wtorek, 1 marca 2016

Wrap up #7: Luty 2016

Hej!
W lutym powoli zaczęłam wracać do czytelniczej formy. Teraz mam nadzieję, że przeczytanych książek będzie tylko więcej :) Jak na razie pięć książek to całkiem dobry wynik, przynajmniej znalazłam jakiś czas, by poczytać. W tym miesiącu zdecydowałam się też na wzięcie udziału w moim pierwszym wyzwaniu czytelniczym, czyli Przeczytam tyle, ile mam wzrostu. A liczę tylko 164 centymetry :)

2. Kamień i sól - Victoria Scott
3. Urodzona o północy - C.C. Hunter
4. Niezgodna - Veronica Roth
5. Hobbit, czyli tam i z powrotem - J.R.R. Tolkien

Podsumowując:
Przeczytałam 1776 stron, czyli około 61 stron jednego dnia.

Przeczytam tyle, ile mam wzrostu:
1,8 cm + 2,6 cm + 2,5 cm + 2,2 cm + 1,7 cm = 10,8 cm, co łącznie daje 11,3 cm / 164 cm.

 
W tym miesiącu najbardziej spodobała mi się książka "Kamień i sól" Victorii Scott. Była naprawdę dobrą kontynuacją i liczę na kolejny tom. Kolejnymi dwiema książkami są "Hobbit, czyli tam i z powrotem", który okazał się nie być w cale taki zły, jak sobie wyobrażałam, a także "Niezgodna". Ostatnia książka przerosła moje oczekiwania. Spodziewałam się czegoś znacznie gorszego w "Niezgodnej", ale dostałam całkiem porządną lekturę w sam raz na umilenie sobie wolnych chwil.


Wow! To chyba pierwszy miesiąc, w którym z czystym sercem mogę przyznać jakiejkolwiek książce zasłużoną opinię tej najgorszej ze wszystkich. A jest nią... "Wilk"! W porządku, tragiczna ta książka nie była, trzeba pamiętać też, że to debiut, lecz mimo to, nie potrafię określić jej mianem co najmniej dobrej. Dam jednak szansę autorce, ponieważ wiem, że jej książki są całkiem popularne i zgarniają pochlebne opinie.

A jak Wam idzie czytanie?

11 komentarzy :

  1. Gratuluje wyniku! Cieszę się, że podobała ci się kontynuacja "Ogień i woda", czyli "Kamień i sól". Sama chce pomnika niedługo siegnąć ;) zapraszam na konkurs na mojego bloga!

    Pozdrawiam, Maniaczka książek!
    countrywithbooks.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Naprawdę Wilk Ci się nie podobał? :o Ja jeszcze tej książki nie czytałam, ale uwielbiam styl pisania pani Miszczuk, więc myślałam, że będzie ciekawa! Muszę sama sprawdzić^^
    Iza xx

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety nie, chociaż sam pomysł był dobry, jednak od strony technicznej wyszła klapa. Rozumiem jednak, że to debiut, a one nie zawsze są udane więc autorka ma u mnie czyste konto i z pewnością przeczytam od niej coś jeszcze.

      Usuń
  3. Całkiem niezły wynik. Oby marzec był dla Ciebie jeszcze lepszy.

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie łatwe zadanie Cię czeka! :) Życzę powodzenia w wyzwaniu, trzymam kcuki! :)
    Z książek, które przeczytałaś najbardziej spodobała mi się "Niezgodna" oraz książka Tolkiena. Czekam na recenzję Komnaty Tajemnic <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To prawda :) ale mam nadzieję, że jakoś dam radę. Naprawde czekasz? W takim razie postaram się opublikować ją nieco wcześniej niż początkowo zamierzałam.

      Usuń
  5. O to bardzo fajnie, że wracasz do formy! :D
    Książki super, "Kamień i sól" sama bym przeczytała. :)
    Trzymaj się i oby tak dalej. :*
    http://kochamczytack.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie czytałam żadnej z powyższych, ale niedługo zabieram się za "Ogień i wodę". "Niezgodną" mam zamiar kiedyś przeczytać, ale nie wiem, czy mi się spodoba :/

    Pozdrawiam :*
    ksiazki-mitchelii.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja te nie byłam co do tego pewna, ale koniec końców "Niezgodna" jest naprawdę dobrą książką :)

      Usuń
  7. Gratuluję tak ładnego wyniku. :)

    OdpowiedzUsuń

Zostaw ślad swojej obecności :)