sobota, 9 kwietnia 2016

Top 5: Serie, które chcę przeczytać

Witajcie kochani!
Bardzo ciężko było mi stworzyć post, w którym przedstawiłabym Wam tylko pięć serii, które mam zamiar przeczytać, ponieważ jest ich niezliczona ilość! Ale lubię wyzwania, dlatego dziś zebrałam te serie, na których zależy mi najbardziej. Wszystkie te książki postaram się przeczytać w najbliższym czasie, ale czy mi się uda? Nie wiem. A, i najważniejsza rzecz, znajdują się tutaj tylko serie, których jeszcze nie zaczęłam czytać. Te, których przeczytałam już pierwsze drugie czy trzecie tomy nie pojawiły się w tym poście :)

 

 

5. Szeptem - Becca Fitzpartick

 

 

 

 

4. Gone - Michael Grant

 

 

 

 

3. Jutro - John Marsden

 

 

 

 

2. Engelsfors - Mats Strandberg,
Sara Bergmark Elfgren

 

 

 

 

1. Upadli - Lauren Kate

 

22 komentarze :

  1. Uwielbiam serię "Szeptem"! Co prawda mam przed sobą jeszcze dwa ostatnie tomy, jednak już mogę Ci ją polecić:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam już za sobą serię {Szeptem} oraz {Upadli} i przyznam szczerze, że ta pierwsza wypada nieco lepiej w moich oczach. I także mam w planach {GONE} oraz {Jutro}, jednak nie wiem, czy kiedyś je nadrobię. :)
    Pozdrawiam!
    Bluszczowe Recenzje

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo serdecznie polecam Ci "Szeptem"- ja się zakochałam <3

    OdpowiedzUsuń
  4. "Gone" polecam z całego serca! ♡♡♡ Nie mogłam się oderwać, gdy tylko przeczytałam pierwszą stronę. Znakomicie poprowadzone wątki, akcja rozwija się dynamicznie, a wszystko to okraszone realizmem, tak, że trudno uwierzyć iż to nie jest prawda. ;) Całe napięcie gromadzone od pierwszych stron idealnie się kumuluje w ostatniej części sagi. Tak, tak, trzy razy tak na "Gone"!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Za "Gone" za niedługo się zabiorę, bo dużo osób mi poleca :)

      Usuń
  5. Ja również mam w planach serię "Szeptem" i "Engelsfors" :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Przeczytałam dwie pierwsze serie, pierwszą część serii "Jutro" i dwa tomy "Engelsfors".
    "Gone" to jedna z moich ulubionych serii, która na długo pozostanie w mojej pamięci, a niedawno nawet czytałam niektóre tomy drugi raz. Bardzo, bardzo polecam - jest to niezwykła historia o świecie bez dorosłych i starszej młodzieży, który nie wygląda tak bajkowo, jak mogłoby się wydawać. Szósta część całkowicie rozwala system :D (a zwłaszcza końcówka).
    "Szeptem" czytałam dość dawno temu, ale pamiętam, że bardzo mi się spodobała.
    "Krąg" i "Ogień" również były świetne i nie mogę się doczekać "Klucza".
    "Jutro" nie powaliło mnie jakoś specjalnie, ale chętnie poznałabym kolejne części.
    Pozdrawiam! :)
    http://recenzjeklaudii.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Szeptem czytałam, wszystkie części, i nawet lubię. Gone, Jutro i Upadłych zaczęłam, ale nie byłam zachwycona, więc porzuciłam. Krąg, Ogień i Klucz przeczytam, jeśli natrafię na nie w bibliotece :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Szeptem wspominam naprawdę dobrze, po dziś dzień wszystkie części zdobią moją prywatną biblioteczkę ;) Upadli natomiast w mojej opinii wypadają nieco słabiej, chwilami brakowało mi tam wartkiej akcji i emocji. Do Gone przymierzam się z kolei od bardzo dawna, kupiłam kiedyś na promocji trzecią część... Tylko pozostałych nadal mi brak ;) Chciałabym kiedyś to nadrobić.
    Pozdrawiam,
    Kochamy Książki

    OdpowiedzUsuń
  9. Z "Szeptem" nie przeczytałam tylko finałowego tomu; reszty serii niestety nie znam :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Szeptem i Upadłych czytałam kilka lat temu i całkiem miło je wspominam. :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Całą serię "Szeptem" przeczytałam rok temu, będąc w szpitalu i bardzo umiliła mi wtedy czas, więc polecam^^ ♥
    Iza xx

    OdpowiedzUsuń
  12. Szeptem i Jutro nie lubię, ale Krąg bardzo ciekawy, polecam :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Z tego co wymieniłaś, to czytałam tylko serię Szeptem i pierwszą część Upadłych, jednak nie skończyłam jej, a miałam jakoś 50 stron do końca.. muszę przeczytać od nowa :D
    Buziaki,
    SilverMoon z bloga Books obsession :*

    OdpowiedzUsuń
  14. Ja bym chętnie przeczytała "Angelsfors" co do reszty, to niekoniecznie. :)
    Books World

    OdpowiedzUsuń
  15. Czytałam pierwszą część Gone i byłam nią zachwycona, ale niestety mój entuzjazm osłabł po tomie drugim, który wydawał mi się nieporównywalnie słabszy. Mimo to, mam zamiar kontynuować serię i mam nadzieję, że im dalej, będzie już tylko lepiej :)
    Zapraszam również do siebie na urodzinowe rozdanie :)
    http://booksbyshadow.blogspot.com/2016/04/urodzinowe-rozdanie.html

    OdpowiedzUsuń
  16. Czytałam "Szeptem" i muszę przyznać, że seria trochę mnie rozczarowała. Mimo to życzę Ci, żeby udało Ci się przeczytać wszystkie te książki :-)

    http://czytam-ogladam-recenzuje.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. Nie pamiętam , którą serię czytałam "Upadli" lub "Szeptem" muszę sięgnąć po obie :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Od autorki upadłych czytałam Łzę i była to bardzo fajna lektura. Fajnie napisana. Szeptem polecam ci z całego serca. Moja ulubiona seria ever. Jutro mam w planach, a Gone przerwałam gdzieś pod koniec 1 części bo nie dałam rady znieść, ani bohaterów, ani fabuły, o narracji i stylu pisania już nie wspominając. Może dalej jest lepiej, nie wiem. Ja nie przebrnełam.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  19. Czytałam "Szeptem" jakieś 3 lata temu - niestety, ale rozczarowująca seria. Na pewno przeczytam "Engelsfors" - pierwszy tom czytałam, ale muszę go sobie odświeżyć. :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Szeptem bardzo lubię i polecam, jeśli lubisz tego typu klimaty :D Czytam ostatni tom po jakiejś 3letniej przerwie :o
    Gone bardzo przypadli mi do gustu, aczkolwiek drugi i trzeci tom to, no cóż, porażka xD Strasznie się nudziłam ;-; Ale czwarty i piąty... to już co innego :D Ostatniego nie przeczytałam, brak egzemplarza w bibliotece ;-;
    Jutra za to nie polecam. Pierwsza część była jeszcze spoko, ale z następnymi tak się wymęczyyyyyyyłam.
    Engelsfors - czytałam pierwszą część i spodobała mi się! <3 <3
    Upadłych nie czytałam ;)

    OdpowiedzUsuń

Zostaw ślad swojej obecności :)