niedziela, 30 sierpnia 2015

Summertime madness tag!

Ostatnio zostałam nominowana do tego właśnie tagu przez Martynę z bloga MajkaBloguje. Pewnie przeleżałby on dłuższy czas, gdyby nie to, że nie wypada zrobić go na przykład w zimie, chociażby ze względu na samą nazwę, która wyraźnie mówi o lecie. Jako że wakacje kończą się już za niedługo, a dokładniej za dwa dni :C, postanowiłam wykonać go właśnie teraz, żeby pożegnać się nim z wakacjami :) Bardzo dziękuje za nominację! A teraz zapraszam wszystkich do czytania :D



POKAŻ LETNIĄ OKŁADKĘ
np. słońce, okulary, plaża...





WYBIERZ KSIĄŻKOWE MIEJSCE
które byłoby idealnym miejscem na wakacje





MASZ ZAMIAR WYBRAĆ SIĘ NA LETNIE WAKACJE,
ale chcesz przeczytać książkę, którą skończysz
czytać przed wylądowaniem na miejscu.
Jaką wybierasz?



 

 

JESTEŚ PRZYGNĘBIONY,
ponieważ letni czas wakacji się kończy.
Jaka książkę wybierzesz, która sprawi,
że pojawi się uśmiech na twojej twarzy?





SIEDZISZ NA PLAŻY,
jakiego fikcyjnego bohatera wybierasz,
by ci towarzyszył?

 

 

Sylvain :D



CHCESZ WYBRAĆ ULUBIONE LODY W ROŻKU,
ale potrzebujesz pomocnika!
Którego fikcyjnego bohatera wybierasz?


 

Alice!


 

CZAS  LETNIEGO  SZALEŃSTWA !
Kogo nominujesz?

 

 Wszystkich jak leci!

 

Pożegnajmy się tym tagiem z wakacjami, dlatego liczę na to, że podzielicie się swoimi odpowiedziami na waszych blogach ;)

37 komentarzy :

  1. Co powiesz na wspólną obserwację. ?? Zapraszam serdecznie do mnie nowy post
    staram się o współpracę z pewną firmą z branży modowej, byłabym niezmiernie wdzięczna jeśli poklikałabyś w linki do ubrań w moim najnowszym poście i skomentowała pod nim jeśli to zrobiłaś. Umożliwi mi to współpracę z nimi. Z góry pięknie dziękuję :*
    http://nicole-500.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Powiem tylko tyle, że niestety nie bawię się w takie coś ;) Nie zrozum mnie źle, ale obserwuję blogi, na które rzeczywiście zaglądam. Życzę ci powodzenia w zdobyciu tej współpracy, poklikam ci, ale obserwować raczej nie będę ;)

      Usuń
  2. Boskie odpowiedzi, HP <3 Cieszę się, że podoba się tag :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No właśnie ostatnio się przełamałam i przeczytałam tego Harry'ego :D Teraz go uwielbiam! :P A przy tagu bawiłam się świetnie :)

      Usuń
    2. Ja już mam za sobą 4 części :3 Ulubiona to Czara Ognia :D

      Usuń
  3. Nie widziałam go jeszcze :D Na prawdę bardzo ciekawy :D

    Pozdrawiam, Lucy z Cmentarza zapomianych książek

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miałaś prawo go nie widzieć, bo całkiem niedawno właściwie ktoś postanowił go wykonać na blogu, czyli Martyna z MajkaBloguje :P Ja o nim nigdy nie słyszałam :D

      Usuń
  4. To druga wersja tego tagu, jaką widzę... Jutro się pojawi na moim bloga, a raczej dzisiaj...
    Pozdrawiam! ♡

    www.cynka7.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. O bardzo fajny ten tag ;) O Harry jest dobry na wszystko i na spędzenie tam wakacji i na poprawienie humoru bo Howard to cudowna szkoła do której można wracać wciąż :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie :P Kiedyś mówiłam, że nie będę go czytać, ale wreszcie się przełamałam i stwierdziłam, że wcale nie jest on taki zły :) No i baaaardzo chciałabym zwiedzić Hogwart :)

      Usuń
  6. Tag widzę po raz pierwszy w życiu, ale wydaje się być bardzo fajnym :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie :) Sprawia przyjemność i pozwala zapomnieć na chwilę o tym, że już jutro czas wracać do szkoły :C

      Usuń
  7. Hej, jej świetny tag. Faktycznie lato się już kończy aż przykro. Kurczę zrobiłabym ten tag ale mam znów za dużo nominacji. :( Pozdrawiam ♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rozumiem cię :) Ja też coś wiem o tych nominacjach :D Lubię je, ale czasem brakuje mi czasu albo odpowiedzi się nie zapisują ;(

      Usuń
  8. Harry Potter <3 Girl Online <3 Ahh... Czemu wakacje się już kończą? CZEMU??
    Pozdrawiam serdecznie :*
    http://my-life-in-bookland.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Hogwart byłby miejscem idealnym nie tylko do spędzenia wakacji, ale całego życia <3 Świetny Tag :)
    Pozdrawiam, /ksiazkowe-tajemnice.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Całkiem możliwe, ale ja tak chciałabym zwiedzić dużo krain książkowych, więc dla mnie Hogwart tylko na wakacje :P

      Usuń
  10. Super TAG.
    Pozdrawiam.
    http://miedzy--stronami.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Żadnej książki nie czytałam ale w końcu musze zabrać się za HP.

    Pozdrawiam
    blog--ksiazkoholiczki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Noo! Ja ostatnio też nie chciałam czytać Pottera ale się przełamałam i nie żałuję :)

      Usuń
  12. Co jak co, ale "Girl online" ma naprawdę ładną okładkę. Szkoda, że jeszcze nie udało mi się jej przeczytać :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi się ona bardzo podoba :) Kiedyś na pewno ci się uda :)

      Usuń
  13. Genialny tag! No i widzę, że pojawił się "After" - uwielbiam :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja jeszcze nie czytałam, ale właśnie specjalnie go tutaj umieściłam, bo chcę to zrobić :D

      Usuń
  14. Ciekawy tag, taki idealny na zakończenie wakacji ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Odpowiedzi
    1. Bardzo mi się podobał, jak go robiłam :)

      Usuń
  16. Sylvain? Zdziwiłaś mnie :D Co byście robili na tej plaży?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Budowali zamki z piasku xD Nie no, na razie nie wiem, ale on pierwszy przyszedł mi na myśl, choć naprawdę nie wiem czemu, dlatego też postanowiłam wspomnieć o nim :P

      Usuń
  17. O, pierwszy raz widzę ten TAG, ale jest bardzo fajny. ^_^
    Nie dziwię się, że wybrałaś Sylvaina. :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No cóż :D Chciałam wybrać kogoś nowego, a nie te same, ciągle powtarzające się osoby, więc akurat padło na niego :P

      Usuń

Zostaw ślad swojej obecności :)