sobota, 30 kwietnia 2016

Wrap up #9: kwiecień 2016

Hej, hej!
Ostatnio bywałam na tym blogu rzadziej, ale obiecuję, że to już koniec tej chwilowej przerwy i od jutra ruszam pełną parą z nowymi recenzjami, tagami, postami około książkowymi i wszystkimi seriami, które prowadzę. Ale to temat na maj. A teraz chciałabym zaprezentować Wam podsumowanie czytelnicze z kwietnia. Miesiąc nie był obfity w książki, ale i tak jestem zadowolona :)


Podsumowując:
Przeczytałam 2817 stron, czyli około 94 strony jednego dnia.

Przeczytam tyle, ile mam wzrostu:
4,4 cm + 5,2 cm + 0,6 cm + 3,7 cm + 4 cm = 17,9 cm, co łącznie daje 42,1 cm / 164 cm.

 
W tym miesiącu praktycznie wszystkie przeczytane książki niesamowicie mi się podobały, ale w szczególności oczarował mnie "Harry Potter" (po raz kolejny), a także niesamowita kontynuacja "Lata koloru wiśni", czyli "Zima koloru turkusu", za którą zabrałam się tak późno. Gapa ze mnie, nie? :D

Jak Wam idzie czytanie? :)

16 komentarzy :

  1. Bardzo ciekawy stosik się stworzył. "Lato koloru wiśni" to książka która mnie bardzo interesuję i bardzo bym chciała ją niebawem przeczytać, a ty już widzę drugi tom skończyłaś, tyle do nadrobienia :)
    Sama chętnie odświeżyłabym sobie Harrego ale jakoś obecnie nie mam wolnego czasu ale bardzo mnie korci to zrobić, nie zapomniany czas tylko jak się czyta Harrego Pottera. "Królowa Terlingu" to książka o której teraz bardzo głośno i wszyscy zachwalają, jeszcze nie spotkałam się ze złą opinią co mnie bardzo cieszy bo i ją mam w planach. U mnie już podsumowanie na blogu i też przyjemny stosik stworzyłam.
    Pozdrawiam cieplutko.
    In my different World

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny wynik! ♥ Harry ♥
    Iza xx

    OdpowiedzUsuń
  3. Również mam w planach kolejny raz przeczytać Harrego Pottera. :) Ładny wynik!
    Pozdrawiam,
    Geek of books&tvseries&films

    OdpowiedzUsuń
  4. Uwielbiam Pottera... mam do niego sentyment. Co do Lata i zimy... to jest to jedna z serii, które mnie strasznie irytowały, chyba już do nich nie wrócę.
    Pozdrawiam Justyna z książko, miłości moja

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ojej, a to czemu? Aż ciężko mi uwierzyć.

      Usuń
  5. U mnie w tym miesiącu trzy książki ale jestem zadowolona bo wszystkie mnie bardzo mi się podobały i oczarowały mnie ;) Zemsta jest moją ulubioną lekturą szkolną <3
    Ps. masz błąd "wszystkimi serami" :D
    Pozdrawiam i zapraszam ;)
    http://karola8399.blogspot.com/2016/04/biblioteczka-karoliny_29.html

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Heh, przegapiłam tą drobną literówkę :P
      Moją ulubioną lekturą szkolną są chyba "Dziady".

      Usuń
  6. Z przeczytanych przez Ciebie książek znam tylko "Zemstę: i "Zimę koloru turkusu" :)
    "Królową Tearlingu" mam nadzieję przeczytać w maju :D
    Bardzo dobry wynik - gratuluję :)
    houseofreaders.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Carina Bartsch pisze taaak cuuuudoooownie! :D
    Pozdrawiam serdecznie ;*
    http://ravenstarkbooks.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Niestety nie jestem fanką Harrego,ale na królową mam chęć :-)

    OdpowiedzUsuń
  9. "Harry`ego Pottera" darzę ogromnym sentymentem i tę serię wspominam jako moją ulubioną po dziś dzień :) Bardzo ciekawi mnie również "Królowa Tearlingu", natomiast "Zemsta" jest moją obecną szkolną lekturą.

    OdpowiedzUsuń
  10. Mam wielką ochotę na "Królową Taerlingu" ^^ Może się uda w końcu przeczytać tę książkę ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo dobre wyniki! ^_^ Lato koloru wiśni i Zima koloru turkusu ❤❤

    OdpowiedzUsuń
  12. Gratuluję wyników! :) Harry jest po prostu genialny, nie ma co do tego wątpliwości. :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Harrego Pottera uwielbiam od zawsze <3 To są cudowne książki <3
    No i gratuluję tak świetnego wyniku przeczytanych książek ! :D
    Pozdrawiam, Dolina Książek

    OdpowiedzUsuń

Zostaw ślad swojej obecności :)