środa, 20 kwietnia 2016

Małe conieco #2

Hej, hej!
Dzisiaj przychodzę do Was z moimi książkowymi zdobyczami, które udało mi się nabyć od połowy marca aż do teraz. Część z nich to książki nieco starsze, które wybrałam sobie z biblioteczki rodziców, niektóre są konkursowymi zdobyczami, a inne zakupami własnymi. Książek nie jest dużo, ale dla prawdziwego książkoholika nawet jeden egzemplarz to góra szczęścia :)


Zapraszam do rozwinięcia!



1. "Cień" - Paulina Klecz; wygrana w konkursie
2. "Pułapka" - Paulina Klecz; wygrana w konkursie
3. "Złamane pióro" - Małgorzata Maria Borochowska; wygrana w konkursie


4. "Stara Baśń" - Józef Ignacy Kraszewski; z innych żródeł
5. "Talizman z błękitnego kraju" - Lech Borski; z innych źródeł
6. "Ojciec Chrzestny" - Mario Puzo; z innych źródeł


7. "Czerwona królowa" - Victoria Aveyard; zakup własny
8. "Cynamonowe dziewczyny" - Hanna Greń; wygrana w konkursie


9. "Bezpieczna przystań" - Nicholas parks; zakup własny
10. "Moralność Pani Dulskiej" - Gabriela Zapolska; z innych źródeł
11. "Ania z Zielonego Wzgórza" - Lucy Maud Montgomery; z innych źródeł


12. Antystresowa kolorowanka "Ptaki"; prezent


 Macie którąś z tych książek? :)

14 komentarzy :

  1. Posiadam książkę "Czerwona królowa" i właśnie skończyłam ją czytać.
    A z reszty to tylko "Moralność Pani Dulskiej" kiedyś czytałam :)
    Pozdrawiam
    http://biblioteczka-na-poddaszu.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja również mam Czerwoną królową, ale jeszcze jej nie czytałam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jejjj z tych książek znam tylko "Czerwoną królową".
    A ta kolorowanka to z biedronki, one są śliczne też sobie 2 kupiłam, bo po 8 zł. :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie się bardzo spodobały. Polowałam też na "Tatuaże", ale w pobliskiej biedronce niestety nie mogłam ich znaleźć.

      Usuń
  4. "Cynamonowe dziewczyny" bym przeczytałam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetne zbiory :) Żadnej z tych książek nie czytałam, a kolorowanka zupełnie mnie nie interesuje :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Jestem ciekawa [Czerwonej królowej] oraz [Ojca chrzestnego]. :) A zbiory zacne!
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  7. Zacznij od Ojca chrzestnego! Jest najlepszy i kropka :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mama na niego ochotę i jeśli tylko uporam się z tymi książkami, które teraz czytam, to wezmę się za niego.

      Usuń
  8. Omg, Stara baśń :o :o :o To była moja zmora w podstawówce... najgorsza, NAJGORSZA!!! lektura świata :o :o
    Za to Anię UWIELBIAM!!! ❤❤❤❤❤

    OdpowiedzUsuń
  9. Mam to samo wydanie Ani z Zielonego Wzgórza ;) Ostatnio mam ogromną ochotę na przeczytanie Ojca Chrzestnego - to już jest wręcz klasyka, filmy oglądałam już z milion razy, a z książką w ogóle nie miałam do czynienia.
    Buziaki!
    Lunatyczka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja niestety filmu nie oglądnęłam ani razu, więc nie wiem, czego się spodziewać, ale może to i dobrze, że zacznę od książki :)

      Usuń
  10. Czytałam tylko "Czerwona królową", ale po "Ojca chrzestnego" zapewne kiedyś sięgnę. Świetne nabytki :D
    Pozdrawiam.
    houseofreaders.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Ile wygranych książek! Jak Ty to robisz? Ja mogę moje wygrane policzyć na palcach jednej ręki;)
    Udanej lektury!

    OdpowiedzUsuń

Zostaw ślad swojej obecności :)