niedziela, 23 sierpnia 2015

Podsumowanie wyzwania wakacyjnego #7 i #8

Hej, hej :)
Już nie mogę uwierzyć, że do końca wakacji został praktycznie tydzień. I znowu do szkoły :C Tym razem mam dla was dwutygodniowe podsumowanie wyzwania wakacyjnego. Znowu nie przeczytałam tak dużo książek, ile bym chciała, ale co poradzić. Jeszcze chyba tylko dwie czy trzy książki mi zostały do przeczytania, by ukończyć wyzwanie i jestem tak strasznie tym ucieszona! :P A wam jak idzie? :D W następną niedzielę takie podsumowanie chyba sobie odpuszczę, ponieważ 2 września na blogu pojawi cię podsumowanie całego wyzwania, wszystkie książki, daty, recenzje, ilości stron i linki do mniejszych podsumowań, ale może jednak zmienię zdanie :D


      Zniewolenie - Carrie Jones (13.08.2015)
Jest to druga część trylogii "Pragnienie" Carrie Jones. Pierwszą część miałam okazję czytać już jakiś czas temu i była całkiem niezła, więc od tego czasu polowałam na tom drugi. Wreszcie go złapałam, i to w całkiem dobrej cenie, bo tylko za 10 złotych. Nie jestem pewna, która część była lepsza, ale wiem na pewno, że z chęcią przeczytam tom trzeci. Choć nie powiem, książka wydawała mi się momentami dziwna, pod wieloma względami, daję jej ocenę 7/10.

      Ogień i woda - Victoria Scott (19.05.2015)
Książka ta była całkiem spoko, ale niestety strasznie dużo elementów przypominało mi "Igrzyska śmierci". Byli ludzie, nagroda, śmierć i życie, i bla, bla, bla... Trochę się zawiodłam, a szkoda, bo liczyłam na odrobinę więcej. Niemniej jednak nie brakowało tu pomysłowości, ponieważ pojawiły się pandory, które pokochałam i całkiem ciekawy system, ale o tym kiedy indziej :D Książka lekka, czytało się szybko, ale bez większych zachwytów - 7/10

No i ostatnia już dzisiaj książka. Lektura, do której niestety przekonać się nie mogłam, ale ostatnimi czasu coś we mnie pękło i stwierdziłam, że muszę ją przeczytać. Wielokrotnie już widziałam filmy, które znam chyba na pamięć, ale jeszcze nigdy nie sięgnęłam po książki, co, jak widzę teraz, było dużym błędem. Przebrnęłam przez troszkę nudnawy początek i przeniosłam się do Hogwartu, którego tam strasznie nie mogłam się doczekać. Chcę przeczytać kolejną część :D 8,5/10


Ilość przeczytanych stron w ciągu siódmego i ósmego tygodnia wyzwania:

 284 + 368 + 324 = 976

Ilość przeczytanych stron łącznie w ciągu całego wyzwania:

1751 + 1365 + 1840 + 1880 + 1128 = 8940

Łączna ilość przeczytanych książek: 27 + 1 komiks

58 komentarzy :

  1. Gratulacje ;)

    czytanienaszymzyciem.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie pozostaje mi nic innego tylko Ci pogratulować :D Bardzo ładny wynik!

    LeonZabookowiec.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratulację wyniku.
    Pozdrawiam.
    http://miedzy--stronami.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. No, no piękny wynik:) Gratuluję:)
    Widzę, że czytasz teraz "Co jeśli"... czekam wiec na twoją opinie :)
    pozdrawiam
    ksiazko.milosci.moja

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czytam, czytam :P Opinię napiszę, ale chyba dopiero w przyszłym miesiącu ;)

      Usuń
  5. Przepiękny wynik, gratuluję! Mi idzie dosyć słabo i raczej nie dam rady sprostać wyzwaniu.
    Bo kocham czytać!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może jeszcze dasz rade! W każdym razie trzymać za ciebie kciuki! :P

      Usuń
  6. Gratulacje bardzo dobrze Ci idzie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. 27 książek?! Wooow :D Nieźle ;)
    A gdzie dorwałaś Zniewolenie za 10 zł? Poluję na całą serię, ale nie widzę nigdzie przecen na nią ;(
    Pozdrawiam,
    http://wer-pozeraczkaksiazek.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zniewolenie dorwałam w świecie książki na promocji :) Dosyć często pojawia się ta książka również z pierwszą częścią, ale wtedy niestety nie ma ich długo na internecie. Zazwyczaj jeden dzień, a za tydzień czy dwa znowu się pojawiają. Nigdy jeszcze nie widziałam w świecie książki trzeciej części, ale ja również poluję na tą serię, więc będę się za nią rozglądać :)

      Usuń
  8. Gratuluję świetnego wyniku :)

    Weronika z lubieduzoczytac.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Cudnie w dwa tygodnie trzy książki to bardzo dużo ;) Oj a dlaczego nie chciałaś się przekonać książki są dużo ciekawsze niż filmy szczególnie komnata tajemnic i zakon Feniksa ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Teraz już wiem, że są ciekawsze, ale powiem ci, że miałam już kilka podejść do pierwszej części HP i nie mogłam się wbić w rytm, bo początek mnie zniechęcał. Ostatnio jednak się zebrałam i przebrnęłam, co okazało się być jednak nie tak trudne, bo książka jest naprawdę świetna!

      Usuń
  10. Cóż... Nie musisz się martwić, bo na pewno skończysz czytać dwie książki do 2 września. Już teraz gratuluję Ci tego sukcesu. Po prostu na początku września będę niedostępna, bo jadę na wyjazd integracyjny z klasą ;)
    http://czytelniczemysli.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No nie jestem tego taka pewna, ale chyba idę dobrą drogą do tego :D Na razie nie przyjmę tych gratulacji, bo kto wie, czy nie zawalę na końcu? :P Ale życzę miłego wyjazdu! :P

      Usuń
  11. Wynik jest imponujący.

    Pozdrawiam
    blog--ksiazkoholiczki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ale i tak nie taki, jaki chciałabym, by był :P

      Usuń
  12. Witaj, o kochana najpierw ci gratuluję! :* Oj przesadzasz z tą ilością książek każdy czyta tyle ile może. No ale nie dużo zostało ci do ukończenia :D Czytałam "Zniewolenie" jak i pierwszą część i bardzo mi się podobała i się wkurzyłam że nie mogę zdobyć 3 części :/ i tak w końcu jej nie zdobyłam. Za 10 zł kurczę zazdroszczę, całkiem tanio a książka fajna.
    A i zamiast "Harry" napisałaś "Karry" mały błąd. :)
    Pozdrawiam ciepło ♥
    Tetiana xd

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje :P No możliwe, ale wiem, że stać mnie na więcej. Ja też jestem troszeczkę zła, że nie mam części trzeciej, ale co poradzić :/ będę polować :D Za 10 złotych to ja upolowałam w świecie książki, a co ciekawsze, pierwsza część czasem tam jest nawet za 6 złotych!
      Właśnie zauważyła :P Dzięki, że czuwasz :D

      Usuń
  13. ŁAAAAAAAAAAAAAAAŁ.
    O Gabryśka, Ty to szalona jesteś!
    Gratuluję wyniku! :)

    www.przerwa-na-ksiazke.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Gratuluję wyniku, ale Harremu dałabym dziesiątkę ;)

    bookocholic.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No ja się właśnie zastanawiałam, co by tu dać, ale rozważyłam wszelkie za i przeciw i wyszło na to, że 8,5 to idealna ocena :)

      Usuń
  15. Super wynik, nic tylko pozazdrościć ;) Chociaż ja chyba też podobnie "wyszłam" z książkami :) I tez po raz nty zaczęłam czytać Harry'ego ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja Harry'ego pierwszy raz czytam, ale już nie mogę się doczekać kolejnej części :P

      Usuń
  16. Gratulacje! :) Ja mam jeszcze ponad miesiąc wakacji! :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zazdroszczę! Też bym tak chciała xd

      Usuń
  17. No powiem Ci, że nieźle Ci idzie :*
    Gratulacje ^.~
    my-life-in-bookland.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Ekstra! Wielkie, wielkie gratulacje!

    OdpowiedzUsuń
  19. Świetny wynik! Widzę, że uda ci się wykonać to wyzwanie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeszcze nie mówmy hop, ale jestem na bardzo dobrej drodze do ukończenia tego wyzwania :P

      Usuń
  20. Ooo świetnie Ci idzie! :D Zazdroszczę, że masz za sobą "Ogień i woda" - jestem ciekawa tej pozycji ^^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Powiem ci, że po tej książce spodziewałam się czegoś lepszego, no ale tragedii nie było ;)

      Usuń
  21. Z każdym kolejnym podsumowaniem mnie zadziwiasz! Trzymam kciuki :*

    OdpowiedzUsuń
  22. Potter z tomu na tom jest coraz lepszy, uwierz mi na słowo :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Teraz już uwierzę we wszystko, co pozytywne i prawdziwe, jeśli chodzi o Harry'ego :P

      Usuń
  23. No,no nieźle :)

    nataliarecenzujee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  24. Uwielbiam HP, wiec myślę, że kolejne części tez Ci się spodobają :)

    Pozdrawiam
    http://papierowawyobraznia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja również też tak myślę :P Już nie mogę się doczekać Voldka :D

      Usuń
  25. Rewelacyjny wynik! :)) Gratuluję! :))

    OdpowiedzUsuń

Zostaw ślad swojej obecności :)