środa, 2 września 2015

30 książek w wakacje - podsumowanie wyzwania

Witajcie kochani!
Wczoraj zaczął się nowy rok szkolny, a wiąże się z nim masa kartkówek, sprawdzianów, pytań, nauki, zapoznawanie się z nowymi osobami, bądź dalsze kolegowanie się z tymi, co rok wcześniej. Jedni poszli do podstawówki, inni do gimnazjum, niektórzy do liceum, technikum lub na studia. Nowy rok szkolny, wiele trudów i wzywań, ale damy radę, nie? :P Z tego też powodu chciałabym was poinformować, że recenzje pojawiać się będą rzadziej, ale obiecuję, że przynajmniej jedna w tygodniu zawita na moim blogu. Teraz będę chciała skupić się raczej na tych zaległych lba, ponieważ dodawać na bloga coś trzeba, a odpowiadanie na pytania nie wymaga aż tak wiele czasu, jak pisanie recenzji. 
No ale już nie zanudzając, zapraszam was do podsumowanie wyzwania wakacyjnego! Tak, dokładnie dzisiaj pierwsze książkowe wyzwanie, w którym brałam udział, się kończy. Bardzo miło spędziłam z nim czas i jestem naprawdę zadowolona z tego powodu, że miałam okazję uczestniczyć w czymś naprawdę przyjemnym. A teraz zapraszam was do podsumowania, bo chyba na to czekacie najbardziej :D

Zapraszam do rozwinięcia!

Celem tego wyzwania było przeczytanie 30 książek w terminie od 27 czerwca do 2 września 2015 roku. Co tydzień na moim blogu pojawiały się małe posty podsumowujące, dzięki którym mogliście śledzić moje postępy w wyzwaniu :) Stworzyłam również osobną zakładkę, w której wypisywałam przeczytane przeze mnie tytuły książek. Jeśli nie podołałabym wyzwaniu, czekałaby mnie kara, którą wy byście wymyślili :P Jednak myślę, że nie będzie to potrzebne :D Jeśli jesteście ciekawi, jakie książki przeczytałam, jakie postawiłam im oceny oraz skąd je wzięłam, zapraszam TUTAJ, czyli na specjalną półkę na lubimyczytac.pl.


Lista przeczytanych książek:


1. "Akademia wampirów" - Richelle Mead 
2. "Wampiry z Morganville: Przeklęty dom" - Rachel Caine
3. "Kto jak nie ja?" - Katarzyna Kołaczewska 
4. "Pułapka uczuć" - Colleen Hoover   
5. "Do wszystkich chłopców, których kochałam" - Jenny Han 
6. "Lato koloru wiśni" - Carina Bartsch 
7. "Lucynka, Macoszka i ja" - Martin Reiner
    
8. "Laura" - J.K. Johansson 
9. "Girl Online" - Zoe Sugg    
10. "Collide" - Gail McHugh    
11. "Nieumarła i niezamężna" - Mary Janice Davidson
12. "Nieumarła i bezrobotna" - Mary Janice Davidson  
13. "Nieumarła i niedoceniona" - Mary Janice Davidson    

14. Komiks: "Nie przebaczaj" - Kuba Ryszkiewicz, Marianna Strychowska    
15. "Bal umarłych dziewczyn" - Rachel Caine   
16. "Królestwo Cieni" - Celine Kiernan
17. "Nocna aleja" - Rachel Caine
18. "Czerwone jak krew" - Salla Simukka
19. "Maskarada szaleńców" - Rachel Caine
20. "Endgame. Wezwanie" - James Fray 
21. "Czas Żniw" - Samantha Shannon 
22. "Trzy metry nad niebem" - Federico Moccia
23. "Zakon Mimów" - Samantha Shannon 
24. "Przed czasem: Skazani" - Alice Hill 
25. "Zniewolenie" - Carrie Jones
26. "Ogień i woda" - Victoria Scott 
27. "Harry Potter i Kamień Filozoficzny" - J. K. Rowling
28. "Miasto kości" - Cassandra Clare 
29. "Miasto popiołów" - Cassandra Clare 
30. "Miasto szkła" - Cassandra Clare 

Łączna ilość przeczytanych stron:

1751 + 1365 + 1840 + 1880 + 1128 + 1038 = 9078


Potwornie ciężki wybór! Z tych trzydziestu książek nawet nie wiem, czy potrafiłabym się zdecydować, no ale czasem trzeba robić rzeczy, które wydają się nam niemożliwe :D Tak więc podjęłam decyzje, po baaardzo długim namyśle, i stwierdzam, że bezkonkurencyjnie na pierwsze miejsce zasługuje książka Samanthy Shannon pt. "Zakon Mimów". Nie będę już wam mówić dlaczego, po na okrągło to piszę, ale jeśli jesteście ciekawi, odsyłam was do poczytania recenzji :)
Drugie miejsce należy się oczywiście "Skazanym" autorki Alice Hill. Genialna książka, więc marsz czytać! :P
Trzecie miejsce, czyli wybór najtrudniejszy. Miałam dylemat, powiem wam, ale po długim namyśle stwierdziłam, że to właśnie "Lato koloru wiśni" zasługuje na tą pozycję :)

Nie było tu wcale książek, które mi się nie podobały. Praktycznie każda w jakimś stopniu podbiła moje serce. I choć jedne z pewnością zapamiętam na dłużej, a inne pewnie za niedługo znikną z mojej pamięci, wszystkie te książki są naprawdę świetne. I nie ma tu żadnych książkowych porażek, bo starałam się dobierać swoja listę czytelniczą właśnie tak, by nie przechodzić rozczarowań :D 

A wy jak? Podjęliście się wyzwania i udało się wam je ukończyć? Pochwalcie sie, no a nawet jeśli nie ukończyliście wyzwania, dajcie znać, bo będę wymyślać kary :D

41 komentarzy :

  1. 30 książek w dwa miesiące to niezły wynik :p Podziwiam Cię,bo ja chyba nie dałabym rady:p

    Pozdrawiam
    secretsofbooks.blogpsot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj dałabyś, jakbyś się tylko mocno do tego przyłożyła :D

      Usuń
    2. U mnie też byłoby ciężko. Jak dotąd przeczytałam nieco ponad 50 książek od początku roku. Tym bardziej podziwiam wynik 30 książek w dwa miesiące. :-))

      Usuń
  2. Ahh <3 Gratuluję! Ja przeczytałam 29 książek + jedną zaczęłam w ostatni dzień =D Może w przyszłym roku wezmę udział?
    Pozdrawiam serdecznie :*
    http://my-life-in-bookland.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To i tak świetnie! Ja w przyszłym roku udział będę brała na pewno, więc chyba nie pozostaje ci nic innego, jak spróbowanie jeszcze raz :)

      Usuń
  3. Świetny wynik.
    Pozdrawiam.
    http://miedzy--stronami.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Jak ci zazdroszczę tylu przeczytanych książek :)
    Bardzo chciałabym przeczytać "Lato koloru wiśni" poza tym "Zakon Mimów" również mi się podobał :)
    Pozdrawiam serdecznie. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie ma co zazdrościć! Wierzę, że tobie też udałoby się tyle przeczytać :)
      "Lato koloru wiśni" uwielbiam i tobie również polecam!

      Usuń
  5. Piękny wynik! Jestem pod dużym wrażeniem!

    dosc-powaznie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Ale Ci gratuluję! :D Świetnie Ci poszło! :O Ja nie podjęłam wyzwania, bo o nim nawet nie wiedziałam, szkoda, że nie wzięłam w niej udziału, pewnie więcej książek, bym wówczas przeczytała.
    LeonZabookowiec.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ojej, to następnym razem już będziesz o nim wiedzieć i mam nadzieję, że udział weźmiesz :D Będę tego pilnować ;)

      Usuń
  7. Witam, o kochana zaszalałaś w te wakacje. Wyzwanie ci bardzo fajnie wyszło. Tyle książek, ja nie wiem czy bym dała radę. Gratuluję!!! :D
    Świetne książki. No tak szkoła i masę nauki mało czytania :(((
    Pozdrawiam ♥

    OdpowiedzUsuń
  8. Jejku, gratuluję wyniku, ale żeś się naczytała! Nie słyszałam wcześniej o tym wyzwaniu, zresztą i tak bym nie podołała :P
    Chętnie sięgnę po książki, które uważasz za najlepsze !
    Pozdrawiam,
    http://magiel-kulturalny.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Takiego wyniku to tylko pozazdrościć. Jestem pod wrażeniem :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetny wynik. Ja o takim mogę tylko pomarzyć. Ale i takn ie poszło mi najgorzej w te wakacje. 20 książek ;D

    Pozdrawiam
    Blog książkoholiczki

    OdpowiedzUsuń
  11. Rewelacyjny wynik. Gratuluję i oby tak dalej.

    OdpowiedzUsuń
  12. To jak dotąd najlepszy wynik z jakim się zetknęłam, więc moje najszczersze gratulacje :)

    http://bookocholic.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. świetny wynik, gratuluję ! Dla mnie niestety wakacje to okres kiedy całkowicie nie mam czasu na czytanie :(
    pozdrawiam Justyna z książko miłości moja

    OdpowiedzUsuń
  14. Gratuluję tak pięknego wyniku! Ja niestety nie sprostałam wyzwaniu.
    Bo kocham czytać!

    OdpowiedzUsuń
  15. Gratki! Nominowałam Cię do LBA, szczegóły u mnie na blogu :D

    OdpowiedzUsuń
  16. "Zakon mimów" oraz "Lato koloru wiśni" bardzo mi się podobały :D
    Niestety powrót do szkoły okazał sie dla mnie ciężki i nie wiem, kiedy ja znajdę czas na czytanie. Chyba tylko w weekendy :((

    OdpowiedzUsuń
  17. Zazdroszczę takiego wyniku, w dodatku jeżeli wszystkie książki były dobre ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. Gratulacje! Świetny wynik i wiele fajnych książek :) Nominowałam Cię do TAGu: http://majkabloguje.blogspot.com/2015/09/lubimyczytac-tag.html#more :) :*

    OdpowiedzUsuń
  19. Gratulacje ! :) Mamy podobny gust, będę zaglądać
    http://cupofteaandbooks.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. Jejku bardzo dużo ksiązek. Ja nie miałabym raczej na to czasu.. na wakacjach nie było mni 40 dni w domu,a na obozach wolę spędzać czas z ludźmi

    OdpowiedzUsuń
  21. Serdecznie gratuluję, bo jest czego! :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Jak Ty to zrobiłaś? 30? Przecież to wychodzi książka na dwa dni! Jestem pod ogromnym wrażeniem i gratuluję :-*

    OdpowiedzUsuń
  23. Jak Ty to zrobiłaś? 30? Przecież to wychodzi książka na dwa dni! Jestem pod ogromnym wrażeniem i gratuluję :-*

    OdpowiedzUsuń
  24. Podziwiam! Totalnie PODZIWIAM! Ja bym nie dała rady. :P

    OdpowiedzUsuń
  25. Gratuluję takiego dobrego wyniku! Mnie udało się przeczytać tylko połowę z tego. ;)
    medycy nie gęsi

    OdpowiedzUsuń
  26. W minione wakacje udało mi się jedynie przeczytać ledwo ponad 1/3 tego wyzwania, więc chyba dobrze, że nawet nie wzięłam w tym udziału.
    Spośród 30 wymienionych przez Ciebie książek przeczytałam tylko cztery - "3 metry nad niebem", "Miasto kości", "Miasto szkła" oraz "Miasto popiołów". Wszystkie mi się podobały, choć ta pierwsza trochę mnie zawiodła pod względem zakończenia.

    http://recenzandia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  27. Naprawdę pięknie pielęgnujesz swoją pasję i super, że się tym chwalisz:) Pozdrawiam i życzę kolejnych udanie finalizowanych wyzwań:)

    OdpowiedzUsuń
  28. wow! Gratuluję wyniku :)
    www.oczytane.blog.pl

    OdpowiedzUsuń
  29. 30 książek to naprawdę spory wynik, gratulacje! :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Naprawdę dużo książek, moje czytelnicze plany na lato legły w gruzach. Przeczytałam niewiele, więc Twój wynik wydaje się być naprawdę imponujący! :)
    "Zakon mimów" na pierwszym miejscu, wcale mnie to nie dziwi! :D Pozdrawiam:)
    Ich perspektywy

    OdpowiedzUsuń
  31. 30 książek w 2 miesiące, gratuluję wyniku :)
    Ja przeczytałam w te wakacje tylko 7 :(
    Pozdrawiam, Lekturia

    OdpowiedzUsuń
  32. Nominowałam cię do Liebster Blog Award :)
    http://ocean-slow.blogspot.com/2015/09/liebster-blog-award-1-2-3.html

    OdpowiedzUsuń

Zostaw ślad swojej obecności :)