czwartek, 20 sierpnia 2015

Social Media Book Tag

Witajcie :)
Na dzisiaj miałam mieć dla was recenzję, ale z pewnych powodów niestety nie zdążyłam jej dopracować i poprawić, dlatego też robię małą zamianę :P Już jutro na blogu powinni pojawić się "Skazani", ale niczego nie obiecuję, a dzisiaj mam tag, do którego zostałam nominowana całkiem niedawno. Bardzo dziękuje Majce z bloga MajkaBloguje za nominację. Strasznie chciałam otrzymać nominację do tego akurat tagu, więc nawet nie wiesz, jak mnie tym uszczęśliwiłaś :D No to zaczynajmy!




TWITTER
twoja ulubiona krótka książka

 


Tak właściwie każdy może zdefiniować to nieco inaczej. Jedni skupią się na cieniutki książeczkach, a inni na takich, które spełnią wymagania i zmieszczą się w specjalnym przedziale z ustaloną maksymalną ilością stron. Ja nie robiłam nic z tych rzeczy. Na ogół czytam książki, mające po jakieś 300 - 400 stron, ale znalazło się też kilka takich, które były nieco krótsze, no i bardzo je lubiłam. Wybieram więc "Nieumarłą i niezamężną" - Mary Janice Davidson. Nie da się ukryć, że książkę tą pokochałam praktycznie od razu, a głównie przez te wszystkie żarty, docinki i samą główną bohaterkę, którą wprost uwielbiam :P



FACEBOOK
książka, którą każdy przeczytał i poczułaś presję,
by ją przeczytać



No było kilka trackich książek, było. Zaczęło się chyba od "Darów anioła" Cassandry Clare, kiedy to praktycznie nikt nie mówił o żadnej innej książce niż ta. A ja czułam się głupio, bo nie byłam w temacie. Później przyszedł czas na fenomenalny "Czas Żniw" i "Zakon Mimów" Samanthy Shanoon i tu po raz kolejny wszyscy się tymi książkami zachwycali, a ja zupełnie nie wiedziałam dlaczego. No ale w końcu to przeczytałam, jee! :D Z takich książek była jeszcze "Girl Online" Zoe Sugg, o której całkiem niedawno było głośno, i seria "Więzień labiryntu" Jamesa Dashnera.



TUMBLR
książka, którą przeczytałaś zanim to było popularne



Tak szczerze powiedziawszy to naprawdę nie wiem, czy taka książka w ogóle jest. Zaczęłam czytać książki właściwie niedawno, a wszystkie te, o których jest teraz głośno, czytam i nadrabiam aktualnie. Nie mam pojęcia, czy jest taka, która by tu pasowała. No a przynajmniej jej sobie nie przypominam.


 

MYSPACE
książka, której nie pamiętasz, czy ci się podobała,
czy nie



No jest taka jedna, choć to trochę dziwne :P Właściwie, czytałam ją wcale nie tak dawno temu, ale naprawdę nie przypominam sobie, czy mi się podobała, czy mnie zawiodła. Jest to trzecia część "Rywalek" Kiery Cass - "Jedyna". Co prawda orientuję się mniej więcej, o czym ta książka jest, nie jestem niestety w stanie powiedzieć, czy mi się podobała, bo choć zakończenie było przewidywalne, wiem też, że posiadała plusy. Pierwsze dwie części były świetne i.. tyle wiem :D Muszę odświeżyć sobie tą serię :P




INSTAGRAM
książka tak ładna, że musiałaś zrobić jej zdjęcie



Nie robię zdjęć książkom, nawet jeżeli mają przepiękne okładki. Jest oczywiście takich książek mnóstwo, ale jakoś nigdy nie chciało mi się szukać dobrego światła, i ble, ble, ble. Fotografia nie jest zajęciem dla mnie :P A jedynym, co zasługuje na to, by być przeze mnie uwiecznione na zdjęciach, są moje koty :D Mięciutkie futerka, słodkie pyszczki i różne dziwne pozy w różnych dziwnych miejscach :D


YOUTUBE
książka, której chciałabyś zobaczyć ekranizację



Strasznie ciężko jest mi podjąć decyzję, bo wybór tylko jednej książki jest meeega trudny! Szczerze powiedziawszy, z ogromną chęcią zobaczyłabym ekranizację wszystkich książek, które przeczytałam, jednak raczej nie jest to możliwe, a mój humor się przez to nie poprawia. Ale jeśli muszę wybrać, podam 2 takie książki :P Po pierwsze: "Cyrk nocy" Erin Morgenstern. Podrugie: "Morze spokoju" Katja Millay.

 

GOODREADS
książka, którą polecasz wszystkim



Trochę ciężko jest się wypowiadać, jeśli nie każdy ma taki sam gust i nie wszyscy mogą się zgodzić z moją odpowiedzią. Mimo to, nie zniechęcam się, a książką, którą polecam absolutnie wszystkim jest... chwila napięcia.... jeszcze wytrzymacie... "Lato koloru wiśni" Cariny Bartsch! Jeśli jeszcze jej nie czytaliście, popełniacie niesamowity błąd!

Tym razem nie nominuję niestety nikogo, ponieważ nie mam już pomysłu :P Ale następnym razem możecie spodziewać się mnóstwa nominacji :D Jeśli ktoś ma ochotę, możecie zrobić ten tag :)

54 komentarze :

  1. Zdjęcia kotów są takie urocze *.* Albo takim małych psiaków.
    Nie czytałam żadnej książki z facebook'a, ale wszystkie mam zamiar przeczytać. Szczególnie "Dary Anioła"

    Pozdrawiam
    blog--ksiazkoholiczki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O tak, tak! :P O szczeniaczkach nie pomyślałam, ale i tak wolę koty :D
      "Dary anioła" zdecydowanie polecam, no chyba że ktoś powiedział ci, jak się skończą :C

      Usuń
  2. Świetny tag;) i zgadzam się dotyk Julia chciałabym zobaczyć na dużym ekranie ;) teraz czytam "Obsydian" i również chciałabym go zobaczyć na wielkim ekranie ;)
    ksiazkomiloscimoja.blog spot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mógłby wyjść naprawdę fajny film :D "Obsydianu" jeszcze nie czytałam, ale całą serię mam w planach :)

      Usuń
  3. Ja również zrobiłam ten Tag na swoim blogu :) Miałam zupełnie inne odpowiedzi :D W każdym razie-fajnie Ci wyszedł.
    Pozdrawiam! /ksiazkowe-tajemnice.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Raczej mało prawdopodobne, by każdy miał takie same, więc nie ma się co temu dziwić :D

      Usuń
  4. Też chętnie zobaczyłabym ekranizację "Cyrku nocy", świetny materiał na film :)

    Weronika z lubieduzoczytac.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No! Ale może kiedyś, gdzieś, ktoś szepnie coś komuś na uszko i powstanie film :P

      Usuń
  5. Oho to się nazywa dopiero post :D Bardzo ciekawy i pomysłowy. Podoba mi się. Ciekawe książki :)
    Pozdrawiam ♥

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja poczułam presję, by przeczytać Gwiazd naszych wina. :D I choć Darów anioła nie czytałam, cały czas czuję presję, by to zrobić. Mam wrażenie, że już wszyscy to czytali. Tak samo jest z książkami Hoover - chyba zostałam jedyna świecie, która nie czytałam ani jednej jej książki. :P
    Ciekawe odpowiedzi. ^_^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A ja nie, choć o książce słyszałam wiele dobrego :P No ale czasem niestety tak bywa i co poradzić? :D Spokojnie, ja Hoover do niedawna jeszcze nie znałam, ale w pewnym momencie kupiłam Pułapkę uczuć i pokochałam autorkę. Jeszcze znajdziesz dla niej czas :P

      Usuń
  7. Widzę, że "Girl online" i "Więzień labiryntu" przejęły TAG :) właśnie zakupiłam to pierwsze i jestem tego baaardzo ciekawa.
    Social media book tag zawsze mnie ciekawił i ciekawić będzie :)

    Nowa recenzja, zapraszam ;)
    www.przerwa-na-ksiazke.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ech, może nie do końca, a może jednak? :D

      Usuń
  8. Tobie ten tag wyszedł zdecydowanie lepiej niż mi :D

    OdpowiedzUsuń
  9. mam tak samo z facebookiem :)
    www.zakladkaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Ciekawy ten tag i odpowiedzi :)
    Muszę poszukać koniecznie książki "Lato koloru wiśni" :))
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zdecydowanie! Nie zawiedziesz się na niej na pewno :P

      Usuń
  11. Również czułam presję jeśli chodzi o Dary Anioła, tak mocną, że nie udało mi się dobrnąć do końca pierwszego tomu - czułam się jakbym czytała lekturę :/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szkoda! Ale czasem tak bywa. Może jednak kiedyś jeszcze wrócisz do "Darów anioła" :) Będę trzymać za to kciuki! :P

      Usuń
  12. Nie pamiętam żebym kiedyś widziała ten tag. Właśnie czytam "Cyrk Nocy" i jest świetny <3 Może przeczytam kiedyś "Lato koloru wiśni"...
    Pozdrawiam serdecznie!
    Fanny buszujacawsrodksiazek.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Całkiem możliwe, ale ostatnimi czasy jest on chyba dość popularny :D Czyli podzielasz moją opinię? :D Co do "Lata..." to polecam jak najbardziej! <3

      Usuń
  13. U mnie tag zagościł dzisiaj. Intryguje mnie "Lato koloru wiśni", bo mnóstwo osób poleca ten tytuł :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja osobiście również polecam :) I mam nadzieję, że jak już przeczytasz, to ci się spodoba :P

      Usuń
  14. Fajny Tag :) ciekawy :)

    Nominowałam Cię do LBA :) Mam nadzieję, że przyjmiesz nominację. Pytania znajdziesz tutaj http://ksiazkomania-recenzje.blogspot.com/2015/08/liebster-blog-award-3-4-5-6-i-7-czyli.html

    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuje! Odpowiedzieć oczywiście odpowiem, ale mam nadzieję, że nie pogniewasz się, jak trochę mi zajmie to odpowiadania? bo mam dużo zaległości :D

      Usuń
  15. Świetny TAG, a ty super poradziłaś sobie z odpowiedziami.
    Pozdrawiam.
    http://miedzy--stronami.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. Świetnie zrobiłaś ten tag! Aż chce się czytać takich więcej! :D

    Zapraszamy do nas, jesteśmy nowe i właśnie dodałyśmy pierwszą recenzję
    http://trioreviews.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje :)
      Na bloga będę wpadać :P No to lecę czytać, co tam macie :D

      Usuń
  17. Super ciekawy tag:-) Jeszcze się z takim nie spotkałam. Naprawdę "Lato koloru wiśni" jest aż tak dobre? Jeśli tak, zapisuję do listy "do przeczytania":-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oczywiście, że tak! :D Zapisuj koniecznie! :P

      Usuń
  18. Bardzo ciekawy tag, może Ci go podkradnę ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. Marzy mi się, żeby przeczytać "Czas Żniw", a potem kolejny tom, "Zakon Mimów". Pewnie jeszcze te książki poczekają sobie w kolejce :) A poza tym, baardzo, ale to bardzo chciałabym obejrzeć ekranizacje "Dotyku Julii", ale pod warunkiem, że dobraliby dobrą obsadę.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. "Czas Żniw" to książka genialna, więc nie pozwól jej czekać zbyt długo :D Ekranizację "Dotyk Julii" również chciałabym obejrzeć, ale co do obsady to masz rację :)

      Usuń
  20. O, ja też chętnie zobaczyłabym film na podstawie Cyrku Nocy XD Ty to zawsze masz tyle nominacji, że hej! Zapraszam do siebie na konkurs www.oczytane.blog.pl

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj, czasem tak bywa :D Ja jestem rozpieszczana tymi nominacjami normalnie :D

      Usuń
  21. Fajne odpowiedzi :D Ja też nie robię książkom zdjęć ;)
    Pozdrawiam
    czytaniapasja.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Robienie zdjęć książkom wydaje mi się niepotrzebnym zużyciem wolnego czasu, jeśli tak mogę to nazwać :D

      Usuń
  22. Zostałaś nominowana do Liebster Blog Award, więcej informacji tutaj: http://lubieduzoczytac.blogspot.com/2015/08/liebster-blog-award-2.html :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuje :) Odpowiem nieco później :P

      Usuń
  23. Świetny tag :))
    Mi też bardzo podobała książka "Lato koloru wiśni" i podobno już październiku możemy spodziewać sie drugiego tomu :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No właśnie się niedawno dowiedziałam i jestem taka happy, że masakra! :D

      Usuń
  24. Ciekaw tag ;) Muszę przyznać, iż zainteresowała mnie książka "Lato koloru wiśni". Jak będę miała okazję z pewnością po nią sięgnę ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I bardzo dobry wybór! Popieram decyzję :D

      Usuń
  25. Nie słyszałam o książce "Lato koloru wiśni" przeczytam kilka recenzji w internecie i może się skuszę. Chociaż preferuje filmy.

    http://adresjestdlaciot.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja i tak wolę książki, ale filmy są zaraz na drugim miejscu :D

      Usuń
  26. Czytałam "Lato koloru wiśni" Cariny Bartsch - fantastyczna książka, a zakończenie bombowe.nie mogę doczekać się drugiego tomu.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bombowe owszem :P Ja też nie mogę się doczekać drugiej części :)

      Usuń
  27. Lato koloru wiśni to książka niesamowita, z kolei nie przypadł mi do gustu Więzień labiryntu, który był taki nijaki ;)
    Thievingbooks.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi pierwsze dwie części Więźnia się podobały, ale nie wiem jeszcze, jak trzecia :P

      Usuń

Zostaw ślad swojej obecności :)