sobota, 7 maja 2016

Top 5: Książki, które skłoniły mnie do myślenia

Hej kochani :)
Dzisiaj miała być recenzja, ale stwierdziłam, że postawię na coś luźniejszego i dodam post z serii top 5. Jako temat wybrałam sobie książki, które skłoniły mnie do myślenia. Wszystkie moje wybory są jak najbardziej przemyślane, choć może zastanawiać Was, co takiego pouczającego i zmieniającego moje myślenie w sobie zawierały. Ale żeby to zrozumieć, należy je przeczytać. Inaczej nie będziecie wiedzieć, co miałam na myśli stawiając na dane tytuły, ani dlaczego podjęłam takie decyzje. A teraz - zapraszam :)

 

 

5. Na wysokim niebie - Danuta Awolusi

 


 

 

4. Jajko z niespodzianką - Agnieszka Krakowiak-Kondracka

 

 

 

3. Duff. Ta brzydka i gruba - Kody Keplinger

 

 

 

2. Kto, jak nie ja? - Katarzyna Kołczewska

 


 

 

1. Zabłądziłam - Agnieszka Olejnik

 

10 komentarzy :

  1. Nie czytałam ani jednej z wymienionych książek, ale skoro skłaniają do przemyśleń to widzę, że warto po nie sięgnąć.

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie czytałam żadnej z nich. Słyszałam o Duff, ale raczej w najbliższym czasie po nią nie sięgnę.

    OdpowiedzUsuń
  3. Żadnej z tych książek nie znam bliżej, a jedną tylko powierzchownie - "Duff. Ta brzydka i gruba". Czytałam trochę recenzji tej powieści i, no cóż, zdecydowanie nie zachęcają do sięgnięcia po nią.

    OdpowiedzUsuń
  4. Żadnej z tych książek nie czytałam, więc mam sporo do nadrobienia.

    OdpowiedzUsuń
  5. Żadnej pozycji przez Ciebie wymienionych nie czytałam, ale oglądałam film Duff i niezmiernie mi się podobał, więc na pewno kiedyś przeczytam tę pozycję :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Film niestety w dużym stopniu różni się od książki i czasami twierdzę, że był od niej lepszy, ale mimo wszystko polecam również książkę :)

      Usuń
  6. Znam tylko trzeci tytuł i faktycznie skłaniał do myślenia. Co do innych, to być może bliżej się nimi zainteresuję :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Kurcze, a ja żadnej nie czytałam

    OdpowiedzUsuń
  8. Niestety żadnej nie czytałam :(

    OdpowiedzUsuń
  9. Żadnej z tych książek nie czytałam. Natomiast u mnie na liście na pewno znalazłaby się książka [Medaliony] Nałkowskiej.
    Pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń

Zostaw ślad swojej obecności :)