niedziela, 9 sierpnia 2015

Podsumowanie wyzwania wakacyjnego #6

Hej, hej :)
Dzisiaj nadszedł czas na podsumowanie piątego tygodnia wyzwania wakacyjnego! Ojej, ja znowu trochę kiepsko, ale ostatnio zaczytuję się w tych książkach z gatunku "cegłowatych", więc nie dziwcie się, że tak strasznie się ślamazarzę :P To jednak nie znaczy, że mam spore zaległości w czytaniu, gdyż do ukończenia wyzwania zostało mi tylko.... uwaga.... 6 książek! Tak, dokładnie! I jestem z siebie bardzo zadowolona, bo do końca wyzwania zostało jeszcze bardzo dużo czasu, a ja już prawie jestem na mecie :) A wam jak idzie to wyzwanie? :)


      Zakon Mimów - Samantha Shannon (05.08.2015)
Wow! Wow! Wow! Książka była genialna, a nawet genialniejsza, o ile w ogóle jest takie słowo, od pierwszej części, a to wydaje się być naprawdę niemożliwe. Oczywiste jest, że książka zasługuje na 10, ale dla tak fantastycznych przypadków muszę chyba wprowadzić coś ponad te zwykłe oceny. Może jakieś 11/10? Uwierzcie mi, książka naprawdę na to zasługuje. Jeżeli jeszcze nie czytaliście części pierwszej, tj. "Czas Żniw", lecieć mi do księgarni i nadrabiać straty :D

      Przed czasem: Skazani - Alice Hill (09.05.2015)
Tą książkę skończyłam czytać właśnie dzisiaj, a właściwie to jakieś piętnaście minut temu i jestem niezwykle oczarowana, rozbawiona i potwornie dumna z polskiej pisarki, Pani Alicji, za to, że potrafiła stworzyć coś tak genialnego! Wiemy chyba, że książki fantastyczne w Polsce nie zawsze są na poziomie, a zazwyczaj to na żadnym, ale Alice Hill dała radę i pokazała, że potrafi! Jeju, teraz będę musiała czekać na drugi tom, ale oficjalnie i niepodważalnie informuję was, że od teraz jestem wielką fanką Alicji Górskiej i przeczytam wszystko, co wyjdzie spod jej ręki :D Daje 9,5/10!


Ilość przeczytanych stron w ciągu szóstego tygodnia wyzwania:

  544 + 584= 1128

Ilość przeczytanych stron łącznie w ciągu całego wyzwania:


1751 + 1365 + 1840 + 1880 = 7964

Łączna ilość przeczytanych książek: 23 + 1 komiks

60 komentarzy :

  1. Faktycznie trochę cegłowate te powieści. Ale 24 książki w ciągu 1,5 miesiąca to naprawdę świetny wynik! Mi, niestety, to wyzwanie idzie... Słabo, oj bardzo słabo. Mam jednak nadzieję dobić chociaż do połowy. Oby się udało, ostatnio nabrałam tempa jeśli chodzi o czytanie książek. :)

    Bo kocham czytać!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cegłowate cegły :D Ja jestem naprawdę dumna z tego wyniku i czasem zastanawiam się, jakim cudem udało mi się tego dokonać :P
      To nic, że ci słabo idzie! Będę trzymać za ciebie kciuki, bo pamiętaj, jak nie podołasz, otrzymasz karę :D A mi już w głowie świta pewna myśl, co mogłabym wymyślić jako propozycję kary.

      Usuń
    2. Mam się bać?! :D No cóż, pozostaje mi tylko czytać, czytać i jeszcze raz czytać. :)

      Usuń
  2. Świetny wynik! Skazani faktycznie wspaniali, a za Zakon niedługo się zabieram ^^

    Pozdrawiam,
    Isabelczyta.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie ;) W takim razie życzę miłego czytania :)

      Usuń
  3. Gratuluję wyniku :) Nie mogę się doczekać, aż sięgnę po Czas Żniw i Zakon Mimów, mam naprawdę ogromne oczekiwania wobec tych książek :)

    Weronika z lubieduzoczytac.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wydaje mi się, że te książki przerosną twoje najśmielsze oczekiwania, ale co do tego to już sama musisz się upewnić :P

      Usuń
  4. wow! Niezły wynik ;) Ale korzystajmy dopóki mamy wakacje. Potem może już nie być tak pięknie ;c
    http://czytanienaszymzyciem.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie! A tak szkoda, bo będę musiała ograniczyć ilość książek i to tak strasznie smuci :C

      Usuń
  5. Jeszcze raz to napiszę: Ty wszystkich pobijasz :D! Gratuluję :)

    Pozdrawiam, Insane z http://przy-goracej-herbacie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hah, piszesz to za każdym razem chyba :P

      Usuń
  6. Gratuluję tak dobrego wyniku!! Życzę zaczytanej drugiej połówki wakacji :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje :) Choć sama nie jestem z niego jakoś zadowolona :/ Pierwsza połowa była wręcz fenomenalna, ale teraz chyba troszeczkę przystopuję :P

      Usuń
  7. Gratuluję wyniku! Oby tak dalej ;)
    http://czytelnicze-turbulencje.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki :) Ja również mam taką nadzieję, że dalej pójdzie mi tak samo :P

      Usuń
  8. Wielkie gratulacje. To naprawdę dobry wynik!

    OdpowiedzUsuń
  9. Ach te grube książki. Moje jak nie są grube to mają tycie literki co też utrudnia czytania. 6 książek, nie aż tak dużo, uda ci się :D
    Książki świetne☺
    Ściskam ♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja tam tycie literki lubię i zazwyczaj mi nie przeszkadzają, ale książka musi być naprawdę dobra i ciekawa, żebym wtedy szybko czytała :D Mam taką nadzieję i jestem oczywiście dobrej myśli :p

      Usuń
  10. Fantastyczny wynik! Gratulacje! :)
    Ja bardzo lubię cegiełki ♥
    O Skazanych nigdy nie słyszałem, ale zachęcasz!
    Na mojej półce od maja stoi Czas żniw i niedługo muszę przeczytać, bo słyszę mnóstwo dobrego o tej książce! ^^
    Zapraszam do siebie:
    http://otwartaksiega2002.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja cegiełki też lubię, ale to już zależy od tytułu, wielkości liter i fabuły :D
      Jeju, jak mogłeś nie słyszeć? Genialna książka :D Nadrabiaj zaległości!
      Zabieraj się za nią migiem! Niesamowita historia i nie dziw się, że słyszysz o niej tyle dobrego! :D

      Usuń
  11. Co prawda nie podjęłam tego wyzwania, ale jestem pełna podziwu dla Twoich osiągnięć. Życzę powodzenia na dalszą część wyzwania:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No to na przyszły rok (przyszłe wakacje) chcę cię widzieć w tym wyzwaniu :D Dziękuje!

      Usuń
  12. Świetny wynik :) U mnie Czas Żniw czeka na półce na swoją kolej <3

    http://bookocholic.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Żeby tylko nie czekał zbyt długo! :P

      Usuń
  13. Super wynik! :)
    Po "Czas żniw" jak i "Zakon Mimów" nadal przede mną i zaklinam siebie za to! ;<
    Totalnie muszę przeczytać te książki, no! :D
    "Skazani" jeszcze nie czytałam, no ale skoro tak dobre opinie, to chyba powinnam się za to zabrać.. :)
    Pozdrawiam,
    wyspa-ksiazek1.blogspot.com :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj czytaj jak najprędzej! :P Wszystkie trzy oczywiście :D

      Usuń
  14. Bardzo dobry wynik. Gratuluję i oby tak dalej.
    A ''Skazani'' czytałam i również jestem zachwycona tą książką.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :)
      Książka naprawdę dobra :)

      Usuń
  15. Ja nawet nie biorę teraz w takich wakacyjnych wyzwaniach udziału, bo niezbyt by mi to wyszło, dlatego podziwiam Cię i gratuluję :)
    P.S. Śliczne masz te pióra w tle bloga :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A ja stwierdziłam, że skoro i tak będę miała dużo wolnego, to wezmę udział :P
      Bardzo dziękuję :P Natknęłam się na nie przypadkiem i nie mogłam się im oprzeć :D

      Usuń
  16. Jakim cudem ty tyle czytasz? 24 książki w półtora miesiąca? To daje książkę na około 2 dni. Jak?

    Pozdrawiam
    blog--ksiazkoholiczki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hah :D Jakoś daję radę :P Mam dużo czasu i kilka sztuczek xd ale planuję napisac o tym post, bo dużo osób zadaje mi pytanie jakim cudem tyle czytam :P

      Usuń
  17. Oj tam narzekasz że mało dla mnie to bardzo dużo przeczytać takie dwie cegiełki w tydzień.
    Wielki podziw ze aż 23 książki przeczytałas w ciągu miesiąca i trochę ;) Udało się przeczytać tylko 7 książek w tym czasie ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Narzekam, bo wcześniej szło mi znacznie lepiej :D Ale i tak jestem zadowolona z tego wyniku :P

      Usuń
  18. To takie cegiełki, że jakbyś przeczytała tylko jedną w ciągu tygodnia, to i tak byłby to dobry wynik :)
    Pozdrawiam !
    ksiazkowepodroze.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Możliwe, ale i tak nie jestem z siebie do końca zadowolona :P

      Usuń
  19. Moje gratulacje :). Świetny masz wynik! Ja sama też nie narzekam chociaż do Ciebie mi daleko ;)

    OdpowiedzUsuń
  20. Gratuluję! :)
    Bardzo chętnie przeczytam obie te książki!
    Pozdrawiam,
    http://magiel-kulturalny.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  21. Grube te książki ;) Gratuluję wyniku.
    Pozdrawiam.
    http://miedzy--stronami.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  22. Gratuluję i życzę powodzenia w nowym miesiącu! :)
    Thievingbooks.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  23. Gratuluję! Pięknie wyniki :). Oby tak dalej!

    OdpowiedzUsuń
  24. Gratuluje rewelacyjnego wyniku! Dla mnie te wakacje miały być bardzo zaczytane, ale coś nie wyszło ;) Ja od stycznia mam przeczytanych książek zaledwie 33, ale nie chce po prostu czytać na siłę. ;) Jeszcze raz gratuluje wyniku! :)
    http://czytelniczemysli.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki :) Ja w sumie nie czytam na siłę, bo lubię to robić, a to, że4 idzie mi dosyć szybko to już inna bajka :D

      Usuń
  25. Gratuluję wytrwałości i rewelacyjnego wyniku. Ja nie biorę udział w żadnych wyzwaniach, ale może czas zacząć ;)

    OdpowiedzUsuń
  26. Także staram się w czasie wakacji poczytać jak najwięcej :) Dobrze Ci idzie!
    Ile razy widzę "Zakon Mimów" to przypomina mi się, że nadal mam tom pierwszy z tej serii nieprzeczytany, ale już w domowej biblioteczce.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To jak najszybciej musisz się za niego zabrać, bo to naprawdę genialna książka, wspaniały debiut i niezwykła przygoda w obcym świecie :)

      Usuń
  27. Świetne wyniki! Gratulacje!
    Czas żniw i Zakon mimów od dłuższego czasu za mną krążą ;)

    http://ruderude-czyta.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Zostaw ślad swojej obecności :)