czwartek, 31 grudnia 2015

MINI BOOKSHELF TOUR - 2015 rok

Witajcie!
Już za kilka godzin magiczny 2015 rok dobiegnie końca. Zdziwieni, nie? Tak strasznie szybko to zleciało. Nawet nie wiadomo kiedy! Już widzę to, jak za kilka dni będę poprawiać 2015 przy wpisywaniu gdziekolwiek daty z nowym rokiem na 2016. Wy zapewne też będziecie mieć mały problem z przestawieniem się, ale tak jest zawsze :D 

Dokładnie za 2,5 godziny powitamy rok 2016, więc chciałabym, byście ten czas oczekiwania spędzili w jak najlepszym gronie; z waszą rodziną, przyjaciółmi, drugą połówką. Świętujcie razem! Pragnę życzyć wam szampańskiej zabawy, spełnienia marzeń i wszystkiego dobrego w nowym roku. Niech nie obejdzie się też bez przypływu wielu nowych książek na własność :D Życzę wam dużo, dużo zdrowia i szczęścia!

(Moje życzenia są trochę nieudolne, ale przyznam się szczerze, że nienawidzę ich składać, naprawdę xd To takie krępujące i trzeba się martwić, by sklecić coś sensownego i nie palnąć też czegoś głupiego, więc nie miejcie mi za złe małych niedociągnięć w tym, co przeczytaliście przed chwilą).

Dzisiaj przygotowałam dla was podsumowanie roku 2015 pod względem przybyłych do mnie książek. Za chwilę zobaczycie coś w rodzaju bookshelf tour, tylko na moich własnych zasadach :D Kiedyś pytaliście mnie, ile mam książek. Z tego co pamiętam, odpowiedziałam, że 18. Teraz mogę pochwalić się już dużo obszerniejszą kolekcją.

Zapraszam do rozwinięcia!

Od razu przepraszam za jakość zdjęć, ale są one robione telefonem! Nie miałam niestety aparatu
pod ręką ;)


1. Więzień labiryntu - James Dashner; przeczytana, zakup własny
2. Próby ognia - James Dashner; przeczytana, zakup własny
3. Lek na śmierć - James Dashner; nieprzeczytana, prezent



4. Przed czasem: Skazani - Alice Hill; przeczytana, z innych źródeł
5. Do wszystkich chłopców, których kochałam - Jenny Han; przeczytana, zakup własny
6. Mansfield Park - Jane Austen; nieprzeczytana, zakup własny



7. Park Jurajski - Michael Crichton; nieprzeczytana, zakup własny
8. Czas Żniw - Samantha Shannon; przeczytana, z innych źródeł
9. Lucynka, Macoszka i ja - Martin Reiner; przeczytana, wygrana



10. Zakon Mimów - Samantha Shannon; przeczytana, z innych źródeł
11. Cyrk nocy - Erin Morgenster; przeczytana, zakup własny
12. Alicja w Krainie Zombie - Gena Showalter; przeczytana, zakup własny
13. Wróżbiarze - Libba Brey; nieprzeczytana, zakup własny
14. Czerwone jak krew - Salla Simukka; przeczytana, zakup własny
15. Białe jak śnieg - Salla Simukka; nieprzeczytana, zakup własny
16. Wyspa - Joanna Miszczuk; nieprzeczytana, wygrana
17. Zniszcz ten dziennik - Keri Smith; uzupełniony do połowy, prezent


18. Zapomniany legion - Ben Kane; nieprzeczytana, wygrana
19. Endgame. Wezwanie - James Frey, Nils Johnson-Shelton; przeczytana, wygrana
20. Pod kloszem - Meg Wolitzer; nieprzeczytana, wygrana
21. Zachłanni - Magdalena Żelazowska; nieprzeczytana, wygrana


22. Trylogia Dotyk Julii - Tahereh Mafi; nieprzeczytana, zakup własny



23. Nie zmienił się tylko blond - Agata Przybyłek; nieprzeczytana, wygrana
24. Tam, gdzie nie sięga już cień - Hanna Kowalewska; nieprzeczytana, wygrana
25. Eleonora & Park - Rainbow Rowell; przeczytana, prezent
26. The Little Prince - Antoine de Saint-Exupéry; nieprzeczytana, z innych źródeł



27. Laura - J. K. Johansson; przeczytana, wygrana
28. Pan Tadeusz - Adam Mickiewicz; nieprzeczytana, z innych źródeł
29. Zanim się pojawiłeś - Jojo Moyes; nieprzeczytana, zakup własny
30. Morza wszeteczne - Marcin Mortka; nieprzeczytana, wygrana
31. Złączeni - Carol Casella; nieprzeczytana, wygrana
32. Ja, Maciejka - Joanna Hacz; nieprzeczytana, wygrana
33. Władca Pierścieni: Drużyna Pierścienia - J. R. R. Tolkien; nieprzeczytana, z innych źródeł



34. Szkoła latania - Sylwia Trojanowska; nieprzeczytana, wygrana
35. Wbrew sobie - Katarzyna Kołczewska; nieprzeczytana, z innych źródeł
36. Kto się śmieje ostatni - Trish Wylie; nieprzeczytana, wygrana



37. Pragnienie - Carrie Jones; przeczytana, zakup własny
38. Zniewolenie - Carrie Jones; przeczytana, zakup własny
39. Królowa Tearlingu - Erika Johansen; nieprzeczytana, zakup własny

 

40. Dotyk martwych - Charlaine Harris; nieprzeczytana, zakup własny
41. U martwych w Dallas - Charlaine Harris; nieprzeczytana, zakup własny
42. Klub martwych - Charlaine Harris; nieprzeczytana, zakup własny
43. Martwy dla świata - Charlaine Harris; nieprzeczytana, zakup własny
44. Martwa Europa - Christos Tsiolkas; nieprzeczytana, zakup własny


45. Miasto kości - Cassandra Clare; przeczytana, zakup własny
46. Miasto popiołów - Cassandra Clare; przeczytana, zakup własny
47. Miasto szkła - Cassandra Clare; przeczytana, zakup własny
48. Miasto upadłych aniołów - Cassandra Clare; przeczytana, zakup własny


49. Życzenie - Alexandra Bullen; nieprzeczytana, zakup własny
50. Nie do pary - Ewa Nowak; nieprzeczytana, wygrana
51. Pułapka uczuć - Colleen Hoover; przeczytana, zakup własny
52. Magiczne drzewo: Pojedynek - Andrzej Maleszka; przeczytana, prezent
53. Dopóki nie zgasną gwiazdy - Piotr Patykiewicz; nieprzeczytana, z innych źródeł
54. Szklana kula - Jolanta Miśkiewicz; nieprzeczytana, wygrana
55. Girl Online - Zoe Sugg; przeczytana, wygrana


56. Pamiętnik - Nicholas Sparks; nieprzeczytana, zakup własny
57. List w butelce - Nicholas Sparks; nieprzeczytana, zakup własny
58. Dla ciebie wszystko - Nicholas Sparks; nieprzeczytana, zakup własny


59. Wyścig śmierci - Maggie Stiefvater; przeczytana, zakup własny
60. Trzy metry nad niebem - Federico Moccia; przeczytana, wygrana
61. Co, jeśli... - Rebecca Donovan; nieprzeczytana, wygrana
62. Zapiski nosorożca - Łukasz Orbitowski; nieprzeczytana, wygrana
63. Bałagan - Keri Smith; nieuzupełniona, zakup własny


64. Igrzyska śmierci - Suzanne Collins; przeczytana, prezent
65. W pierścieniu ognia - Suzanne Collins; przeczytana, prezent
66. Kosogłos - Suzanne Collins; przeczytana, prezent
67. Ogień i woda - Victoria Scott; przeczytana, z innych źródeł
68. Wichrowe Wzgórza - Emily Bronte; nieprzeczytana, zakup własny


69. Śnieg przykryje śnieg - Levi Henriksen; nieprzeczytana, wygrana
70. Ostatnie lato w Nebrasce - Nele Neuhaus; nieprzeczytana, z innych źródeł
71. O krok za daleko - Abbi Glines; przeczytana, prezent
72. Zima koloru turkusu - Carina Bartsch; nieprzeczytana, z innych źródeł
73. Spojrzenie elfa - Katrin Lankers; nieprzeczytana, wygrana


74. Gloria Victis - Eliza Orzeszkowa; nieprzeczytana, z innych źródeł
75. Przedwiośnie - Stefan Żeromski; nieprzeczytana, z innych źródeł
76. Pinokio - Carlo Collodi; nieprzeczytana, z innych źródeł
77. Nowele - Henryk Sienkiewicz; nieprzeczytana, z innych źródeł
78. Cierpienie młodego Wertera - Johann Wolfgang von Goethe; nieprzeczytana, z innych źródeł
79. Konrad Wallenrod - Adam Mickiewicz; nieprzeczytana, z innych źródeł
80. Nie-Boska komedia - Zygmunt Krasiński; nieprzeczytana, z innych źródeł
81. Król Edyp - Sofokles; nieprzeczytana, z innych źródeł
82. Romeo i Julia - William Shakespeare; nieprzeczytana, z innych źródeł
83. Wybór nowel - Bolesław Prus; nieprzeczytana, z innych źródeł
84. Pirates of the Caribbean: Dead Man's Chest - Penguin Readers; nieprzeczytana, z innych źródeł
85. Pirates of the Caribbean: At World's End - Penguin Readers; nieprzeczytana, z innych źródeł
86. Opowieść Wigilijna - Charles Dickens; przeczytana, z innych źródeł

Jak duże są wasze biblioteczki? Czytaliście coś stąd?
Może macie którąś z tych książek?

17 komentarzy :

  1. Hej kochana :3
    Powiedz, że wracasz na dłużej do blogowania? :]
    Ja w tym roku siedzę w domu, bo nie chciałam mamy samej zostawić. :c Ale chłopaka tez samego zostawiłam i nie fajny sylwester.
    Ja życzę ci aby ten nowy rok był najcudowniejszy i wszystkiego co dobre. :*
    Książki masz cudowne i same fajne. Czytałam wiele z nich i bardzo mi się podobały. Zwłaszcza kocham serie "Więźnia labiryntu" i "Lato koloru wiśni".
    Ja nie mam za dużo książek, bo wypożyczam, ale też coś tam kupuje, jak bardzo chcę mieć.
    Trzymaj się :*
    http://kochamczytack.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chyba powracam, ale niczego nie obiecuję!

      Usuń
  2. Bardzo dużo ciekawych pozycji znajduje się w Twojej biblioteczce!
    Szczęśliwego Nowego Roku!

    OdpowiedzUsuń
  3. Wow, zazdroszczę wielu świetnych pozycji! Widzę, że masz to piękne nowe wydanie "Darów anioła" :D Ja niestety pierwsze cztery tomy mam ze starymi grafikami.
    Pozdrawiam ;) Wszystkiego najlepszego w nowym roku!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi właśnie nie spodobało się tamto stare wydanie, więc zdecydowałam się na to :D

      Usuń
  4. Ja też na razie nie mogę pochwalić się jakoś zadziwiająco dużą biblioteczką jak ty wcześniej, ale zawsze wychodzi tak, że wszystko się zmienia, więc niedługo mi czasu nie starczy na spisanie wszystkich tytułów (mam nadzieję).

    Szcześlwiego Nowego Roku!

    OdpowiedzUsuń
  5. Przecudowna biblioteczka i wiele w niej świetnych pozycji! Najbardziej podoba mi się ostatnie zestawienie. Oczywiście żartuję! Brr, lektury. Cóż, niektóre są naprawdę wartościowe i przyjemne w czytaniu. Ciekawie ułożyłaś swoje książki, kolorystycznie?

    Buziaki - szczęśliwego i zaczytanego nowego roku!
    Przerwa na książkę

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Częściowo są one poukładane kolorystycznie, ale serii nie rozdzieliłam. Nie miałam serca :D

      Usuń
  6. Przepiękna kolekcja! Zazdroszczę posiadania na własność sporej części tych książek. :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Układanie książek kolorami - uwielbiam! Widzę tylko, że serie są nie rozdzielone :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ogólnie to część książek jest tutaj kolorami, ale starałam się to ułożyć właśnie tak, by nie rozdzielić serii. Taka już natura osoby, która lubi mieć porządek i wszystko ładnie posegregowane :D

      Usuń
  8. Szczęśliwego Nowego Roku! ^_^
    Piękna biblioteczka! *o*

    OdpowiedzUsuń
  9. Ładna kolekcja. Mi osobiście nie podoba się to wydanie książek Sparksa, wole to zwykłe

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiesz, ja chyba też wolę zwykłe, ale jeśli mam szanse kupić jego książki za 15 złotych, a nie dwadzieścia pare, to wydanie nie odgrywa aż tak dużej roli, bo okładki same w sobie są ładne, ale ten grzbiet i napis już nie jest do końca taki fajny :D

      Usuń
  10. Czytałam stamtąd oczywiście Dary Anioła, Igrzyska Śmierci i co jeszcze hmm.. trylogię Więźnia Labiryntu (nienawidzę Jamesa, (shipperka Newtmas) ), Dotyk Julii i Pod kloszem. Super zbiór :)
    http://books-world-come-in.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Niesamowite książki osobiście bardzo polecam ci Dotyk Julii z tych pozycji, które zauważyłam to raczej tematyka jaką czytasz :) pozdrawiam cieplutko
    http://wiktoriaczytarazemzwami.blog.pl/

    OdpowiedzUsuń

Zostaw ślad swojej obecności :)