Burn

RUNDA 6

Araluen ("Zwiadowcy") - Burn
Idris ("Dary anioła") - Live
Akademia św. Władymira ("Akademia wampirów") - Visit


Do tego tagu nominuję wszystkich chętnych! :)

18 komentarzy :

  1. Serio? Spaliłabyś królestwo Illea? Ja bym chciała tam zamieszkać, oczywiście w Hogwarcie też ;)
    Kochana, świetny pomysł na tag! Może ja też się na niego skuszę... :D

    Pozdrawiam cię z całego serduszka <3
    Tusia z bloga tusiaksiazkiinietylko.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Spaliłabym, z niechęcią oczywiście, ale bym spaliła. No cóż, Hogwart kocham, a do Alagaesi mam wielki sentyment.
      W takim razie zachęcam do udziału :)

      Usuń
  2. Nominowałam cię do Paranormal Book Tag'u! mam nadzieję, że go wykonasz :D
    Więcej informacji w poście na moim blogu ;)
    Link: http://tusiaksiazkiinietylko.blogspot.com/2016/08/paranormal-book-tag.html

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję :) Na nominacje postaram się odpowiedzieć niebawem.

      Usuń
  3. Widziałam już kilka razy ten tag, może kiedyś wykonam go również u siebie ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie widziałam jeszcze tego tagu, jest ciekawy! :D Ale niestety nie znam żadnej książki z wymienionych. Niby słyszałam o każdej, ale czytać nie miałam okazji, a HP tylko zaczęłam i to absolutnie nie moja bajka.
    Pozdrawiam,
    Amanda Says

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czasami, widząc podobne tagi u innych, też się tak czuje, ale co poradzić :P

      Usuń
  5. Pierwszy raz widzę taki TAG i faktycznie jest niezwykle ciekawy :)
    Pozdrawiam i zapraszam do siebie ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetny tag, wcześniej go nie widziałam :) Może zrobię go u siebie na blogu :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Ciekawy TAG takiego jeszcze nie spotkałam. ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Chciałabyś żyć w Panem? :o Ja w życiu, jeszcze mieszkałabym w dystrykcie... nie, nie, podziękuję :o
    Spalić Araulen?!?!?!? Jak możesz?!?!?!?! xD Ja nigdy, uwielbiam ten świat! <3 <3 <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przecież tam było strasznie! Chętnie bym je spaliła :)

      Usuń
    2. Jeśli chodzi o te całe igrzyska, to nie chciałabym brać w nich udziału, ale Panem jest miejscem, które pochodzi z jednej z moich najulubieńszych serii książkowych i to już mówi samo o sobie :D A Araluen bym spaliła, bo musiałam pogodzić się z utratą czegoś, a rozstanie z tym miejscem bolałoby najmniej :D

      Usuń
  9. To trochę masochistyczne mieszkać w świecie z książki "Igrzyska Śmierci" :(
    Pozdrawiam :D
    http://books-world-come-in.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Masochistyczne czy nie - lubię wyzwania, a "Igrzyska śmierci" uwielbiam, więc wiesz :D

      Usuń
  10. Ciekawy TAG, spotykam się z nim po raz pierwszy ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Pierwszy raz widzę ten tag :D Może go kiedyś u siebie wykonam.
    http://lowczyniksiazekk.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Zostaw ślad swojej obecności :)