niedziela, 30 sierpnia 2015

Podsumowanie wyzwania wakacyjnego #9

Hej kochani :)
Dzisiaj mam dla was właściwie już ostatnie tego typu podsumowanie. Koniec wyzwania dopiero za dwa dni i wtedy też pojawi się post podsumowujący wszystko, całe dwa miesiące czytania. Została mi jeszcze tylko jedna książka i mam ogromną nadzieję, że mi się uda :) To wcale nie tak dużo, więc w siebie mocno wierzę :P W tym tygodniu postanowiłam przypomnieć sobie pewną serię, którą bardzo lubię, a mianowicie "Dary anioła". Udało mi się przeczytać dwa pierwsze tomy i jak widzicie, bardzo mi się one podobały :D Nie wiem tylko, kiedy i czy w ogóle ich recenzja pojawi się na blogu, bo jest to seria dosyć znana, ale postaram się napisać taki post, jednak nie obiecuję, że zrobię to za niedługo.
Jak pewnie zauważyliście, ostatnio z mojej strony pojawiła się niestety mała aktywność. Jest to spowodowane częściowo tym, że chyba w środę miało się pojawić lba i przewidziałam w nim aż 5 nominacji. Napisałam odpowiedzi na pytania, już miałam wszystko gotowe, tylko opublikować, i w pewnym momencie zaznaczyłam tekst kursorem i niechcący go przeniosłam w inne miejsce. Z przyzwyczajenia zaczęłam klikać CTRL + Z, tak jak w wordzie, żeby cofnąć zmiany i klikałam tak pare razy, bo nic się nie działo. Przy którymś tam już kliknięciu cały teks mi się usunął, a ja głupia i przestraszona, zamiast cofnąć wszystkie zmiany strzałeczką u góry, wyłączyłam całkowicie okno z tym postem. I okazało się, że kilka godzin poświęconych na lba i odpowiadanie na te 40 pare czy nawet 50 pytań poszło na marne. Załamałam się i próbowałam jakoś odzyskać moje wypociny, ale nic nie wskórałam :C Straciłam ochotę na wszystko i tak przez te kilka dni zbierałam się do ponownego zajęcia się blogiem.
Nie mam pojęcia, kiedy nadrobię te utracone odpowiedzi na pytania, ale teraz najzwyczajniej w świecie nie mam na to ochoty. Jestem zła na siebie i na swoją głupotę. Dlaczego?! Uwierzcie mi, kiedyś ja to wszystko po nadrabiam, ale teraz czas wyczekiwania na pewno się wydłuży, bo przecież zawsze musi pójść coś nie tak, prawda?


      Miasto kości - Cassandra Clare (26.08.2015)
Bardzo lubię serię "Dary anioła". Kocham Jace'a i jego teksty, uwielbiam Clary i Izzy, Simona również, ale Aleca chyba bardziej :P Strasznie podobały mi się wszystkie wątki o demonach, aniołach i rożnego rodzaju "darach z nieba" :D No i te postacie nadnaturalne i wilkołaki! A wątek miłosny był naprawdę niezły, no i często pokręcony, ale chyba o to właśnie chodzi, nie? Zakochałam się w stylu pisania Cassandy Clare i uwielbiam jej niezwykle barwne opisy, dialogi, przy których padałam ze śmiechu i przede wszystkim sam pomysł na historię, który według mnie jest genialna. Daję 10/10 i polecam tą książkę każdemu!

      Miasto popiołów - Cassandra Clare (30.05.2015)
Jest to druga część, która niestety podobała mi się ciut mniej niż pierwsza. Sama nie wiem czemu, ale tak po prostu jest. Pierwszy tom był niezwykły, no bo jednak dopiero co poznałam świat nocnych łowców i było to niesamowitym doświadczeniem. Oczy otwarte szeroko, niezwykłe skupienie, by niczego nie przeoczyć, a tutaj już tylko dodawałam sobie informacji nie było to dla mnie aż tak wielką frajdą. Daję 8,5/10 :)
 
 
Ilość przeczytanych stron w ciągu dziewiątego tygodnia wyzwania:

  512 + 528 = 1038
 
Ilość przeczytanych stron łącznie w ciągu całego wyzwania:

1751 + 1365 + 1840 + 1880 + 1128 + 1038 = 9078

Łączna ilość przeczytanych książek: 29 + 1 komiks

26 komentarzy :

  1. Ach, już zaczęłam pierwszy tom "Darów Anioła", co prawda po angielsku. Niestety musiałam przerwać w celu oddania tej książki. Słyszałam tyle pozytywnych słów, teraz widzę, że ty również przepadasz za tą serią!
    Czekam na twoje podsumowanie wakacji, bo już widzę, jak dużo przeczytałaś. Co ty robiłaś całe dwa miesiące?! Zazdroszczę takiego wyniku, jest to dla mnie nie do pomyślenia, wow

    dianabookgeek.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No cóż, mam nadzieję, że jeszcze kiedyś zabierzesz się za tą serię :)
      A na wakacjach to czytałam, czytałam i czytałam :D

      Usuń
  2. Mnie nie ciągnie jeszcze do Clare :O Ale wszyscy tak ładnie o niej piszą :<

    LeonZabookowiec.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No piszą ładnie, bo książki są fantastyczne :) Może się skusisz ;P

      Usuń
  3. Muszę się zabrać za "Miasto Kości"
    Pozdrawiam.
    http://miedzy--stronami.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. "Dary Anioła" to interesująca seria. Mam ją w planach.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dobrze :) Jak tylko znajdziesz czas, przeczytaj :)

      Usuń
  5. Jejku, powidziwiam to, co zrobiłaś w te wakacje. Ja mam często tak, że nie potrafię się skupić na książce i muszę ją zamknąć. W te wakacje w dodatku cały czas gdzieś byłam i nie miałam czasu czytać, jak to na obozach...
    Zapraszam na moją recenzje Darów Anioła i inne posty :3
    Serdecznie pozdrawiam!!

    www.cynka7.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ech, tu chyba nie ma co podziwiać, no ale nic :P Każdy czyta tyle, ile daje radę :D Ja dałam z siebie dużo, żeby przeczytać tyle książek. To, że nie miałaś czasu, rozumiem jak najbardziej. Wiadomo, że zawsze może się znaleźć coś ważniejszego od czytania i my nic na to nie poradzimy ;)

      Usuń
  6. Tez koch a m serię Dary Anioła uwielbiam Jace, Clary. Izzy i Simona Tez tez. I mi także bardziej podobała mi się pierwsza część od drugiej może dlatego że w pierwszej jest ta scena z Hodge :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To są moje ulubione postacie, ale Jace definitywnie na miejscu pierwszym, a zaraz za nim Izzy i Clary :P Całkiem możliwe ;)

      Usuń
  7. O gratuluję ukończenia. Haha na przyszłość będziesz pamiętać o strzałeczce :D Ja kiedyś utraciłam całą recenzję bo mi się nie zapisała i kliknęłam przez przypadek durne X na górze. Niesamowicie się wkurzyłam pamiętam. :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje :D
      No o tym to ja już nigdy w życiu nie zapomnę :P Ach, ja też raz straciłam recenzję, a właściwie jej początek, więc mimo wszystko tragedii wielkiej nie było, bo mniej więcej pamiętałam, co napisałam :P

      Usuń
  8. Gratuluję ukończenia wyzwania. Ja niestety nie przepadam w ogóle za całym cyklem Darów Anioła. Nie widzę w nim nic interesującego :)

    97books

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja odnalazłam :P Jestem jednak pewna, że za jakieś 10, może 15 lat cała ta seria wyda mi się dziecinna. Będzie czas dorosnąć :D

      Usuń
  9. Właśnie zaczęłam czytać "Miasto kości", po 160 stronach zapowiada się naprawdę ciekawie i nie mogę się doczekać, aż przeczytam resztę książki :)

    Weronika z lubieduzoczytac.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak już napiszesz to daj znać, co sądzisz! :)

      Usuń
  10. Dary Anioła musze w końcu przeczytać ;D jedna książka do przeczytania to niewiele. Tobie z pewnością się uda ;) podziwiam Cię za to ile ty czytasz.

    Pozdrawiam
    blog--ksiazkoholiczki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Musisz! Jak widać, udało się. A czytam dużo, bo mam czas :)

      Usuń
  11. Właśnie zaczęłam 'Dary Anioła' i już wiem, że ta seria mi się spodoba. Jeśli mi przydarzyłoby się to co Tobie, to chyba bym się załamała. Jestem ciekawa podsumowania :)
    Pozdrawiam! /ksiazkowe-tajemnice.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Trochę się załamałam, nie powiem, ale w końcu mi przeszło i stwierdziłam, że użalanie się nad sobą i tak mi nie pomoże :/

      Usuń
  12. Ładny wynik, wręcz oszałamiający! Ja osobiście nie przepadam za Clare...

    OdpowiedzUsuń
  13. A Dary anioła ciągle gdzieś przede mną... :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To musisz to jak najszybciej nadrobić! :D

      Usuń

Zostaw ślad swojej obecności :)