sobota, 4 czerwca 2016

Małe conieco #3

Hej kochani :)
Dzisiaj chciałabym zaprezentować Wam stosik książek z ubiegłego miesiąca. Nie zgromadziłam ich kto wie jak dużo, ale na kilka jeszcze czekam i prawdopodobnie dotrą do mnie za niedługo :D Macie może coś z moich zbiorów z tego posta? Czytaliście? Polecacie?


Zapraszam do rozwinięcia


1. "I że ci nie odpuszczę" - Joanna Szafrańska; wygrana w konkursie
2. "Girl Online w trasie" - Zoe Sugg; wygrana w konkursie


3. "Porwana pieśniarka" - Danielle L Jensen; zakup własny
4. "Tytany" - Victoria Scott; z innych źródeł
5. "Pod kopułą" - Stephen King; zakup własny


6. "Rok w Poziomce" - Katarzyna Michalak; wygrana w konkursie
7. "Morderstwo na Korfu" - Alek Rogoziński; wygrana w konkursie


8. "Wybór" - Nicholas Sparks; zakup własny
9.  "Anioł Stróż" - Nicholas Sparks; zakup własny
10. "Na ratunek" - Nicholas Sparks; zakup własny
11. "Ślub" - Nicholas Sparks; zakup własny

6 komentarzy :

  1. Oglądałam serial "Pod kopulą", ale jakoś mnie nie porwał. Za to książkę chętnie bym przeczyta :)
    "Porwana pieśniarka" leży na półce i jakoś nie mogę się za nią zabrać - za duży wybór ;)
    Cudowny stosik - pozdrawiam :D
    houseofreaders.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moja przygoda zaczęła się właśnie od serialu, ale nie obejrzałam całego. Tylko kilka odcinków i wciągnął mnie tak, że stwierdziłam, iż muszę sięgnąć po książkę i tyle :D

      Usuń
  2. Zazdroszczę książek Sparksa *.* <3
    Iza xx

    OdpowiedzUsuń
  3. ,,Porwana pieśniarka" zdecydowanie najlepsza! ♥

    OdpowiedzUsuń
  4. Zacne stosy. Ja mam na swojej półce [Tytany], ale jeszcze nie czytałam, więc nie podzielę się z Tobą swoją opinią. :)
    Pozdrawiam!
    #Ivy z Bluszczowych Recenzji, która zaprasza na Bluszczowy Book Tour z [Jedynym piratem na imprezie] Lindsey Stirling!

    OdpowiedzUsuń
  5. Zazdroszczę, szczególnie Tytanów i Porwanej pieśniarki ;)

    OdpowiedzUsuń

Zostaw ślad swojej obecności :)