wtorek, 4 sierpnia 2015

LBA - #5

Hej, hej, hej :)
Kochani, mam dla was kolejne pytania i odpowiedzi, które są jednymi z wielu znajdujących się na bardzo długiej liście nominacji. Dzisiaj znowu się rozpisałam, ale przecież jak mogłabym się tak powstrzymywać :D Uwielbiam odpowiadać na pytania, nawet jeżeli jest to dziwne, ale dzięki temu mogę was poznać, a wy możecie dowiedzieć się czegoś o mnie ;) Dobra, wspomnę jeszcze, że na dzisiejszy dzień przewiduję jeszcze 6 postów z serii LBA, co daje łącznie 18 nominacji w ciągu jednego miesiąca! Kochani, jesteście wielcy, naprawdę wam dziękuje, ale powiedzcie mi, jak ja mam się z tym wyrobić? :D


Nominacja do Liebster Award jest otrzymywana od innego blogera w ramach uznania za "dobrze wykonana robotę". Po przyjęciu LBA należy odpowiedzieć na 11 pytań otrzymanych od osoby, która Cię nominowała. Następnie Ty nominujesz 11 osób (informujesz ich o tym) oraz zadajesz im 11 pytań. Nie wolno nominować bloga, który Cię nominował. Obowiązkiem jest też wklejenie znaku LBA do wpisu.

Dziś nareszcie zlitowałam się nad pytaniami od MY LIFE z bloga Poczytajmy coś !. Bardzo dziękuje za nominacje i mam nadzieję, że odpowiedzi cię zadowolą ;) Dziś również tylko pytania od jednej osoby, ale planuję dodać jeszcze w tym tygodniu kolejne LBA :) Jeśli mi się nie uda to dodam je na początku tygodnia przyszłego ;)

Jaka piosenka kojarzy ci się z twoją ulubioną książką?

No weź :D Dziewczyno, ja mam mnóstwo ulubionych książek, ale przecież nic nie poradzę na to, że jestem osobą kochliwą. No dobra, postaram się udzielić odpowiedzi, ale nie dziwcie się, że moja odpowiedź jest banalna, gdyż ta piosenka przyszła mi pierwsza na myśl. Jest to oczywiście The Hanging Tree w wykonaniu Jamesa Newtona Howarda. Tu macie link: https://www.youtube.com/watch?v=LSL2BGHaY8I. Jak już pewnie wiecie, piosenka nawiązuje do "Igrzysk śmierci" Suzanne Collins, a dokładniej do "Kosogłosa". Jest cudowna i kiedy tylko pierwszy raz ją usłyszałam, odtwarzałam ją w kółko i w kółko, aż w pewnym momencie uświadomiłam sobie, że znam ją na pamięć. Jeśli jej nie słuchaliście, zróbcie to!

Twój ulubiony cytat z ostatnio przeczytanej książki to? 

Myślę, że jest to cytat, który pochodzi z książki "Endgame. Wezwanie" Jamesa Freya. Recenzję planuje za niedługo! :P

- Za przyjaźń i śmierć. Za życie i niepamięć. Za Endgame.
- Za Endgame – powtarzają Sarah i Jago.
Stukają się szklankami i piją. Napój smakuje jak zaprawiona alkoholem lukrecja.
- Ble, co to jest? – krzywi się Sarah.
- Arak. Dobre, nie?
- Nie. Paskudne.
- Mnie smakuje – śmieje się Jago.

Ten cytat trochę mnie rozbawił, ale naprawdę mi się spodobał

W jakim fikcyjnym świecie chciałabyś mieszkać?

Odpowiedź na to pytanie niestety w moim przypadku ciągle się zmienia. Zależy to od tego, jaką książkę czytam aktualnie :D Teraz odpowiedź brzmi, że w świecie z książki "Czas żniw". Ostatnio powiedziałabym, że w świecie z książki "Endgame". Jeszcze kiedyś, że w ojczystym świecie Nocnych Łowców. Jak widzicie, cały czas jest coś innego. Powiem więc, że chciałabym mieszkać w każdym fikcyjnym świecie, który mnie zaintryguje, choć przez parę dni :D

Jaka jest twoja ulubiona adaptacja książkowa i dlaczego właśnie ona? 

Pamiętam, że już kiedyś zadano mi podobne pytanie ;) To bez wątpienia "Igrzyska śmierci", wszystkie trzy części. Uwielbiam je jako film. Uwielbiam je jako książkę. Mają dla mnie również duże znaczenie, ale na ten temat już się wypowiadałam :)

Gdybyś miała szansę napisania książki, jakiego gatunku by ona była? 

Muszę powiedzieć, że zadajesz takie pytania, na które odpowiadając muszę się rozpisać, bo nie ma innego wyjścia. Ja mam mnóstwo pomysłów na książkę. Ba, nawet na kilka książek! Ciągle te pomysły się mnożą i naprawdę nie mam pojęcia, jakim cudem jest ich aż tyle. Mam wiele pomysłów na różnego rodzaju opowiadania. Kiedy mam się wysilić i coś napisać, zazwyczaj nie zajmuje mi to dłużej niż pół godziny, gdyż tak jak mówię, nie muszę się zastanawiać nad tym, co zawrzeć w treści. Zdradzę wam, że aktualnie piszę trzy opowiadania, z czego jedno przeradza się w jakąś książkę :P Jest to opowiadanie fantasy z nutką romansu, czyli coś, co naprawdę lubię i pewnie wiele osób również. Zastanawiałam się nawet nad opublikowaniem paru rozdziałów na blogu, ale stwierdziłam, że nie jest to najlepszy pomysł, bo u mnie jeden rozdział to średnio jakieś 10 stron A4. Nikomu nie chciałoby się czytać czegoś tak długiego, a skracanie tego nie ma sensu. Tym bardziej dzielenie :/
Pozostałe dwa opowiadania to romanse, ale jeden jest z domieszką dramatu.
Jak już zapewne wiecie, w przyszłości naprawdę chcę wydać książkę i nie powinno być to trudne, zwłaszcza przez masę pomysłów, które mnie nawiedzają. Aktualnie nie mam pojęcia jakiego gatunku byłaby moja książka. Może dramat? Książka historyczna? Obyczajówka? Nie wiem! To wszystko zostawiam na przyszłość :D

Ulubiona postać filmowa lub serialowa?

To teraz skupię się na serialach, co? Odpuścimy sobie tym razem filmy.
No dobra, odpowiedź znowu trudna, bo seriali oglądam mnóstwo! To jest jakaś niezliczona ilość, ale je po prostu kocham. Wymienię kilka postaci z seriali, które lubię najbardziej i krótko powiem wam, dlaczego wybrałam tak, a nie inaczej :)
Pierwszą postacią jest Scott McCall z serialu "Teen Wolf". Zawsze, kiedy większość bohaterów sądziła, że najlepszym sposobem pozbycia się problemu jest uśmiercenie kogoś, on udowadniał, że można pójść jeszcze inną ścieżką i ocalić najbliższych, nie robiąc przy tym nikomu krzywdy. Z tego serialu lubię też Stilesa, Lidię i Kirę. No i Liama za jego poczucie humoru :D
Kolejną osobą jest Elena Gilbert z "Pamiętników Wampirów". Byłą niesamowicie wrażliwa, miła, ale przy tym też naiwna. Uwielbiałam ją za to, jak radziła sobie w trudnych chwilach. Bardzo, bardzo żałuję, że już jej nie ma ;( Kocham również Damona. Był typowym bad boyem, ale właśnie przez to go tak polubiłam. Taki czarny charakter, który jednak okazywał się bardzo dobrym gościem, posiadającym uczucia :P
Kolejnym serialem jest "The 100", na którego punkcie mam ostatnio świra :P I stąd uwielbiam Clarke i Octavię. Obydwie są świetne, obydwie mają poczucie humoru, obydwie nie lubią, gdy ktoś mówi im, co mają robić. Sprzeciwiają się innym, ale robią to, żeby zadbać o czyjeś dobro. Mogę powiedzieć, że są moimi ulubionymi bohaterkami ever! Nie zapominając o płci męskiej :P Lubię też tego gostka o imieniu Bellamy :D Nie, ja go uwielbiam!
Następny serial to "iZombie", który po prostu kocham! Liv zdecydowanie jest moją ulubioną postacią z tego serialu. Uwielbiam jej humor, zachowanie, wszystkie teksty, które rzuca. Jej natura, która zmienia się wraz z nowym mózgiem, który zjada jako zombie. Te wszystkie psychopatyczne myśli, matczyne zapędy, inspiracje, rozmowy z diabłem... I jeszcze wizje i rozwiązywanie spraw związanych z zabójstwami. Ja normalnie kocham tą dziewczynę!
Na sam koniec zostawiłam sobie serial według mnie najlepszy ze wszystkich, czyli "Słodkie kłamstewka". Bardzo lubię wszystkie dziewczyny, ale nie zmienia to jednak faktu, że najzabawniejszą i najbardziej sympatyczną jest Hanna. Ma nieziemskie poczucie humoru i nawet jak się boi, potrafi rozładować atmosferę. Dodatkowo, strasznie podoba mi się jej styl. Śmiało mogę powiedzieć, że ją kocham najbardziej :P

Postać z jakiej książki uważasz za największego złoczyńcę?

To chyba jest proste :P Oczywiście, że Valentine'a z "Darów Anioła". Jego lekko psychopatyczne pomysły i metody działania naprawdę mnie przerażały. Może nie był jakimś "wielkim złoczyńcą", ale pewne jest, że był tym złym. Z innych książek już nie za bardzo wiem, kogo mogłabym wybrać, ale jest jeszcze Bishop z "Wampirów z Morganville" i on też był zły. Naprawdę zły! Do tego bohatera czuję lekki wstręt, ale może nie zagłębiajmy się w powody tej odrazy :P

Jaka książka/film/serial wzbudzają w tobie największe emocje? 

Największe emocje? No cóż, szczerze powiedziawszy, wcale nie tak łatwo je u mnie wzbudzić. Na ogół filmy czy książki nie sprawiają, że płaczę, jednak pamiętam, że zdarzyło mi się to parę razy, między innymi ostatnio, podczas czytania książki "Trzy metry nad niebem". Weźmy też na przykład piękny i niezwykły film "Love, Rosie" o miłości, zmartwieniu, oddaniu, trudnej sytuacji i radzeniu sobie podczas problemów. No i jeszcze całej gamie uczuć czy emocji. Ten film przepłakałam praktycznie w 1/3 scen, ale emocje to nie tylko ciągłe zalewanie się łzami. Emocje to również nienawiść, zazdrość, smutek, radość, rozgoryczenie, miłość czy szczęście. Biorąc to pod uwagę, muszę przyznać, że dużo było takich książek. "Igrzyska śmierci", "Endgame. Wezwanie", "Wyścig śmierci", "Kto, jak nie ja?", "Na wysokim niebie" czy "Czas Żniw". Jeśli chodzi o seriale, wydaje mi się, że takiego nie ma, jednakże pasuje tu trochę "The Walking Dead", który wzbudził u mnie niesamowite obrzydzenie :P Wspominałam już, że lubię zombie? :D

Czytasz książki napisane przez polskich autorów?

Owszem. Wiem, że bardzo dużo osób ma rożne uprzedzenia do polskich pisarzy. Ja również kiedyś należałam do tej grupy osób, ale nastał moment, że zaczęłam wierzyć w umiejętności Polaków. Potrafią pisać równie dobrze, a nawet lepiej niż zagraniczni autorzy. Polecam wam szczególnie książki Katarzyny Kołczewskiej, Agnieszki Olejnik, Hanny Kowalewskiej, Agnieszki Krakowiak-Kondrackiej, bo te panie potrafią pisać!

Jaka książka według ciebie powinna zostać lekturą szkolną?

Jak tylko zobaczyłam to pytanie, pozwoliłam sobie przygotować pewną listę, zawierającą pięć tytułów, a nie jeden.

1. "Eragon" - Christopher Paolini
2. "Zwiadowcy. Ruiny Gorlanu" - John Flanagan
3. "Jajko z niespodzianką" - Agnieszka Krakowiak-Kondracka
4. "Lucynka, Macoszka i ja" - Martin Reiner
5. "Zatruty tron" - Celine Kiernan

Te książki według mnie pasują idealnie do gimnazjum, a wybrałam je, bo każda z nich o czymś mówi. Jedna o oddaniu, druga o odwadze, o wartości człowieka czy więziach rodzinnych, a nawet o znaczeniu przyjaźni. Myślę, że wszystkie te książki są wystarczająco ciekawe, by zachęcały sobą młodych ludzi do czytania.

Co jest twoją największą pasją?

Czytanie. Kitusie <3 Pisanie. Blog.

To tyle! Nie nominuję nikogo, jako że odpowiedziałam na pytania tylko jednej osoby. Mam nadzieję, że was nie zanudziłam, a jeśli dobrnęliście do samego końca, to naprawdę was podziwiam. Wow! Dziękuje za czytanie i widzimy się jutro wieczorem w recenzji "Trzech metrów nad niebem" <3

76 komentarzy :

  1. O Kochana wiem coś o tych nominacjach, też mi się nazbierało.
    O oglądasz "the 100" ja tylko książkę przeczytałam. Szkoda :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja mam ich multum i staram się odpowiadać, a gdy już zbliżam się ku końcowi, i tak dochodzi kolejna nominacja. Ja już w nich tonę :P Ale to nic, bo i tak je lubię ♥
      A ja żałuję, że zaczęłam oglądać serial, a nie przeczytałam książki, ale mam zamiar to nadrobić :D

      Usuń
  2. Gratuluje nominacji! Ja też zaraz po przeczytaniu jakieś książki fantasy zaraz myślę, że mogłabym tam mieszkać :) Zgadzam się też do tego, że Igrzyska to świetna ekranizacja!

    http://czytelniczemysli.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje ;) Ja mam dokładnie tak samo! A "Igrzyska.." zawsze świetne ♥

      Usuń
  3. Ciekawe odpowiedzi :) Wiesz, ja nigdy nie potrafiłam nazwać Valentine'a w pełni złym charakterem, ale to temat na inną dyskusję. Jestem ciekawa Twojej opinii o Endgame - osobiście nie byłam przekonana, ale czekam na recenzję!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję, że doczekasz się jej w przyszłym tygodniu :D Chyba się wyrobię :P

      Usuń
  4. Zakupiłam wczoraj (w końcu) "Igrzyska śmierci", wiec zobaczymy czy także wzbudzi we mnie ta książka silne emocje ;) Mam nadzieję, ze owszem ;)
    http://czytelnicze-turbulencje.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja również mam taką nadzieję :) Życzę miłego czytania ;)

      Usuń
  5. Skoro masz tyle pomysłów, to pisz tę książkę ;) Lepiej, gorzej, nieporadnie lub błyskotliwie, odważ się, dasz radę ;)
    Już w odpowiedziach na pytanie widać, że drzemie w Tobie talent ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Coś tam piszę :P 3 opowiadania, z czego jedno jest tak długie, a nawet nie przekazałam połowy tego, co zamierzałam. To zaczyna być książką :D

      Usuń
  6. Ciekawie pytania i ciekawie odpowiedzi ;) Przyjemnie mi się czytało :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pytania dostałam ciekawe, masz rację :P

      Usuń
  7. Ekranizacja Igrzysk Śmierci jest jedną z najlepszych, ale i tak nie przebije książki. A ja od zawsze lubiłam polskich autorów.

    Pozdrawiam
    blog--ksiazkoholiczki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja właśnie mam co do tego wątpliwości :P Wydaje mi się, że ostatnia część może to zrobić ;) No ale trzeba czekać, żeby się przekonać :)

      Usuń
  8. Jestem za, żeby lekturą szkolną stał się Eragon , którego właśnie czytam po raz drugi, uwielbiam :) oraz
    Zwiadowcy! :)
    czytaniewekrwii.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też! Świetna seria :) Zwiadowców nadal nie przeczytałam wszystkich, ale chcę to zrobić :)

      Usuń
  9. Ciekawe odpowiedzi, bardzo miło czytało się tę notkę!
    Muszę w końcu obejrzeć to "iZombie"!
    Pozdrawiam,
    http://magiel-kulturalny.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zdecydowanie musisz to zrobić :D Serial był i jest genialny, zabawny, no i w ogóle nie straszny, jak to mówią o nim niektórzy xd Nie zawiedziesz się, chyba że nie przepadasz za tego typu filmami/serialami :)

      Usuń
  10. Jeśli chcesz zacząć publikować swoje dzieła to polecam aplikacje Wattpad :) Sama z niej korzystam i czytam wiele na prawdę dobrych opowiadań, które z pewnością (co mnie bardzo smuci) nigdy nie zostaną wydane w postaci książek...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja o tej stronie wiem :P Mam nawet konto, ale raczej żeby poczytać, a nie publikować swoje prace. Ja również z wieloma takimi się spotkałam i też żałuję, ale co poradzić? Te opowiadania, które piszę, póki co chcę zatrzymać dla siebie. Zastanawiam się tylko, czy może jednak nie opublikować by tu prologu, żebyście napisali co sądzicie, ale jeszcze się wstrzymam. Muszę też popoprawiać niektóre błędy, przecinki itp. :) Jeszcze zobaczę :P

      Usuń
  11. Uwielbiam "Czas Żniw" i jakby się tak dobrze zastanowić to sama mogłabym żyć w takim świecie ;).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja również! Ten świat jest naprawdę świetny i taki rzeczywisty. Łatwo mi sobie go wyobrazić i naprawdę chciałabym w nim mieszkać :D

      Usuń
  12. Nie wiem, czy Eragona wcieliłabym do lektur, bo nie jest to aż tak dobra lektura, chociaż w czasie gimnazjum właśnie ją przeczytałam ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Według mnie jest. :P Na pewno nie jest to fenomenalna książka, ale pisał ją nastolatek, więc nie można się po niej spodziewać jakichś fajerwerków :D Lubię tą książkę, bo uczy wielu rzeczy, jest ciekawa i choć to trochę cegła, jak kogoś wciągnie, na pewno przeczyta ją raz dwa :D

      Usuń
  13. Bardzo ciekawe odpowiedzi ;)
    Igrzyska śmierci <3 + zgadzam się "Eragon" mógłby być lekturą
    Gorąco pozdrawiam :* :* :*
    cynamonkatiebooks.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Nie czytałam "Trzy metry nad niebem", ale oglądałam film, który szalenie przypadł mi do gustu.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ojejo! Jak nie czytałaś, radzę to nadrobić! Zdecydowanie nie pożałujesz, a takiej książki przepuścić nie można ;)

      Usuń
  15. Hej kochana ^_^
    Mogę cię nominować do takiego bardzo króciutkiego Tagu "słownik sztuki"?
    Bardzo krótki i przyjemny. Zobacz zasady na moim blogu.
    http://kochamczytack.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No hej :P
      Oczywiście, że możesz :D Zrobię go na pewno, może jutro? :P Zobaczę jeszcze :D Dziękuję!

      Usuń
  16. Fajne odpowiedzi.
    Pozdrawiam
    http://miedzy--stronami.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. A mi się Trzy metry nad niebem wcale nie podobało cóż każdy ma inny gust ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie ;) Mi się podobało, ale innym już niekoniecznie :D

      Usuń
  18. Gratuluję nominacji :) Również uwielbiam "The Hanging Tree" ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Ta piosenka jest boska!

      Usuń
  19. Ja też nominowałem Cię do LBA!
    http://otwartaksiega2002.blogspot.com/2015/08/liebster-blog-award-2.html
    Mam nadzieję, że odpowiesz na moje pytania! :)
    Pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! Odpowiem za jakiś czas :P

      Usuń
  20. W świecie "Czasu Żniw" byłoby trochę groźnie...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No wiem, ale kto czasem nie lubi trochę zaryzykować? :P Ja tam bym się dobrze czuła w takim miejscu :D

      Usuń
  21. Hanna ze "Słodkich kłamstewek" jest po prostu boska :D Pisałaś że nie jest łatwo aby książka czy film cię wzruszyły, bo może takich jeszcze nie oglądnęłaś. Ja też myślałam, że nie ma innego filmu oprócz "Titanika" na którym bym płakała. Jakże się myliłam! Wystarczyło, że oglądnęłam "Nad życie" i "Tylko ciebie chcę" i moja teoria runęła ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie!
      Wiesz co, masz racje :P "Titanic" to również film na którym płakałam, ale tylko chwilę xd "Nad życie" jeszcze nie widziałam, ale z pewnością oglądnę. "Tylko ciebie chcę" mam zamiar obejrzeć jak tylko przeczytam książkę, ale jak na pierwszej części płakałam, na drugiej również będę :D

      Usuń
  22. Widzę, że lubisz fantastykę :-) Jeśli chodzi o "Love, Rosie" to też wzbudziła we mnie duże emocje. Świetna książka i bardzo dobra ekranizacja :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Uwielbiam! To gatunek, w którym jeszcze nie wyczerpały się pomysły na fabuły książek :D
      Ja niestety oglądałam tylko film, a książki nie czytałam, ale chcę to jak najszybciej zmienić :D

      Usuń
  23. "Igrzyska" to po prostu wytrząsacz emocji.

    dianabookgeek.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  24. To sympatie serialowe mamy odmienne, bo ja Elenę i Clarke najchętniej wysłałabym na księżyc :D nie cierpię ich, są okropnie irytujące! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Możliwe :D Ja je bardzo lubię, choć co do Eleny to momentami również mnie irytowała, ale nie zmienia to jednak faktu, że bardzo ją polubiłam :D

      Usuń
  25. Według mnie lekturą szkolną powinien być "Wieli Gatsby". Jest krótka i treściwa, a do tego przydaje się w pisaniu rozprawek. No i do tego Nowy Jork lat 20. Coś pięknego. :)

    http://kulturaczytania.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie czytałam, ale mam zamiar za niedługo to zrobić. Słyszałam, że książka świetna, więc chcę się przekonać ;)

      Usuń
  26. Ciekawe odpowiedzi, odpowiedzialabym podobnie w niektórych pytaniach. Ja również chciałabym przenieść się do świata nocnych łowców, eh... co do pll jestem dopiero na pierwszej czesci w ksiazce, za kilka dni będę rozpoczynać drugi tom. Niemniej zamierzam sięgnąć jeszcze po serial :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hah, w książce to ja jestem dopiero na trzeciej, więc wcale nie ma takiej różnicy :D Serial jest super, szczególnie na początku, ale sezon piąty i czwarty to takie trochę momentami naciągane było :/

      Usuń
  27. IZombie to totalnie pokręcony serial, który uwielbiam ;d
    Thievingbooks.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O tak, pokręcony to on jest :D Ale jest też świetny i już nie mogę się doczekać nowych odcinków <3

      Usuń
  28. "The Hanging Tree" jest wspaniałe. Ogólnie Igrzyska, jako trylogia i filmy są genialne <3
    Pozdrawiam, /ksiazkowe-tajemnice.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  29. Gratuluję nominacji:)
    Kocham "The Hanging Tree" ♥ I te nowe piosenki James'a do drugiej części Kosogłosa ♥
    Cytat niezbyt przypadł mi do gustu, kwestia gustu:)
    Oh, tyle jest wspaniałych światów *.* A gdyby tak co tydzień mieszkać w innym, podróżować w czasie itp.? *Doctor Who tak bardzo :P* To byłoby totalnie mega ♥
    Filmowe adaptacje "Igrzysk" są najlepsze na świecie♥ Za bardzo dobre uważam też te Harry'ego Pottera. :)
    Ja też mam mnóstwo pomysłów na książki, mnóstwo skończonych książek, opowiadań, one-shot'ów itd. ♥ Głównie fantasy, ale też sci-fi itp. :) Tyle, że ja nie mam żadnych szans na wydanie książki..
    Boże, oglądam tyle seriali, że totalnie nie umiałabym wybrać. :D
    Ale z "Pretty Little Liars" kocham, kocham, kocham Spencer<3 ♥ Uwielbiam ją. Oprócz tego lubię też Alison i Arię.
    Z "Teen Wolf" Lidię i Scotta.. muszę sobie odświeżyć tę serię od początku ♥
    Z "Pamiętników" bardzo lubię Bonnie i Caroline ♥ No i Stefana:)
    Muszę koniecznie obejrzeć to "IZombie" :)
    Oo, widzę, że przeczytałaś już "Wampiry z Morgansville" - ja też się na te książki czaję :)
    Dla mnie złym charakterem był Snow. Uczynił z śmierci tylu Trybutów sport, pokazywał, że muszą między sobą walczyć, że tylko jeden może przetrwać - ten najlepszy i ten kto nie ma litości. Może nie jest to typ ubranego w czerń czarnoksiężnika, ale według mnie Snow przyczynił się też przecież do śmierci dzieci (w końcu od dwunastu lat losują, prawda?) i tylu osób...
    O matko, pod koniec "Trzy metry nad niebem" (filmu) płakałam, chociaż nigdy tego nie robię. Niewątpliwie "Igrzyska Śmierci". ♥
    Ja osobiście nie przepadam za polskimi autorkami:) No ale ostatnio postanowiłam spróbować i sięgnąć po książkę pani Katarzyny Bereniki Miszczuk pt. "Ja, diablica". Zobaczymy, co z tego wyjdzie.:D
    Ja zaczęłam czytać "Najstarszego" z cyklu o Eragonie, ale jakoś nie mogę przez nią przerbnąć. :/ Podejmę jeszcze kilka prób dzisiaj, mam nadzieję, że się rozkręci.:)
    Ja też KOCHAM czytać, pisać i blogować♥ Oprócz tego spanie, jedzenie, seriale, zwierzaaczki i takiee tam ♥
    Nie mogę się doczekać twojej recenzji.:)
    Dobrnęłam ;)
    Pozdrawiam, zapraszam:)
    wyspa-ksiazek1.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Tak, te piosenki są boskie i ja już wiem, że będą moimi ulubionymi przez jakiś okres czasu :D
      Mi się jakoś nawet spodobał, ale dałam go tu głównie dlatego, że go zapamiętałam xd
      Ojej! Zdecydowanie! To byłoby niesamowite i ja na pewno odbywałabym takie podróże co kilka dni, żeby więcej zwiedzić w danym miejscu :D
      Zdecydowanie! Chyba nic ich nie przebije :P Ach, Harry! Oglądałam miliony razy, ale książek jeszcze nie czytałam :(
      Ja na razie zaczynam moją pisarską karierę :D ale pisałam już kilka opowiadań, a w te trzy wciągnęłam się szczególnie :P Czemu? Zawsze jakieś szanse są! :D
      Ja też miałam strasznie ciężki wybór :( Musiałam pominąć tak wiele wspaniałych postaci ;( aż się łezka w oku kręci, ale postanowiłam nie przesadzać.
      Z Pretty to ja lubię wszystkie kłamczuchy, ale Spencer trochę zaczyna mnie w ostatnich odcinkach, tych nowych, irytować.
      Ja też zamierzam odświeżyć sobie tą serię, ale może jeszcze nie teraz, bo aktualnie oczekuję nowego odcinka :P
      iZombie zdecydowanie ci polecam! Zobacz koniecznie :D
      O! Nawet nie pomyślałam o Snowie! Hah, tak lubię Igrzyska, ale na myśl mi on nie przyszedł, jednak co do twojego wyboru to oczywiście się zgadzam, słusznie :P
      Ja też! I tak strasznie się sobie dziwiłam, bo rzadko płaczę, no ale jednak! :P
      Ja je nawet polubiłam :P Niektóre są naprawdę dobre! I do tego grona powinna dołączyć jeszcze Alice Hill, którą chyba pokochałam! :D Ta seria nadal przede mną, ale mam w planach jej zakup :P
      "Najstarszego" przeczytałam w miarę szybko i ja takich problemów raczej nie miałam :/ Ale życzę powodzenia! :)
      To mamy coś wspólnego! Hah, ej te co wymieniłaś to ja też bym wpisała :P Ale postawiłam na konkrety :D

      Usuń
  30. Haha, ja też chciałabym napisać książkę :) Bardzo chętnie przeczytałabym twoje opowiadanie, może podeślesz mi je na maila? 10 stron A4 przypadające na rozdział wcale mnie nie zrażają ;) (lubieksiazkiczytac@gmail.com)

    Weronika z lubieduzoczytac.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chyba nic nie stoi na przeszkodzie :D Z chęcią udostępniłabym ci moje opowiadanie/opowiadania, ale aktualnie są jeszcze na etapie pisania i wielu poprawek. zmian, więc jak tylko je skończę, na pewno ci wyśle, ale coraz bardziej zastanawiam się nad publikacją jednego z nich na blogu i chyba to zrealizuję, więc jak już będziesz chciała to zapraszam tutaj, jednak prolog dodam, kiedy wszystko poprawię ;)

      Usuń
  31. Świetne odpowiedzi! W większości się z tobą zgadzam:) A "The Hanging Tree" jest świetną piosenką!
    MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  32. Osobiście The 100 tylko oglądam, naczytałam się tyle, że książka rozczarowuje i poprzestałam na serialu, który uwielbiam ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja jeszcze nie czytałam i trochę żałuję, że zaczęłam od serialu, jednak książkę kiedyś na pewno przeczytam :)

      Usuń
  33. "Trzy metry nad niebem" działa na mnie tak samo. A co do polskich autorów - miałam identycznie. Teraz wiem, że piszą wspaniałe książki, chociaż kiedyś nie dawałam im szans.

    OdpowiedzUsuń
  34. Scott z Teen wolf jest super, ale moje serce już na zawsze będzie miał Stiles! Ja go uwielbiam od pierwszego odcinka! <3
    The hanging tree - również uwielbiam, to taka klimatyczna piosenka! :P
    I ja mogę nazwać się osobą mającą uprzedzenia do polskich autorów... Sama nawet nie wiem, skąd to się wzięło. Zresztą, to trochę przykre, ale nie tylko przy książkach mam uprzedzenia do tego co polskie... Cóż, może kiedyś to zwalczę ;)
    Prześwietne odpowiedzi! ^_^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Stiles jest okej :D Ale i tak wolę Scotta :P
      Ja również nie mam pojęcia. Choć wydaje mi się, że u mnie z tego, iż moja siostra nie przepada za polskimi autorami i wielokrotnie mówiła mi, że ie są zbyt wiele warci. Jednak sama się przekonałam, że jest inaczej :D

      Usuń
  35. Dzieeń dobry ;)
    Jestem początkująca, od jutra zaczynam prowadzenie swojego bloga. Zapraszam! http://czytanienaszymzyciem.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No to życzę ci ogromnego powodzenia, a na bloga zaglądać będę na pewno! Wiem jak to jest zaczynać, bo sama całkiem niedawno to robiłam, więc trzymam kciuki! :)

      Usuń
  36. A ja jakoś nie przepadam za Eleną. Była w porządku, ale nie przeszkadza mi jej brak w tvd. Gdybym miała już wybrać swoją ulubioną bohaterkę byłaby nią Katherine lub Caroline z 2-3 sezonu ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja nie przepadam za Katherine :P no ale każdy ma inny gust :D Caroline natomiast od zawsze lubiłam i lubić będę :P

      Usuń
  37. The Hanging Tree to na prawde piękna piosenka. Zwłaszcza ten głos Jennifer! :D Zgadzam się z Tobą w sprawie lektur. Eragon jak najbardziej i Zwiadowcy ♥

    Pozdrawiam, Lucy :*
    http://zeglujacmiedzysnami.blogspot.com/
    PS: Ogranizuję Book Tour, może jesteś chętna? ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie! Jest przecudowna!
      Nad udziałem jeszcze się zastanowię, ale na razie zobaczę jaka to książka :D

      Usuń
  38. Cześć!
    Nominowałam cię do przysłowiowego tagu: http://czytelniczemysli.blogspot.com/2015/08/przysowiowy-book-tag.html?showComment=1439047598858#c6228656790155201946

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję za nominację :) Wykonam za niedługo :P

      Usuń

Zostaw ślad swojej obecności :)