sobota, 19 marca 2016

Małe conieco #1

Hejka kochani!
Pamiętacie może jeszcze czytelnicze podsumowania, w których przedstawiałam Wam zakupione/zdobyte książki z danego miesiąca? Stwierdziłam ostatnio, że chyba pora pokazać wszystkie książki, które dotarły do mnie od lutego. Z tego też względu podkategorię "Małe conieco" z wrap upów postanowiłam oddzielić i zrobić jako samoistną serię na tym blogu. No to zapraszam do pierwszej odsłony :)


Zapraszam do rozwinięcia!



1. Trylogia "Niezgodna" - Veronica Roth; zakup własny
2. "Kamień i sól" - Victoria Scott; z innych źródeł
3. "Niezauważalna" - Marcus Sedgwick; wygrana w konkursie


4. "Pieśń o Kacie" - Jakub Łysakowski; wygrana w konkursie
5. "Szachownica Śmierci" - Marta Grzebuła; wygrana w konkursie


6. "Feed" - Mira Grant; zakup własny
7. "Deadline" - Mira Grant; prezent


8. "Ostatnia piosenka" - Nicholas Sparks; zakup własny
9. "Najdłuższa podróż" - Nicholas Sparks; zakup własny
10. "Jesienna Miłość" - Nicholas Sparks; zakup własny
11. "Na zakręcie" - Nicholas Sparks; zakup własny
12. "I wciąż ją kocham" - Nicholas Sparks; zakup własny
13. "Noce w Rodanthe" - Nicholas Sparks; zakup własny

Macie którąś z tych książek? Czytaliście?

20 komentarzy :

  1. Mam dwie pierwsze części Niezgodnej, a z twoje stosiki przytuliłabym Sparksa, Niezauważalną i Kamień i sól. Dobra, Niezgodną w takim wydaniu też :)

    withcoffeeandbooks.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam całą kolekcję Sparksa, rownz zbieram te książkowe wydania ;)
    Wiele dobroci!
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny stos. Zazdroszczę głównie tej kolekcji Sparksa. Na pewno całość będzie prezentowała się imponująco na półce :)
    Pozdrawiam i życzę przyjemnej lektury :)
    houseofreaders.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Już zaczyna prezentować się imponująco :)

      Usuń
  4. Czytałam: "Ostatnią piosenkę" "I wciąż ją kocham" "Jesienną miłość", jak i trylogię Niezgodna

    OdpowiedzUsuń
  5. Czytałam trylogię [Niezgodna] i z każdym kolejnym tomem była coraz słabsza, a główna bohaterka irytowała swoją postawą. Również [Kamień i sól] mam już za sobą i po dziś dzień czuję te emocje, które towarzyszyły mi w trakcie lektury. Po prostu boska. :)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kamień i sól to naprawdę świetna książka, więc wcale ci się nie dziwię :)

      Usuń
  6. Ojojoj podoba mi się ta seria Sparksa, chętnie bym sobie ją od Ciebie "pożyczyła" :D

    OdpowiedzUsuń
  7. O, widzę, że też zbierasz "Wszystkie kolory miłości", jak miło ;). Ja mam dopiero do "I wciąż ją kocham" - zbierasz poza prenumeratą, że masz już dalsze części?
    Zatrzymałam się na pierwszym tomie "Niezgodnej", tak że zazdroszczę tego trzytomowego wydania!

    Pozdrowienia z Po drugiej stronie książki od Książniczki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, tak. Ja zbieram te książki kupując je w pobliskim sklepie :)

      Usuń
  8. Niezgodnej i Niezauważalnej nie lubię, za to Feed i Deadline kocham <3 Ale, ale! Zanim zabierzesz się za czytanie koniecznie zaopatrz się w 3 część, bo cię nerwy zeżrą :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Gratuluję zdobyczy. Twórczość Sparksa mam w planach.
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  10. Zazdroszczę serii Feed. :) Trylogię Niezgodnej mam i właśnie ją czytam. :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Najbardziej zazdroszczę Feed! Już od dawna chodzi za mną ta książka, ale nie jest źle, bo chyba widziałam ją w bibliotece :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To na co czekasz? Leć po nią i czytaj! :)

      Usuń
  12. Świetny połów ja niestety nie czytałam jeszcze żadnej choć za Niezgodną już dawno miałam się zabrać :D
    Pozdrawiam :D
    http://books-world-come-in.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Mam II części Niezgodnej którą kocham! Poluję na wierną jeszcze :P Chętnie bym przyjęła twoją III w I ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Nie znam żadnej z tych książek. Przyjemnej lektury! :)

    OdpowiedzUsuń

Zostaw ślad swojej obecności :)