piątek, 24 czerwca 2016

Wakacyjne plany czytelnicze

Witam Was kochani!
Nie wiem jak Wy, ale ja jestem już po zakończeniu roku szkolnego i rozdaniu świadectw. Widnieje u Was czerwony pasek? U mnie w tym roku niestety nie, ale nie poddaję się i w przyszłym będzie nawet stypendium (przynajmniej na to liczę :P). Ale teraz sprawy związane z nauką odkładamy na bok, bo właśnie rozpoczęły się WAKACJE! Macie jakieś plany? 
Przygotowałam dla Was listę książek, które mam zamiar przeczytać na tych wakacjach. Znając życie wszystko i tak zrobię inaczej i nic z tej listy nie przeczytam, ale planować można. 






Na mojej liście znajduje się na razie tylko 19 książek, które chciałabym przeczytać najszybciej od pozostałych. Uznaję, że ten zbiór jest elastyczny. Prawdopodobnie przeczytam więcej książek i to całkowicie innych od zamierzonych lub znacznie mniej. To wyjdzie w trakcie :D

1. Girl Online w trasie - Zoe Sugg
2. Dotyk Julii - Tahereh Mafi
3. Zbuntowana - Veronica Roth
4. Co, jeśli... - Rebeca Donovan
5. Kwiaty na poddaszu - Virginia C. Andrews
6. Deadline - Mira Grant
7. Zanim się pojawiłeś - Jojo Moyes
8. Czerwona królowa - Victoria Aveyard
9. Pod kloszem - Meg Wolitzer
10. Charlie - Stephen Chbosky
11. Harry Potter i Książe Półkrwii - J.K. Rowling
12. Harry Potter i Insygnia Śmierci - J.K. Rowling
13. Jesienna miłość - Nicholas Sparks
14. Złodziej pioruna - Rick Riordan
15. Morze potworów - Rick Riordan
16. After. Już nie wiem, kim bez ciebie jestem - Anna Todd
17. I że ci nie odpuszczę - Joanna Szafrańska
18. Miasto zagubionych dusz - Cassandra Clare
19. Maybe someday - Colleen Hooveer

10 komentarzy :

  1. Ambitne plany!
    Mam nadzieję, że dasz radę i życzę powodzenia ♥
    helloimbooklover.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja sama na wakacje wyznaczyłem sobie trzy cele. Przede wszystkim chcę ponownie przeczytać wszystkie części Harry'ego Pottera, ale tym razem po angielsku - jestem ciekawa, czy to doświadczenie będzie się bardzo różniło od polskiej wersji. Po drugie, chcę przeczytać książki, które zalegają u mnie na półce już od ponad roku, wypadałoby się w końcu za nie zabrać, bo poszły w kąt z powodu nowości. A po trzecie, chcę na tych wakacjach zainteresować sie klasyką - na pewno Potret Doriana Greya, coś Austen i coś od sióstr Bronte, może uda mi się siegnąć jeszcze po inne klasyki. Trzymam kciuki, żeby tobie się udało spełnić wakacyjne czytelnicze plany!

    Books by Geek Girl

    OdpowiedzUsuń
  3. Ależ tu ładnie u Ciebie <3 Z Twojego TBR czytałam parę książek, ale z całego serca polecam Ci przede wszystkim "Zanim się pojawiłeś". Książka na czasie, ale naprawdę warto ją poznać :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Życzę powodzenia! ^_^ Paska niestety nie miałam, ale brakowało mi jednej wyższej oceny :| :P
    Wakacje!!!! <3 <3 <3

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo ciekawa lista :D Życzę powodzenia!

    OdpowiedzUsuń
  6. Oby wszystkie Twoje plany się powiodły :)

    OdpowiedzUsuń
  7. "Czerwona królowa" oraz "After" nie za bardzo przypadły mi do gustu, za to "Maybe someday" była cudowna - przeczytałam wszystkie książki Hoover wydane w Polsce i właśnie ta podobała mi się najbardziej :D
    Zaczytanych wakacji!
    houseofreaders.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Przeczytaj na pewno Harrego, moje wakacje z nim były chyba najlepsze :D
    Ja w tym roku na pewno bym chciała przeczytać serię Dotyk Julii oraz Delirium :)
    Moje wakacje trwają już prawie miesiąc, bo jestem po maturach w tym roku. Czerwonego paska nie było, ale tylko dlatego, że liczyły się oceny z 3 lat, a przedmiotów było przez te 3 lata sporo. W tym roku pasek wychodził, no ale trudno..niewiele brakowało, lecz już nic z tym nie zrobię :))

    http://triviaaboutme.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Fajne plany. Dobrze sobie zrobić listę i się jej trzymać. Ja takowej nie mam. Pewnie będę dużo improwizować. Jedyne, czego jestem pewna, to to, że powtórzę sobie serię o Harrym Potterze.
    Pozdrawiam, Katia (zaczytana-i.piszecomysle.pl)

    OdpowiedzUsuń
  10. W sumie nie zakładałam sobie jakiś planów na wakacje, ale na pewno chcę przeczytać Zanim się pojawiłeś oraz Lato koloru wiśni, chyba przez sam tytuł :D
    Pozdrawiam :D
    https://books-world-come-in.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Zostaw ślad swojej obecności :)