niedziela, 20 września 2015

Pomiędzy Latem a Zimą


Witajcie kochani!
Mam miłą przyjemność ogłosić wam, iż mój blog jest jednym z dziesięciu, które biorą udział w pewnej akcji promującej genialną książkę i jej kontynuację. Ten humor, Berlin, postacie i romans... ach! Domyślacie się już o czym mówię? 

Oczywiście, że tak, bo Lata koloru wiśni nie da się pomylić z czym innym! Carina Bartsch postanowiła umilić fanom jej książki czas oczekiwania na tom drugi. Napisała ona dwa rozdziały z perspektywy... Elyasa! Będziemy mogli poczytać o duchowych uniesieniach bohatera, dowiemy się co chłopak pomyślał, kiedy po kilku latach zobaczył Emely, zrozumiemy dlaczego Elyas nie chciał dać jej spokoju i tak często wyprowadzał ją z równowagi. Taka okazja nie pojawi się już nigdy! 

Podzielone na części rozdziały zostaną opublikowane na rożnych blogach, a żeby przeczytać wszystko, czytelnik będzie musiał skakać od jednego bloga do drugiego zgodnie z informacjami podanymi pod każdym ponumerowanym fragmentem. Akcja rozpoczyna się 23 WRZEŚNIA O GODZINIE 20:00. 
 
Premiera Zimy koloru turkusu będzie miała miejsce w październiku podczas Targów Książki w Krakowie. Nie wiem jak wy, ale ja nie mogę się już tego doczekać! :D A TUTAJ znajdziecie moją recenzję pierwszego tomu.

Zapraszam więc do mnie w środę, 23 września, o godzinie 20:00!
Przyłączcie się do akcji :)

18 komentarzy :

  1. Witaj kochana :)
    Gdzieś y się podziewała? Nie było Cię 2 tyg już się bałam że rzuciłaś blog. Cieszę się że znów jesteś.
    Jejku ale ci fajnie, gratuluję! :) Ja też oczywiście bardzo chcę przeczytać tę książkę i mam nadzieję że mi się uda zdobyć książkę.
    Pozdrawiam ciepło 3trzym się :*

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ciekawa akcja ;) Zajrzę tu w środę :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratuluję Ci udziału w tej wspaniałej akcji! <3 Ja jeszcze nie czytałam "Lata koloru wiśni", lecz ta powieść jest na szczycie mojej listy do nabycia. ;) Pozdrawiam serdecznie. :)

    OdpowiedzUsuń
  4. A gdzie Ty się podziewasz? Ja podziękuję, bo pierwszy tom przede mną.

    Pozdrawiam :) Przy gorącej herbacie

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajny pomysł na promocję książki. Podoba mi się.

    OdpowiedzUsuń
  6. Ooo zaginął mi twój blog gdzieś z obserwowanych, błądzić szukałam i mam! Pierwszego tomu jeszcze nie czytałam, powinnam szybko nadrobić zaległości ;) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo chciałabym przeczytać tą książkę.
    Pozdrawiam.
    http://miedzy--stronami.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetny pomysł. A powiesz chociaż na którym blogu będzie pierwszy fragment ;D

    Pozdrawiam
    blog--ksiazkoholiczki,blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Ciekawa akcja <3 "Lato Koloru Wiśni" skończyłam i to jedno z lepszych love story jakie miałam okazje czytać! Z niecierpliwością czekam na rozpoczęcie akcji :3
    Pozdrawiam!
    http://my-life-in-bookland.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Witaj w klubie! Bardzo się cieszę, że bierzesz udział w akcji, ja również :) Wspaniała inicjatywa, prawda?

    OdpowiedzUsuń
  11. Tak się cieszę, że również bierzesz udział w akcji ! ^^ Czytałam na stronie Wydawnictwa, że Ty zaczynasz całą akcję, więc spodziewaj się mnie punkt 20 :D A potem zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Również biorę udział w akcji i już się nie mogę doczekać, co też słychać ze strony Elyasa! :D A myślałam, że tak genialnego bohatera męskiego stworzyć się nie da... ^^
    Zapraszam na mojego bloga ;)
    http://ravenstarkbooks.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Ooo widzę,że znalazłam już kolejne osoby,które biorą udział w tej akcji ! :)
    http://zaczytanaaax.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Nie miałam okazji czytać tej książki, więc raczej w akcji nie wezmę udziału. ;)
    Bo kocham czytać!

    OdpowiedzUsuń
  15. Już nie mogę się doczekać startu akcji :) Cieszę się, że znalazłam kolejną osobę w gronie szczęśliwców :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Świetna książka czekam na kontynuacje, a póki co muszę zadowolić się akcją, która będzie miała miejsce już pojutrze :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Pierwszy tom czytałam niedawno i okazał się niezwykle przyjemny. Na pewno sięgnę po kontynuację. Ciekawa akcja. Mam nadzieję, że o niej nie zapomnę, bo bardzo chętnie wzięłabym w niej udział. Pozdrawiam :)

    houseofreaders.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Hej bardzo się cieszę że wydawnictwo zorganizowało nam taką świetną zabawę :) Mam jednak pytanie, nie masz może informacji którego będzie premiera "Zimy koloru turkusu"? Bo słyszałam tylko informację że kontynuacja zostanie wydana w październiku ale nie widziałam żadnych szczegółów.. Z góry dziękuję za odpowiedź. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń

Zostaw ślad swojej obecności :)