wtorek, 30 sierpnia 2016

Małe conieco #4, czyli wakacyjny book haul

Witam Was bardzo serdecznie :)
Dzisiejszy book haul jest całkiem spory, ponieważ przez te dwa, a nawet trzy miesiące (licząc z czerwcem) uzbierało mi się dużo książek do pokazania Wam na blogu. Mam mnóstwo zdobyczy konkursowych, zakupów własnych i również jeden prezent.  Musicie przeboleć jakość zdjęć, ale mój telefon się buntuje. Zapraszam do rozwinięcia!



1. Mumia - Tess Gerritsen; Jeśli czytaliście recenzję, wiecie, że książka mi się spodobała. Dlatego też, kiedy pomogłam mojej siostrze napisać zwycięską odpowiedź, zdobywając dla niej 7 książek, ubłagałam o "Mumię", jako prezent w ramach podziękowania.
2. Harry Potter i Zakon Feniksa - J.K. Rowling; Kupione w gandalfie. Miałam bon konkursowy do zrealizowania, więc wybrałam najgrubszą i najdroższą część, dopłacając odrobinę.
3. Harry Potter i Insygnia Śmierci - J.K. Rowling; Zakupiłam w arosie, bo nie ma to jak zacząć zbierać serię od ostatniego tomu. 
4. Serce ze szkła - Kathrin Lange; Wygrane w konkursie u (prawie) sąsiadki, Dominiki z Rzeszowa :D
5. Chłopak na zastępstwo - Kasie West; Wygrałam ją w konkursie.


6. Złodziej pioruna - Rick Riordan; Kupiona w komplecie na arosie.
7. Morze Potworów - Rick Riordan; j.w.
8. Klątwa Tytana - Rick Riordan; j.w.
9. Bitwa w labiryncie - Rick Riordan; j.w.
10. Ostatni Olimpijczyk - Rick Riordan; j.w.
11. Ulubione momenty - Adriana Popescu; Wysłana przez Panią Martę z Wydawnictwa Media Rodzina.


12. Kaznodzieja - Camila Lackberg; Brakowało mi kryminałów w biblioteczce, więc postanowiłam zakupić sobie książki znanej autorki. Zamówione w pakiecie na arosie.
13. Ofiara losu - Camila Lackbereg; j.w.
14. Kamieniarz - Camila Lackberg; j.w.
15. Księżniczka z lodu - Camila Lackberg; j.w.
16. Zapach motyli - Tatiana Bohunow; Wygrana w konkursie.
17. Gałęziste - Artur Urbanowicz; Wygrana w konkursie
18. Skazani na ból - Agnieszka Lingas-Łoniewska; Wygrana w konkursie.
19. Kołyska - Patrick Somerville; Wygrana w konkursie.


20. Od pierwszego wejrzenia - Nicholas Sparks; Kupiona za 15.99 zł.
21. Prawdziwy cud - Nicholas Sparks; j.w.
22. Miasto zagubionych dusz - Cassandra Clare; Zamówiona na arosie. Chcę wreszcie skończyć tą serię, bardzo przeze mnie lubianą.
23. Autodestrukcja - Monika Zajas; Wygrana w konkursie.
24. Uprowadzony - Arkadiusz Gaczoł; Wygrana w konkursie, razem z książką "Gałęziste".
25. To się da! - Anna Sakowicz; Nie czytałam pierwszej części, ale drugą wygrałam w konkursie.

To już tyle! Macie któreś z tych książek? Czytaliście, polecacie?

27 komentarzy :

  1. Nic nie czytałam z tego stosiku, ale takiego ,,Chłopaka na zastępstwo'' chętnie bym przygarnęła :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jak ty wygrywasz tyle w konkursie? Ogólnie gratuluję!
    Ja niewiele stąd ksiażek kojarzę, ale to "Gałęziste" skądś kojarzę i chyba dobre są to skojarzenia...
    Pozdrawiam
    Zbiór literackich pomysłów

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cóż :P Ma się swoje sposoby :D A tak naprawdę, nie wiem co mogłabym powiedzieć. Po prostu wyszukuję konkursów, a później biorę w nich udział. Rzadko udaje mi się coś zdobyć z losowań, a jeśli trzeba napisać jakąś odpowiedź - staram się być bardzo kreatywna i przykładam się do tego, szukając niekonwencjonalnych sposobów. A to skutkuje.
      Co do książki "Gałęziste" możesz mieć racje, że gdzieś słyszałaś o niej coś dobrego, gdyż mnóstwo osób wypowiada się o niej w ten właśnie sposób.

      Usuń
  3. Jaki świetny stos! Miłego czytania i czekam na recenzje tych książek! :D
    Pozdrawiam, Królowa Książek.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ojej, żeby były recenzje, będę musiała przeczytać te wszystkie książki, a z tym może być ciężko w najbliższym czasie. Prawdopodobnie też w pierwszej kolejności zabiorę się za inne książki, które zalegają mi na półkach, a te zostawię na inny czas.

      Usuń
  4. Aż tyle książek? Zazdroszczę niesamowicie, naprawdę.

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetne zdobycze!! Czytałabym wszystkie!

    OdpowiedzUsuń
  6. Ale mnie do Gałęzistych ciągnie... Miłego czytania :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ale się tego nazbierało! :) Mumię czytałam i dobrze wspominam :D

    Bookeaterreality

    OdpowiedzUsuń
  8. Wow świetny stosik! Czytałam kilka pozycji, lecz o innych nawet nie słyszałam. Czekam na recenzje.


    Pozdrawiam i zapraszam do mnie :* http://klaudiaczytarecenzuje.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. czytałam tylko Harry'ego Pottera, jasne, że polecam :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Polecać nie musisz :P Też już czytałam i uwielbiam, ale przede mną jeszcze ostatnia część :D

      Usuń
  10. Ale piękny stosik :) Zazdroszczę tych nowych wydań Harry'ego i Percy'ego.

    OdpowiedzUsuń
  11. Tyle książków <3. Zazdroszczę zwłaszcza HP, bo to wydanie jest prześliczne.

    OdpowiedzUsuń
  12. Super zdobycze, też mam ten pakiet Lackberg! Zazdroszczę tego Harry'ego <3
    ściskam :*
    Latające książki

    OdpowiedzUsuń
  13. Czy to są te nowa wydania HP? :) :) Też chciałabym je mieć :D
    I zazdroszczę Chłopaka na zastępstwo, chciałabym to przeczytać... :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Zazdroszczę Percy'ego! :D
    http://lowczyniksiazekk.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. To wydanie Harrego jest cudowne <3 Muszę koniecznie skompletować całą serię <3 Ale najbardziej podoba mi się okładka Więźnia z Azkabanu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zdecydowanie, mi również się ona podoba, jest taka magiczna, klimatyczna i piękna <3

      Usuń
  16. Nowe wydanie Harrego <3 Ja chcę je mieć, ono jest prześliczne :D
    Chłopak na zastępstwo <3 Nie długo prawdopodobnie się w niego zaopatrzę :)
    Percy <3 I to jeszcze to nowe śliczne wydanie :D Mam je już i czytałam i był świetny <3
    Miasto zagubionych dusz <3 Mam je już za sobą :D
    Reszty nie znam, a co za tym idzie i nie czytałam :P
    Łoł, dużo książek w konkursach dostałaś :D Gratulacje :*
    Świetny post :*
    pomiedzy-wersami.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Piękne zdobycze! Gałęziste niestety odrobinę mnie rozczarowało, ale Pottera w tym wydaniu kompletnie zazdroszczę ♥

    OdpowiedzUsuń
  18. O rany! Jesteś wielką szczęściarą, jeżeli chodzi o konkursy *.* Bardzo Ci zazdroszczę tych zdobyczy i mam nadzieję, że wszystkie okażą się świetnymi lekturami :)
    Pozdrawiam! ;* Dolina Książek

    OdpowiedzUsuń
  19. Cudowności! <3 Zazdraszczam ogromnie Lackberg - mam tylko dwie pierwsze części, do tego jeszcze jedna z tamtego starego wydania. D: No i mimo że fanką Harry'ego jakąś wielką nie jestem, to chciałabym mieć te piękne wydania na półkach i chyba kiedyś się skuszę... :3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ojej, no to nic, zawsze można "podmienić" wydania :P Ja kupiłam w pakiecie, wprawdzie jeszcze nie czytałam, ale niebawem będę i mam nadzieję, że się nie zawiodę.

      Usuń
  20. Ale piękny stosik! Życzę miłego czytania. ;) Z listy znam "Chłopaka na zastępstwo" - też udało mi się go wygrać w konkursie i niedługo się za niego zabieram, więc mam nadzieję, że otrzymam lekką i przyjemną historię, na jaką się nastawiłam. ;)
    Pozdrawiam,
    Amanda Says

    OdpowiedzUsuń
  21. Tyle książek! Aż Ci zazdroszczę:) Miłego czytania!
    Pozdrawiam, books--my-life.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Zostaw ślad swojej obecności :)