sobota, 14 maja 2016

100 książek, które chcę przeczytać

Witajcie moi drodzy :)
Ostatni tydzień niestety nie obfitował w aktywność z mojej strony w sposób taki, jaki bym chciała, za co Was bardzo przepraszam. Spowodowane było to, i nadal jest, zbliżającym się końcem roku szkolnego, masą sprawdzianów, odpowiedzi, popraw ocen, kartkówek i ogólnym rozgardiaszem dotyczącym zdobycia paska na świadectwie. Wydaje mi się, że ten ogrom pracy już powoli odchodzi, więc w najbliższym czasie nadrobię całą moją aktywność, a właściwie jej brak. 
Ostatnio po obejrzeniu filmiku na kanale Mai (Maja K) stwierdziłam, że zrobię listę książek, które chcę przeczytać. Przyłożyłam się do tego trochę i dziś przedstawiam Wam efekty mojej pracy :) Dodam tylko, że kolejność książek jest przypadkowa i że, jeśli pojawiły się jakieś serie, to są to tylko pierwsze tomy, ponieważ nie wiem, czy po ich lekturze nadal będę miała ochotę zabrać się za kontynuację. Nie są to również wszystkie książki, które mam zamiar przeczytać, a jedynie te, których lektury pragnę najmocniej.

23 komentarze :

  1. Sporo książek z wymienionych przez Ciebie mam już za sobą i najbardziej polecam ,,Szklany Tron", ,,Porwaną pieśniarkę" i ,,Osobliwy dom pani Peregrine". :)
    Pozdrawiam,
    Geek of books&tvseries&films

    OdpowiedzUsuń
  2. Powinnam się cieszyć, zobaczyłam tyle pięknych okładek. A ja posmutniałam, bo uświadomiłam sobie, ile z tych książek mam na liście i to już przez dłuższy czas...
    Polecam Ci szczególnie: Wołanie kukułki, Baśniarza, Love,Rosie i Gwiazd naszych wina.
    Na Twoim miejscu odpuściłabym sobie Charliego i Papierowe miasta.
    Polecam Ci też serial The 100. Książki nie czytałam, ale podobno o wiele lepszy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. The 100 oglądam i również polecam wszystkim naokoło :)

      Usuń
  3. Większość z tych pozycji również muszę poznać ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Gorąco polecam Ci "Anię z Zielonego Wzgórza" (foch, jak mogłaś jej nie przeczytać jeszcze !) i "Cmętarz zwieżąt". "Papierowe miasta również czytałam i również polecam :D
    Pare książek z Twojej listy też znajduje się na mojej liście "chcę przeczytać" i na pewno jest to "Dziennik Bridget Jones", "Ugly love" (cieszę się jak małe dziecko, bo wczoraj się okazało, że wygrałam tę książkę z autografem autorki na lubimyczytać.pl <3 ) i "Gwiazd naszych wina" :D
    Bardzo fajnie zobrazowałaś listę ^^
    Pozdrawiam ! :*
    Dolina Książek

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie powiem, żeby nasze plany czytelnicze się pokrywały, ale coś tu dla siebie znalazłam: na pewno muszę przeczytać "Stulatka...", "Światło, którego nie widać" i "Złodziejkę książek" - te powieści od jakiegoś czasu za mną chodzą. Bardzo, ale to bardzo polecam "Pod kopułą" - to niesamowita książka, strasznie się emocjonowałam podczas czytania (jak po nią sięgniesz, to zrozumiesz:)) i trochę polecam "Sekretne życie pszczół". To przyjemna lektura, choć na mnie wielkiego wrażenia nie zrobiła.
    Pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Część z tych książek przeczytałam, a część mam w planach.

    OdpowiedzUsuń
  7. Z Twojej listy przeczytałam 33 książki. Najbardziej polecam Ci "Światło, którego nie widać" i "Oddam ci słońce". Kolejne 20 powieści chce przeczytać i mam je na swojej liście Must Read. świetna lista - życzę Ci powodzenia w jej realizacji :D
    Pozdrawiam.
    houseofreaders.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Oj wiele z nich sama bym przeczytała, a kilka już czytałam. :D Oby udało ci się chociaż przeczytać połowę, albo i wszystko, trzymam kciuki! :*

    OdpowiedzUsuń
  9. Część książek przeczytałam, część dopiero przede mną. Z tych, co znam, najbardziej tobie polecam "Ugly love", "Gwiazd naszych wina", "Bez słów", "Czerwień rubinu", "Imperium ognia" oraz "Światło, którego nie widać" :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Duuuużo książek.
    Kilka czytałam, kilka mam, kilka chcę przeczytać, o kilku słyszałam, a kilka to dla mnie zupełna nowość ;)
    Zacznij od Zanim się pojawiłeś! ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Wow, ale wyszedł Ci super kolorystyczny efekt! :) Co do książek to bardzo polecam "Zanim się pojawiłeś", za to po stokroć odradzam "Utraty".

    OdpowiedzUsuń
  12. Znajduje się tu bardzo dużo książek, które i ja mam ochotę przeczytać. Podejrzewam, że mamy podobne gusty literackie. ;) Nie wiem skąd tylko wziąć czas na czytanie tych wszystkich skarbów :(

    Pozdrawiam,
    czytanienaszymzyciem.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. 10 książek z tych czytałam i najbardziej polecam Zlodziejkę Książek <3 Cmętarz zwieżąt także był świetną lekturą. A do Ani z Zielonego Wzgórza mam mega sentyment, bo to pierwsza książka którą zaczęłam czytać :) Powodzenia w czytaniu, mam nadzieję że uda ci się przeczytać jak najwięcej
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  14. Matko, moja lista to niekończąca się historia...

    OdpowiedzUsuń
  15. Koniecznie bierz się za Szklany Tron jak najprędzej! :D
    Pozdrawiam serdecznie ;)
    http://ravenstarkbooks.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. Czytając takie posty zauważam ile książek przeczytałam :D Najbardziej polecam ci Bez słów, Dziewczyna Ognia i cierni, Szklany tron, Utarte, Szeptem, Klątwę tygrysa i Czerwień rubinu. Mam nadzieję że ci się spodobają.
    Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  17. O ja... Ja bym nie umiała zdecydować, co ma się znaleźć w takiej tytułowej setce. U mnie jest tego znacznie więcej! xD
    Pozdrawiam!
    #Ivy z Bluszczowych Recenzji

    OdpowiedzUsuń
  18. Kilka(naście) książek z Twojej listy już czytałam, grono także chcę jeszcze przeczytać, podobnie jak Ty. :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Kilka książek z Twojej listy już czytałam, a niektóre wciąż przed mną. :D
    Pozdrawiam!
    http://recenzjeklaudii.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. Kilka pozycji mogę ci z całego serca polecić :D Będzie to Ania z Zielonego Wzgórza (uwielbiam <3), Szeptem, Kim jesteś, Sky?, Czerwień rubinu (to w szczególności <3), Złodziejkę książek (<3), Rebelianta ;) Mnie niezbyt się spodobały natomiast Cudowne tu i teraz oraz Misja 100 :D Po za tym z połowę reszty książek, które wymieniłaś i ja bym chciała przeczytać :D

    OdpowiedzUsuń
  21. Oj ja też chętnie przeczytałabym te książki.

    OdpowiedzUsuń
  22. Niektóre z nich sama czytałam, a większość również znajduje się na mojej liście książek, które muszę przeczytać :D Na całe szczęście niedługo wakacje, może uda mi się nieco nadrobić ;)

    http://ksiazki-recenzje-czytelnicy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Zostaw ślad swojej obecności :)