sobota, 1 sierpnia 2015

The Summer Reader Book Tag

Hej!
Chociaż wczoraj pytałam się was, co wolicie, dostałam odpowiedzi tylko od dwóch osób xd Tak, jestem z siebie bardzo dumna :P W sumie, mogłam pogrubić tekst, żeby bardziej rzucał się w oczy, ale tak na przyszłość, jak zapytam, starajcie się odpowiedzieć, ok? :D Miałam trochę trudny wybór, bo chciałam wiedzieć, czy wolicie lba, czy ten tag i głosy okazały się być podzielone. Postanowiłam więc dodać dzisiaj tag, jutro recenzję i podsumowanie wyzwania, a w poniedziałek lba, więc proszę trzymać za mnie kciuki, żebym się wyrobiła :D
Są wakacje, a ten tag typowo wakacyjny, ale już nie przedłużając, zapraszam was na nominację, którą otrzymałam już bardzo, bardzo dawno temu od Natalii z bloga Addicted to books. Bardzo dziękuję i przepraszam, że odpowiedzenie trwało aż tyle, ale muszę się przyznać, że ten tag zupełnie mi się zapodział i nie potrafiłam znaleźć linku do twojej nominacji :P

 

 

Lemoniada: książka, która gorzko, żałośnie się zaczęła, ale potem stała
się lepsza


No nie, idzie mi po prostu cudownie, jak tu pierwsze pytanie, a ja już nie wiem, co napisać :D Po dłuższym zastanowieniu się, stwierdziłam, że idealnie pasującą tu książkę będzie tom drugi serii o Arii, Spencer, Hannie, Emily, tajemniczym A i Monie. Jest to oczywiście "Bez skazy" Sary Shepard, które podobało mi się chyba znacznie bardziej niż tom, pierwszy. Co prawda nie miałam wrażenia, że zaczęło się gorzko, ale powiem szczerze, że spodziewałam się czegoś lepszego, jakiegoś momentu łał, którego się nie spodziewałam. Myślałam, że akcja od razu ruszy z impetem, ale tak się nie stało, przez co troszkę się zawiodłam. Niemniej jednak, było to chwilowe, bo za jakieś 40-50 stron akcja się rozkręciła i mogłam czytać tą książkę już bez końca.


 

Złote słońce: książka, która wywołała u ciebie niezrównany uśmiech


Jej, a tym razem pytanie, na które nie umiem odpowiedzieć jednoznacznie :D Takich książek jest u mnie mnóstwo, bo uwielbiam po takie sięgać. Gustuję w romansach, kiedy chłopak i dziewczyna się "nienawidzą" i sobie dogryzają, a jest w nich mnóstwo humoru. Bardzo lubię książki, które poprawią mi nastrój, które są lekkie i pogodne. Żeby jednak się nie powtarzać, wybrałam książkę, a właściwie dwie z tej samej serii, które nieustannie sprowadzały na moją twarz szeroki uśmiech. Są to "Niektóre dziewczyny gryzą" i "Piątkowe noce wampirów" Chloe Neill. Strasznie podobały mi się dialogi Merit, jej przyjaciółki i Ethana. To było z jednej strony urocze, ale z drugiej strasznie zabawne, a książki pare razy doprowadziły mnie do niepohamowanego śmiechu. Zdecydowanie polecam!



Tropikalne kwiaty: książka, której akcja rozgrywa się za granicą


Jak wiecie, takich książek jest mnóstwo i wreszcie nie muszę się głowić :D Co powiecie na "Więźnia labiryntu" Jamesa Dashnera? Albo jeszcze lepiej, na całą trylogię? No bo przecież tam akcja zdecydowanie rozgrywa się za granicą. A nawet w tajemniczym miejscu, otoczonym przez mury, które zamykają się każdego dnia o tej samej porze. Nie ma wyjścia... choć może trzeba lepiej poszukać. A cały świat i tajemnicza epidemia/plaga/choroba? Zdecydowanie idealna książka do tego pytania :D



Cień drzewa: książka, w której tajemniczy lub mroczny bohater został przedstawiony jako pierwszy


No i masz! A było już tak łatwo :D Teraz znowu jest pod górkę. Myślę i myślę, i myślę, i nic nie przychodzi mi do głowy. Naprawdę! No ja wiem, że jest Sebastian z trzeciej części "Darów anioła" i się nadaje, ale przecież chcę być oryginalna. Nie bijcie, bo odpowiedź jest trochę naciągana, ale myślę, że mogłoby być tymi postaciami anioły, walczące z Raffem w książce "Angelfall". Ta scena pojawiła się praktycznie na samym początku książki, a postacie/anioły były czarnymi charakterami. Ja uznaję sobie taką odpowiedź, a wy róbcie co chcecie :D Jeśli tylko przyjdzie wam do głowy jakaś książka z taką postacią, piszcie mi w komentarzach tytułu, bo z chęcią przeczytałabym coś takiego ;)


 

Plażowy piasek: książka, która była ciężka w czytaniu, a jej akcja ledwo rozwinięta 


Nareszcie nadszedł ten dzień, kiedy śmiało mogę podzielić się z wami informacją czy opinią o książce, której szczerze nienawidzę. Nie potrafiłam się w nią wciągnąć i przeżywałam jakąś katorgę przez te dwa czy trzy tygodnie, kiedy ją męczyłam. Całkowicie nie podeszła mi tematyka klonowania. Akcja była niesamowicie nudna, bohaterowie jacyś tępi, bo inaczej o nich nie umiem powiedzieć. Wszystko było dla mnie niesamowicie ciapowate, nudne jak flaki z olejem. Jedni pewnie powiedzą, że zupełnie nie mam racji, że było bardzo dużo akcji i ciągle się coś działo, ale proszę was, oszczędźmy sobie tego, bo wy do tej książki nie przekonacie mnie nigdy. I w dodatku ten tandetny wątek, przeradzający się w malutki romansik. Ja was błagam! Nie podobała mi się też głęboko odczuwalna schematyczność w tej książce i nie wiem sama, dlaczego byłam tak głupia, że przeczytałam jej kontynuację xd To "Okup" Sophie McKenzie i gwarantuję wam, że nigdy więcej nie przeczytam niczego od tej autorki.



Zielona trawka: bohater, który był pełen życia, sprawił, że się uśmiechałaś


Tym razem przedstawiam wam dwóch bohaterów. Właściwie to dwóch braci głównych bohaterów pewnej książki. Brat dziewczyny i brat chłopaka, którzy wcale nie mieli w życiu łatwo. Chociaż ta książka nie skupia się na dwóch młodych rozrabiakach, uwielbiałam brata Willa i brata Layken z "Pułapki uczuć" Colleen Hoover. Byli przepełnieni niesamowicie pozytywną energią, jako że byli sąsiadami, całe dnie biegali od jednego domu do drugiego, wpadali na szalone i zabawne pomysły, rozrabiali, jak to dzieciaki. Ale byli też uroczy i tacy niewinni. Jednak jak na swój wiem, byli niesamowicie twardzi. Uwielbiam te postacie i bez nich, książka ta na pewno nie byłaby taka sama ;)



Arbuz: książka, która miała jakiś soczysty sekret


(Kocham arbuzy! Są przepyszne i mogłabym je jeść przez cały czas!). A ja mam dla was coś, co ostatnio przeczytałam :P Powiem już na wstępie, że nie mogę się doczekać drugiego tomu, bo, co prawda jest już wydany w Polsce, ale zanim ja go kupię, miną wieki. Prezentuję wam "Laurę" J.K. Johhanson, czyli książkę, która niesamowicie mi się podobała. Jest to lekki kryminał :P Była tu tajemnica i choć myślałam, że w zakończeniu wszystko się wyjaśni, otrzymałam odpowiedzi tylko na kilka nurtujących mnie pytań. A największa zagadka, największy sekret nadal nie jest ujawniony! Zrobicie małą zbiórkę pieniędzy na drugą część tej książki, żeby mnie nią obdarować? :D


 

Kapelusz na słońce: książka osadzona w ogromnym wszechświecie


Dziewczyno, ty chyba zwariowałaś! Po raz kolejny mnie zatkałaś, ale tym razem już nie na chwilę czy dwie. Ja kompletnie nie wiem, co mam powiedzieć i nie przypominam sobie, żebym kiedykolwiek czytała książkę związaną z tym pytaniem. Mogłabym tak pewnie myśleć godzinami, ale naprawdę nie mam pojęcia, co mogę powiedzieć. No ale jest książka "Wszechświaty", którą mam w planach, więc właściwie, czemu nie mogę o niej wspomnieć? :P Słyszałam o niej dużo dobrego i dodatkowo gustuję w takiej tematyce, więc czytanie tej książki na pewno będzie miłym zajęciem. Jak macie już za sobą "Wszechświaty", napiszcie mi, co o nich sądzicie i czy warto czytać :P



BBQ: książka, w której bohater był opisany jako przystojniak


Żeby tylko jedna! Ile jest takich książek, gdzie mamy niesamowicie przystojnych mężczyzn? O jeju, mnóstwo! Całą masę przystojniaków! I jaki ciężki wybór... Aż serce mi się kraje, kiedy muszę odrzucić choćby jednego :( No ale odpowiedzieć muszę, więc... Padnie (znów) na "Lato koloru wiśni" Cariny Bartsch. Ja bym chyba jednego dnia nie przeżyła, gdybym nie wspominała tej książki :P No, ale nie ważne. Tą "kupą mięcha" jest Elyas, czyli niesamowity, uroczy, skryty i pokazujący się jako typowy bad boy, chłopak który jeździ cudowny autem, mieszka w Berlinie i jest po prostu ideałem. Bardzo, bardzo, bardzo, bardzo, bardzo go lubię! A jaka wielka szkoda, że nie istnieje naprawdę ;(

A teraz czas na... nominacje! To chyba jest najlepsza część każdego tagu, a przynajmniej cieszy mnie bardziej od samego odpowiadania na pytania :D Tym razem polecą tylko trzy nominacje i mam nadzieję, że tag będzie przyjemny w wykonaniu :D

Pierwsza leci do Bartosza z bloga B.OOKS. Tak swoją drogą, twojego bloga odkryłam jakąś godzinę temu :D
Druga leci do Pauliny z bloga Tiggerss czyta
Trzecią otrzymuje Gabrysia z bloga Upolowane stronice...

41 komentarzy :

  1. To przez to, że na końcu pytania nie było znaku zapytania, a emotka! :p Serio.
    Oj tak, odpowiedź o Sebastianie z "Darów Anioła" jest bardzo naciągana, no ale. No ale cóż, zasady są po to, aby je łamać, czyż nie? Albo chociaż naginać. A co!

    Bo kocham czytać!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie i tego się trzymajmy. To chyba w sumie jakieś moje motto życiowe :P

      Usuń
  2. 'Lato koloru wiśni' ostatnio zaprząta mi myśli, bo po tylu dobrych opiniach mam ogromną chęć na tę książkę i wkrótce planuję ją zakupić :D

    Pozdrawiam
    secretsofbooks.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I powiem szczerze, że dokonasz bardzo, bardzo, bardzo dobrego wyboru, więc w księgarni się nie wahaj i od razu wsadzaj tą książkę do koszyka ;)

      Usuń
  3. Świetnie wyszedł Ci ten TAG ;) Osobiście ja nieźle się bawiłam, gdy go robiłam ;)
    "Więzień labiryntu"- tę książkę to zdecydowanie muszę przeczytać! Nie ma innej opcji ;)
    http://czytelnicze-turbulencje.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja również! Był mega przyjemny, no i taki typowo letni. A jeszcze jak wcinałam arbuza przy dobieraniu książek, to już totalny zachwyt! :P Ta, ta, koniecznie! Tylko może nie oglądaj wcześniej filmu, chyba że już obejrzałaś, bo poczujesz się rozczarowana :/

      Usuń
  4. Pierwszy raz widzę ten tag, ale jakoś średnio mi się podoba, za to Twoje odp. mi się podobają, bo jednak nie znam większości książek o których tu wspominasz ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ile nominacji, tyle różnych odpowiedzi :P Jeśli są jakieś tagi, to ja praktycznie zawsze o połowie z wymienionych książek nie wiem :D

      Usuń
  5. 'Bez skazy'... Z tym mogę się zgodzić. Początek był taki nijaki. Bardzo fajne odpowiedzi! :)

    http://czytelniczemysli.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Początek tej książki to długie i nudne wprowadzenie, a przynajmniej coś na wzór wprowadzenia :P

      Usuń
  6. Muszę w końcu przeczytać "Więźnia labiryntu" :)
    Jednak gdy już prawie mam go w swoich łapkach, znowu pojawia się coś innego do czytania ;)

    Pozdrawiam
    ksiazki-mitchelii.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja mam dokładnie tak samo! Chce coś przeczytać, obiecuję sobie, że przeczytam tą książek w danym miesiącu, a jak przychodzi co do czego, oczywiście sięgam po co innego :P

      Usuń
  7. Zaintrygowałaś mnie tą Laurą. Muszę ją jak najszybciej zdobyć. Najlepiej z drugim tomem w pakiecie.

    Pozdrawiam
    blog--ksiazkoholiczki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A ja gorąco ci ją polecam! O tak, ja też chciałabym taki pakiet, ale mam tylko pierwszą część xd

      Usuń
  8. Niektóre dziewczyny gryzą również pokochałam, to naprawdę świetna historia :)
    A Wszechświaty i ja mam w planach przeczytać, zobaczymy jak to będzie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Świetna, zabawna i lubię dziewczyny z takim charakterkiem :P
      "Wszechświaty" mam zamiar kupić niebawem, bo jak już wspominałam, moja biblioteka to jedno wielkie... :P i nie ma nic, co chciałabym przeczytać.

      Usuń
  9. Ciekawy tag ;)
    och tak, ''Więzień labiryntu'' to fajna książka. Niedługo zabiorę się za drugi tom ;) Innych niestety nie czytałam, oprócz serii ''Dary Anioła''.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. "Więzień labiryntu" podobałby mi się bardziej, gdyby nie to, że wcześniej oglądnęłam film. Nie wiem, co mnie podkusiło, ale teraz żałuję, bo strasznie się oczarowałam tym, że tak wiele rzeczy się różniło. Wszystkie wymienione wyżej książki polecam, no może oprócz "Okupu" i "Wszechświatów", bo nie czytałam, ale reszta jest naprawdę świetna :)

      Usuń
  10. Nie widziałam jeszcze tego Tagu :) Fajnie Ci wyszedł! :)
    Pozdrawiam, /ksiazkowe-tajemnice.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W takim razie jest mi miło i cieszę się, że ci się podoba :)

      Usuń
  11. Nie spotkałam się jeszcze z tym tagiem ale jak widać - prędko muszę go zrobić, bo jest świetny <3
    Podobały mi się Twoje odpowiedzi ^^
    Pozdrawiam ^.~
    In Bookland

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj, mogłam cię nominować xd nie pomyślałam :D

      Usuń
  12. Pięknie dobrałaś zdjęcia do poszczególnych kategorii ;) Fajny tag ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Jejku wybacz kochana że nie zagłosowałam czy raczej nie odpowiedziałam na pytanie i nie pomogłam ci wybrać. Nie miałam nawet siły zrobić posumowanie i przez 3 dni nie odwiedzałam blogi, dziś nadrabiam.
    Wyrobisz się, na pewno dasz radę :D
    Bardzo ciekawy Tag, też go robiłam :P Jej będziesz czytać "Wszechświaty" ależ się cieszę ^_^
    Pozdrawiam ciepło ♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ojej, przecież nic się nie stało :P Dzięki, że we mnie wierzysz :D Póki co, wszystko idzie po mojej myśli, więc chyba rzeczywiście się wyrobię :P
      Będę, będę, ale jeszcze nie mam pojęcia kiedy. Mam nadzieję, że za niedługo :D

      Usuń
  14. "Wszechświaty" Ci polecam, bardzo fajna książka. Może Ci się spodoba ;).
    Ja natomiast koniecznie muszę w końcu przeczytać "Więźnia labiryntu" i "Pułapkę uczuć".

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Myślę, że pewnie przypadnie mi do gustu :)
      Oj, te książki koniecznie! Są naprawdę świetne :)

      Usuń
  15. Jupi :-) Tak się złożyło, że jestem Twoim setnym fanem :-) Zwrócę uwagę na "Pułapkę uczuć", o której wspominasz w tagu. Lubię pełnych pozytywnej energii bohaterów :-)
    PS. Ja też kocham arbuzy:-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wow! Właśnie to zauważyłam i jestem strasznie, strasznie zadowolona :D Gratuluję (?) :D No dziękuję!
      Arbuzy są przepyszne! :P

      Usuń
  16. Większości nie czytałam, ale wszystko przede mną w pierwszej kolejności więzień labiryntu.
    Pozdrawiam
    kociepelko.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dobry wybór ;) Większość tych książek polecam :)

      Usuń
  17. Dziękuję za nominację :) Świetny Tag!

    OdpowiedzUsuń
  18. Te zdjęcia! <3 Aż się wczułam w klimat tego TAGu i tak bardzo przyjemnie mi się czytało odpowiedzi. :P
    Czytałam coś kiedyś od Sophie McKenzie, ale nie był to Okup. Niebezpieczna misja czy jakoś tak. :P Ale ja nie mam takich złych wrażeń jak ty. Książka była krótka i jej akcja ledwo rozwinięta, ale ogólnie była spoko. :P
    Ja również lubię romanse, gdzie bohaterowie najpierw sobie dogryzają i się "nienawidzą"! :D To zawsze wywołuje uśmiech na twarzy. :P
    Świetne odpowiedzi! ^_^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zdjęcie starałam się właśnie takie klimatyczne wybierać :D
      Ja nie czytałam, ale jestem pewna, że niczego więcej od tej autorki nie tknę. Nawet patykiem! :D Tak że, na pewno nie przeczytam tej książki, o której mówisz xd
      Ze mną jest tak samo :) Po prostu uwielbiam takie historie, choć wiem, że czasami są przewidywalne. Zresztą, jakie czasami? Bardzo często :D Ale mimo to, nie zniechęcam się :D

      Usuń
  19. Wreszcie wykonałam ten tag :)
    Bardzo dziękuje za nominacje i przepraszam, że to tak długo trwało :c
    http://tiggerssreads.blogspot.com/2016/02/040-summer-reader-book-tag.html

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nic się nie stało, grunt że wykonałaś :D

      Usuń
  20. Ciekawy tag. Już tak bardzo przypomina o wakacjach.

    Pozdrawiam i zapraszam do mnie :*
    http://klaudiaczytarecenzuje.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Zostaw ślad swojej obecności :)