piątek, 31 lipca 2015

Wrap up #3: Lipiec 2015

Hej, hej, hej!
Wow! W tym miesiącu postanowiłam sobie, że przeczytam minimum 14 książek. Myślałam, że nie podołam. Twierdziłam, że mi się nie uda i w siebie nie wierzyłam. Teraz przychodzi pisać podsumowanie, trzeba policzyć przeczytane książki, ilość stron i tak dalej. Zrobiłam to wszystko i patrzę, 18 książek i komiks! Myślę sobie, co?! Jakim cudem! Może się pomyliłam. Liczę jeszcze raz. Nie, nie pomyliłam się! Przeczytałam aż 18 książek, a miało być ich 14 :) Jestem z siebie naprawdę dumna!


1. Kto, jak nie ja? - Katarzyna Kołczewska
2. Pułapka uczuć - Colleen Hoover
3. Do wszystkich chłopców, których kochałam - Jenny Han
4. Lato koloru wiśni - Carina Bartsch
5. Lucynka, Macoszka i ja - Martin Reiner
6. Laura - J.K. Johhanson
7. Girl Online - Zoe Sugg
8. Collide - Gail McHugh
9. Nieumarła i niezamężna - Mary Janice Davidson
10. Nieumarła i bezrobotna - Mary Janice Davidson
11. Nieumarła i niedoceniona - Mary Janice Davidson
12. Nie przebaczaj - Kuba Ryszkiewicz, Marianna Strychowska 
13. Bal umarłych dziewczyn - Rachel Caine
14. Królestwo cieni - Celine Kiernan
15. Nocna aleja - Rachel Caine
16. Czerwone jak krew - Salla Simukka
17. Maskarada szaleńców - Rachel Caine
18. Endgame. Wezwanie - James Fray
19. Czas żniw - Samantha Shannon

Podsumowując:
Przeczytałam 6277 stron, czyli około 202 strony dziennie :)


W tym miesiącu staję niestety przed bardzo trudnym wyborem, gdyż książek, które podobały mi się naprawdę jest aż pięć! Żeby jednak stosować się do zasad, które sama wymyśliłam, dokonałam trudnego wyboru i jakoś mam te trzy najlepsze. Są nimi "Czas Żniw" Samanthy Shannon, "Endgame. Wezwanie" Jamesa Freya i ..."Lato koloru wiśni" Cariny Bartsch :) Książki gorąco polecam!


Dobra, wybranie najlepszej książki było trudne, ale najgorszej jest jeszcze trudniejsze! Szczerze powiedziawszy, takiej książki raczej nie było, ale przedstawię wam tą, którą oceniłam najniżej. Jest nią "Laura" J.K. Johhanson, której przyznałam ocenę 7/10. Wiem, jestem łaskawa, ale nie moja wina, że wszystkie książki mi się podobają i nie potrafię wstawić im oceny niższej :D

Dobra, pochwalcie mi się w komentarzach, ile i jakie książki przeczytaliście w tym miesiącu :) Mam jeszcze do was pytanie, czy jutro chcecie odpowiedzi na LBA czy Summer Reader Book Tag :P Piszcie, co wolicie ;)

66 komentarzy :

  1. O MATKO! GENIALNY WYNIK! <3 Gratuluję! Nie wiem jak to zrobiłaś, ale możesz być z siebie niesamowicie dumna. :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No trochę jestem :P Ja również nie mam pojęcia, jak to zrobiłam, ale powiem tylko, że ostatnio przełączyłam się na jakiś tryb nocny, gdzie czytam książki do 3 30, a wstaję koło 12 idealnie na obiad :D Wieczorami i nocami bardzo dobrze i szybko się czyta :D

      Usuń
  2. Czytałam "Czerwone jak krew" i bardzo mi się podobało :) Ja niestety, takiej ilości książek w miesiącu nie jestem w stanie przeczytać :( Myślę, że Summer Reader Book Tag :)

    http://czytelniczemysli.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ta książka ma coś w sobie, ale nie umiem tego określić. Niby też pojawiały się jakieś morderstwa i przekleństwa, ale książka wydała mi się wyjątkowo lekka :) Jesteś, jesteś :P Każdy jest, jak znajdzie czas :D

      Usuń
  3. W ciągu tego miesiąca przeczytałaś tyle, ile ja od początku roku, aż mi wstyd za siebie... Świetny wynik, gratulacje :)

    Weronika z lubieduzoczytac.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hah, no cóż, niektórzy mają więcej czasu a inni mniej. Ale grunt, że w ogóle czytasz jakieś książki, bo Polacy i książki to wiadomo :/

      Usuń
  4. Wow, ta ilość przeczytanych książek to chyba jakiś rekord na całej blogosfrze ;) wielkie gratulacje ! ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie sądzę :P Kiedyś widziałam 20, ale nie pamiętam już, gdzie to było xd To w takim razie w jakimś miesiącu ustanowię rekord 25 książek, ale może to zostawię sobie na przyszły rok :P

      Usuń
  5. Jestem pod wrażeniem twojego wyniku czytelniczego. Zaszalałaś, oj zaszalałaś podobnie jak ja :)))
    Gratuluję i oby tak dalej!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No zaszalałam :P Ale jak mam czas czytać to czytam i ne marnuję tego więc wynik jest jaki jest ;)

      Usuń
  6. Woow. Jakim cudem ty tyle czytasz? Endgame czeka na półeczce i aż mnie zmotywowałaś do tego aby jak najszybciej skończyć "Dzieci gniewu" i zacząć Endgame. Ja bym wolała przeczytać LBA

    Pozdrawiam
    blog--ksiazkoholiczki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chyba każdy zadał mi już to pytanie :P Naprawdę nie wiem, ale mam w miarę dużo czasu i nigdy go nie marnuję ;) "Endgame" jest naprawdę świetne, ale nie musisz się tak spieszyć :D Obiecuję zrobić LBA w poniedziałek :P

      Usuń
  7. Świetny wynik, u mnie podobny post. Pozdrawiam i zapraszam, Maniaczka
    countrywithbooks.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak podobny to również gratuluję! Już idę czytać ;)

      Usuń
  8. Ty zawsze "wygrywasz" jeśli chodzi o ilość przeczytanych książek :) O ile mogę się tak wyrazić :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hah, to my już organizujemy jakieś zawody? :D Może czytam dużo, ale gorzej jest z recenzjami, jednak mam zamiar się poprawić w tym miesiącu :P

      Usuń
  9. Serdecznie gratuluję. U mnie to nie przedstawia się tak okazale, ale i tak czytam coraz więcej ;)

    melomol.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki :) To bardzo dobrze, że czytasz więcej :)

      Usuń
  10. Ten wynik mnie rozbroił, zwłaszcza jeśli spojrzę na swój. Ale mam dobre usprawiedliwienie! Prawie nie było mnie w domu, a obóz jest od cieszenia się obozem, prawda?

    dianabookgeek.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie! Ja niestety nigdzie nie wyjeżdżam, więc cieszę się moimi wakacjami z książkami :D

      Usuń
  11. Łał, gratuluję takiego wyniku!
    To ja się przy Tobie chowam... :D

    Nowa recenzja u mnie - zapraszam! ;)
    www.przerwa-na-ksiazke.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki :) Kiedyś na pewno przeczytasz więcej ode mnie :)

      Usuń
  12. Odpowiedzi
    1. Dzięki, dzięki. Teraz czekam na twój, podobny do mojego! :P

      Usuń
  13. Odpowiedzi
    1. Haha :P Uwielbiam ten tekst! Nie no, w tym momencie całkowicie mnie rozbroiłaś :D

      Usuń
  14. Niesamowity wynik, gratuluję! Mój lipiec był lepszy od poprzednich miesięcy, nawet mimo tego, że nie miałam dostępu do żadnej książki przez całe 11 dni. :p Czekam na book haul. Może uda mi się znaleźć jakieś ciekawe książki, których jeszcze nie znam. ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W takim razie również gratuluję wyniku :) Book haul może jednak zrobię trochę wcześniej, ale to się jeszcze zobaczy ;)

      Usuń
  15. Ojej, powalający wynik! Ja w tym miesiącu przeczytałam: "Złodziej Pioruna", "Morze Potworów", "Klątwa Tytana" i "Wróć, jeśli pamiętasz". Cztery książki jak na wakacje to bardzo mało, ale biorąc pod uwagę moje wyjazdy, to nie jest tak źle. Mam nadzieję, że sierpień będzie lepszy.
    Pozdrawiam! /ksiazkowe-tajemnice.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeśli wyjeżdżasz to to naprawdę dobry wynik ;) Ja się nigdzie ie ruszam, więc i czasu na czytanie więcej :)

      Usuń
  16. Ogromnie gratuluję! Masz się czym chwalić ;)
    U mnie w lipcu było słabiutko, ale postaram się poprawić swój wynik w sierpniu ;)

    http://czytelnicze-turbulencje.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Będę ci kibicować i mocno trzymać kciuki :)

      Usuń
  17. Gratuluję wyniku :) Ja o takim mogę tylko pomarzyć ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki :) Ale dobre jest to, że cokolwiek przeczytałaś :D

      Usuń
  18. Świetny wynik, gratuluję. No i Pułapka uczuć u mnie na celowniku :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I bardzo dobry cel! Musisz przeczytać :P

      Usuń
  19. Gratuluję wyniku! U mnie od wczoraj na blogu również podsumowanie lipca :) "Czerwone jak krew" <3 Słyszałam wiele dobrego i muszę sięgnąć!
    Pozdrawiam *czytelniczka 99*
    In Bookland <-- Klik

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ksiązka była naprawdę bardzo dobra, gorąco ją polecam :) Za niedługo postaram się dodać recenzję, ale niczego nie obiecuję ;)

      Usuń
  20. Totalnie poszalałaś! :) jestem pod wrażeniem :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Gratuluję! :) Może w przyszłości uda Ci się zrecenzować wszystkie przeczytane w tym miesiącu książki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja mam taką nadzieję, ale kilka książek z niektórych serii mam zamiar zrecenzować dopiero, gdy przeczytam całe cykle. Wtedy napisałabym jedną recenzję do wszystkiego. Pozostałe książki mam zamiar zrecenzować w tym i następnym miesiącu ;)

      Usuń
  22. Gratuluję tak świetnego wyniku. Jestem pod wrażeniem.

    OdpowiedzUsuń
  23. Odpowiedzi
    1. Yay, kolejna nominacja :P Dziękuje!

      Usuń
  24. Świetny wynik! Z tych książek znajomy jest mi tylko "Collide" :) Życzę jeszcze lepszego sierpnia! :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeśli miałby być jeszcze lepszy to już zaczynam się bać :D

      Usuń
  25. Gratuluję wyników i życzę powodzenia w nadchodzącym miesiącu :)
    Thievingbooks.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  26. Gratuluję wyniku, jestem jedynie trzy książki od ciebie gorsza hahaha

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. E tam, jaka gorsza? Przeczytałaś bardzo dużo i również jestem pod wrażeniem :)

      Usuń
  27. Czas Żniw to fantastyczna książka! Genialny debiut.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie! Książka niesamowita, fenomenalna, ubóstwiam ją, kocham i muszę zabrać się za drugą część :)

      Usuń
  28. Naprawdę niesamowity wynik ! "Pułapkę uczuć" kocham, a "Lato koloru wiśni" jest świetne :D

    OdpowiedzUsuń
  29. "Czas żniw" mam już na półce i z niecierpliwością czekam aż się za tą pozycję zabiorę. A "Lato koloru wiśni" też mam w planach. Gratuluję wyniku!
    gabxreadsbooks.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na co czekasz, dziewczyno? Czytaj, bo książka niesamowita :P "Lato..." również świetne :P Dziękuję :)

      Usuń
  30. Łaskawość przemija wraz z liczbą przeczytanych książek ;) Za 10 lat już dużo rzadziej będziesz przyznawać ósemki i wyżej. Gust się wyrabia, wymagania rosną... ach, zaczynam pisać jak stary dziad xD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pewnie tak ;) Ale to nie moja wina, że większość książek mi się podoba. Z rożnych względów :D Każda jest inna i ma w sobie coś, co decyduje o mojej ocenie. Na razie zaczynam pisać recenzje, więc nie dziwię się, że podoba mi się tak dużo książek.
      Jaki tam stary dziad? :D

      Usuń
  31. Gratuluję wyniku, jest naprawdę imponujący :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Aż 18 książek?! Wow! Gratuluję i podziwiam! Mnie nigdy nie udało się przeczytać więcej niż 10... Może w sierpniu? ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wszystko jest możliwe! :) Będę trzymała kciuki za twój wynik ;P

      Usuń
  33. Ojej, 19! Moja 6 wypada przy tobie blado. :P Choć ja jestem dumna ze swojej 6. :D
    Widzę, że Tobie też wszystkie książki się podobają i nie lubisz wystawiać im niskich ocen. :P Znam to, aż za dobrze. Ja po prostu nie umiem postawić książce oceny niższej niż 6/10, bo każda książka coś sobą reprezentuje. :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. E tam :P Bardzo dobrze, że jesteś dumna ze swojej 6! Może nie wszyscy znajdują tyle czasu na czytanie :P
      Nienawidzę tego robić, a jak już muszę, wtedy naprawdę bardzo ubolewam :/ Ja też! Chociaż jest jeden czy dwa wyjątki, bo były kiedyś chyba dwie książki, których po prostu nienawidzę!

      Usuń

Zostaw ślad swojej obecności :)