środa, 1 lipca 2015

Wrap up #2: Czerwiec 2015

Hej! Takie posty podsumowujące od tego miesiąca będą wyglądać nieco inaczej. Nie chcę was zanudzać już na samym początku, więc nie będę się za bardzo rozpisywać. Zmiany możecie zobaczyć sami, a jakie to renowacje przeprowadziłam? Popatrzcie :)


2. Ziemia skuta lodem - John Flanagan
3. Alicja w Krainie Zombi - Gena Showalter
4. Coś do stracenia - Cora Carmanack
5. Jajko z niespodzianką - Agnieszka Krakowiak-Kondracka
6. Angelfall - Susan Ee
7. Cyrk nocy - Erin Morgenstern
8. Zatruty tron - Celine Kiernan
9. Pragnienie - Carrie Jones
10. Wyścig śmierci - Maggie Stiefvater
11. Akademia wampirów - Richelle Mead
12. Wampiry z Morganville: Przeklęty dom - Rachel Caine

Podsumowując:
Przeczytałam 4234 stron, czyli około 141 stron dziennie :)


W tym miesiącu najbardziej przypadła mi do gustu książka "Wyścig śmierci" Maggie Stiefvater, lecz tuż za nią uplasowały się dwie pozycje: "Alicja w krainie Zombi" Geny Showalter i "Angelfall" Susan Ee.


Wydaje mi się, że w tym miesiącu nie było takiej książki, która jakkolwiek by mi się nie spodobała. Wszystkie pozycje, które przeczytałam były ciekawe i całkiem fajne, a chwile z nimi będę miło wspominać. 



Ach! Te cudowne, świeżutkie, pachnące nowości z mojej biblioteczki :) Na koniec zawsze zostawiam to, co najlepsze, dlatego też osoby, które dotrwały do końca mają teraz okazję zobaczyć, o jakie książki wzbogaciłam się w czerwcu :)

        The Little Prince - Antoine De Saint-Exupery
Jest to wersja oryginalna Małego Księcia. Książkę otrzymałam na zakończenie roku szkolnego. Jest po angielsku, więc mogę mieć małe problemy z przeczytaniem, ale trzymajcie za mnie kciuki!

Książkę tą kupiłam właściwie pod wpływem jakiegoś nagłego natchnienia czy coś :P Nie miałam jej zakupu w planach, ale jako że była przeceniona z prawie 40 złotych na 9.99, czemu miałam nie skorzystać? Z tego co wiem, jeśli macie ochotę na tą książkę, jest ona nadal na promocji na stronie internetowej wydawnictwa Świat Książki :)        

        Życzenie - Alexandra Bullen
 Tutaj swój magiczny urok rzuciła na mnie cudowna okładka tej książki. Nie mogłam się oprzeć temu małemu motylkowi, który kusił! Dodatkowo, o ile dobrze mówię (piszę), kosztowała mnie tylko 8.19 zł.

        Tam, gdzie nie sięga już cień - Hanna Kowalewska
O! A tutaj to wam się muszę pochwalić :D Tą książkę wygrałam w konkursie na blogu Ireny - Zapatrzona w książki, za co bardzo dziękuję, a z książką 'rozprawię się' w najbliższym czasie :P 

        Pragnienie - Carrie Jones
Tej książki stwierdziłam, że sobie nie będę odmawiać, bo okładka strasznie przykuła moją uwagę, a patrząc na cenę mało nie padłam z zadowolenia, bo dałam za nią tylko 5.73 zł :)
 
        Pan Tadeusz - Adam Mickiewicz
Chociaż nie za bardzo przepadam za klasykami, Pana Tadeusza otrzymałam na zakończenie roku szkolnego :) Kiedyś mi się przyda, ale na razie nie zamierzam go czytać :D

Zdjęcie do dwóch ostatnich książek wstawię być może jutro, bo jak na nieszczęście rozładował mi się aparat, kiedy miałam już robić fotkę :D

        Do wszystkich chłopców, których kochałam - Jenny Han
Tą książkę kupiłam, bo od dłuższego czasu poszukiwałam ją w przystępnej cenie. Tak idealnie udało mi się trafić, że zdobyłam ją za 15 zł! Promocje w księgarniach są cudowne!

Tą książkę miałam pożyczyć od koleżanki, ale jakoś tak wyszło, że jej nie dostałam. Zobaczyłam ją za 10 zł na promocji w Świecie Książki i tak oto znalazła się na mojej półeczce :)

Ma do mnie przyjść jeszcze jedna książka z tego miesiąca, ale muszę na nią cierpliwie czekać :P Przedstawię wam ją w następnym podsumowaniu miesiąca :)
To by było wszystko na dziś! Powiecie mi, o jakie książki wzbogaciły się w tym miesiącu wasze biblioteczki? :)

54 komentarze :

  1. Gratuluje tylu przeczytanych książek! U mnie nieco gorzej było w tym miesiącu.
    Śliczny stosik :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Stosik i tak niewielki ;) Muszę tylko zrobić jeszcze zdjęcie pozostałych dwóch książek :P

      Usuń
  2. Swietny wynik :) Dawno kupiłaś Pułapkę uczuć w tej przecenie?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zamówiłam ją z tego co pamiętam 26 czerwca, a przyszła do mnie wczoraj. Z tego co wiem, promocja na tą akurat książkę trwała do niedzieli 28 :) Ale może jeszcze będzie na tej promocji, bo np. książka "Czerwone jak krew" była za 9.99, później przez jakiś tydzień, dwa za 30 parę, a teraz znów jest za 9.99 :)

      Usuń
  3. Ja właśnie wypożyczyłam "Alicję w Krainie Zombie" i czuję, że będzie to dobra pozycja :) Właśnie też myślę o tym, żeby przeczytać jakąś książkę w oryginale,ale nie wiem czy dam radę :P Piękny stosik *.*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj będzie. "Alicja w krainie Zombie" jest super. Ja pochłonęłam ją w jeden dzień, więc naprawdę polecam :)

      Usuń
  4. Gratuluje! :) Dzięki Tobie sięgnę po coś polskiego czyli po 'Jajko z niespodzianką' :)

    http://reading-my-life.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja byłam sceptycznie nastawiona do książek polskich autorów, ale przeczytałam już kilka pozycji, które pomogły mi zmienić moje nastawienie :)

      Usuń
  5. Gratuluję ilości przeczytanych w tym miesiącu :O
    Pozdrawiam
    ksiazkowepodroze.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki :) W tym miesiącu postawiłam sobie za cel 14 :) Trzymaj kciuki!

      Usuń
    2. Będę trzymać i czekać na recenzje :) Nominowałam Cię także do Liebster Blog Award - http://ksiazkowepodroze.blogspot.com/2015/07/liebster-blog-award-2015-3-nominacje.html
      Wiem, że masz już dużo nominacji, ale chciałabym ujrzeć Twoje odpowiedzi ;) Oczywiście spokojnie poczekam, gdyż wiem ile czasu zajmuje Tego napisanie i wymyślenie pytań. :)

      Usuń
    3. Dzięki :) Nie martw się, że nie odpowiem, bo ja bardzo lubię takie nominacje, tylko że zanim ja odpowiem na to wszystko, zanim ja wymyślę jakąś odpowiedź i przede wszystkim, zanim spisze moje myśli i obrobię pytania, żeby były na kolorowym tle - schodzi mi baaaaardzo dużo czasu.

      Usuń
  6. Wspaniałe zdobycze i zachwycający wynik przeczytanych książek! Mój to się nawet nie umywa! Gratuluję. :D

    porozmawiajmy-o-ksiazkach.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No ten miesiąc był taki luźniejszy, więc miałam więcej czasu na czytanie, choć nie ukryważ, czytałam też nocami ;)

      Usuń
  7. Przyjemnie zrobiony wpis, naprawdę kapitalnie

    Zapraszam do siebie: dianabookgeek.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje :) Starałam się zrobić coś naprawdę ciekawego i innego ;)

      Usuń
  8. Odpowiedzi
    1. Wynik może i piękny, ale jeżeli chodzi o recenzje to nie jestem z siebie dumna. Napisałam łącznie 5, a książek znowu zostało mi mnóstwo do zrecenzowania :(

      Usuń
  9. Według mnie to duży stosik. Gratuluję tak dobrego wyniku! Przewiduję, że w tym miesiącu tak się rozpędzisz, że co najmniej 20 książek przeczytasz :D
    Pozdrawiam serdecznie!
    Fanny http://buszujacawsrodksiazek.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cóż, być może mi się to uda, choć postanowiłam przeczytać co najmniej 14 :)

      Usuń
  10. Gratuluję tak pięknego wyniku!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje :) Moim celem w tym miesiącu jest 14 książek i mam nadzieję, że jakoś mi się uda :)

      Usuń
  11. To świetny wynik! Ja bym przeczytała chętnie "Alicja w krainie Zombie" muszę zdobyc.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Polecam ;) Przede wszystkim nie przedstawiono tam takich typowych Zombie, które mogą zjeść mózg i tylko tego pragną. To było coś zupełnie innego, ale zdradzać ci nie będę ;)

      Usuń
  12. Uuu nawet Pan Tadeusz się tu znalazł, no ładnie :) Przyda Ci się w drugiej klasie liceum/ technikum :)
    Bardzo fajny zbiór książek. Po twojej recenzji, wypożyczyłam "Angelfall" i jak na razie fajnie mi się ją czyta :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nawet nie wiesz jak mi miło, że ktoś po mojej recenzji rzeczywiście sięgnął po książkę, o której pisałam :) Fajnie ;) Pan Tadeusz rzeczywiście może się mi przydać, a swojego egzemplarza jeszcze nie miałam, więc go zdobyłam.

      Usuń
  13. Wow, jestem pod wrażeniem wyniku!

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo dobre wyniki. Gratuluję i oby tak dalej!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki ;) Teraz postaram się przeczytać więcej :D

      Usuń
  15. Nieźle, nieźle :3 Widzę, że Alicja przypadła Ci do gustu. Powiem jednak, że seria z czasem robi się kiepska. O ile drugi tom jeszcze przypadł mi do gustu, to trzeci już całkowicie zmienił moje zdanie. Okropny.
    Przy okazji informuję o nominacji do Liebster Blog Award - widziałam, że masz ich już od groma, jednak jestem strasznie ciekawa Twoich odpowiedzi ;) --> http://papierowemiasta.blogspot.com/2015/07/liebster-blog-award-czyli-mordercze.html

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeszcze nie miałam okazji sięgnąć po dalsze części "Alicji...", ale aktualnie na nie poluję ;) Za nominację dziękuje ;P ja uwielbiam odpowiadać na pytania, lubię się wygadać i opowiedzieć trochę o sobie czy tematach ze mną związanych, więc z chęcią odpowiem też na twoje :)

      Usuń
  16. Gratuluję tak wielu przeczytanych książek. :)
    A Wyścig Śmierci już zamówiłam, za 9.99 to aż żal nie wziąć!

    Pozdrawiam!
    zaczytanekoty.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Gdzie ty kupujesz książki tak tanio?
    Ja nigdy nie mogę trafić na promocje, zawsze mam takiego pecha :(
    Pana Tadeusza też muszę w końcu przeczytać.

    http://blog--ksiazkoholiczki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na pewno nie w empiku :D Tam jest według mnie strasznie drogo, nawet jak trwają jakieś promocje. Ja książki kupuję w Matrasie i na stronie internetowej wydawnictwa/księgarni Świat Książki. Teraz są tam świetne promocje, bo w końcu są wakacje i jest dużo wakacyjnych promocji, więc zalecam rozglądnięcie się :D

      Usuń
  18. Świetny podsumowujący post! No i niezły stosik do przeczytania! :) Miłego czytania w letnie popołudnia! :)
    Pozdrawiam!

    O książkach - okiem Optymistki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje! Czytanie na pewno będzie miłe :D

      Usuń
  19. świetny blog, bardzo ładnie piszesz! :)
    Pozdrawiam!
    moj blog: http://alleksandraay.blogspot.com/
    skomentujesz? Może obs za obs ? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki! Ja również pozdrawiam, ale niestety nie bawię się w "obs za obs" ;) Wolę prawdziwych obserwatorów, którzy rzeczywiście sami, z własnego wyboru, postanowili śledzić mojego bloga i czytać moje posty :)

      Usuń
  20. Świetny wynik i mega podoba mi się że wybierasz książkę najgorszą i 3 najlepsze :) Jest to coś nowego i super pomysł. Jeśli chodzi o "Pułapka uczuć" to ostatnio jets moja największa miłość tak jak Colleen Hoover :) Uwielbiam ją i serdecznie polecam.
    Zapraszam do mnie gdzie również pojawiła się recenzja "Pułapki uczuć" oraj jej drugiej części czyli "Nieprzekraczalnej granicy" http://onlybooks-jdb.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To wybieranie najgorszych i najlepszych książek już pojawiało się na rożnych blogach, ale jeszcze nie na moim ;) Więc postanowiłam coś takiego zrobić, tyle że pod inną nazwą :D
      Ja Colleen Hoover właśnie pokochałam i muszę, po prostu muszę kupić sobie Hopeless, Losing Hope i trzecią część, której nazwy nie pamiętam, a także Maybe Someday :)

      Usuń
  21. Świetny pomysł z nowym "przemeblowaniem", super nagłówki i cudowne książki, u mnie z tej listy na samym szczycie na pweno pulsowałoby "Angelfall" <3 Książka, którą kocham i zatracam się bez reszty :)
    Pozdrawiam : D
    http://books-world-come-in.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. "Angelfall" postawiłam na 2 miejscu, bo jednak "Wyścig śmierci" miał to coś, co sprawiło, że bicie mojego serca ciągle zmieniało rytm, a inne przedstawienie koni, bazując na literaturze, było świetne, choć nie za bardzo przepadam za tymi zwierzakami ;)

      Usuń
  22. Ehh, book haul. Mój portfel zawsze okropnie cierpi przy wizycie w księgarni. Z pustymi rękoma nigdy jeszcze nie wyszłam xD. Ciekawy post.
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O nie martw się, ja też nigdy nie wychodzę z pustymi rękami :P

      Usuń
  23. Świetny wynik! Z niecierpliwością czekam na recenzję "Pragnienie" :)
    Pozdrawiam /ksiazkowe-tajemnice.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tą recenzję planuję dodać gdzieś tak około 18 lipca, ewentualnie trochę wcześniej, bo mam już ustalony plan na ten miesiąc z recenzjami, więc ta data jest przypisana do tej książki ;)

      Usuń
  24. Ja również uwielbiam Alicję w krainie zombi :) Gratuluję wyników i życzę udanego nowego miesiąca :)
    Thievingbooks.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki :) Alicja jest super, ale w tym miesiącu i tak nie zasługuje na 1 miejsce :P

      Usuń
  25. Od dłuższego czasu poluję na "Do wszystkich chłopców, których kochałam". Jestem bardzo ciekawa jak podobał Ci się "Cyrk nocy", ponieważ jest to dość unikalna lektura :)
    www.oczytane.blog.pl

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na pewno pojawi się recenzja Cyrku nocy, ale na razie mogę ci powiedzieć, że lektura była tajemnicza, magiczna i strasznie klimatyczna. Pochłonęłam ją raz dwa, i choć na początku nie za bardzo mogłam się połapać, która postać jest tą najważniejszą, szybko się o tym dowiedziałam :) Jak najbardziej polecam tą książkę, a ja jestem pewna, że jeszcze nie raz po nią sięgnę :)

      Usuń
  26. 141 stron dziennie to mega dobry wynik, więc gratuluję!
    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki ;) Chociaż jak czytałam to były takie dni, że przeczytałam 300, a nawet 400 stron, a czasem też takie, w których nie czytałam nic, więc ilość stron dziennie nie jest do końca prawdziwa ;)

      Usuń
  27. Bardzo fajny stosik :D Ciekawie piszesz, obserwuje. Zapraszam do mnie i proszę o wyrażenie opinii, to dla mnie bardzo ważne, bo dopiero zaczynam :)

    OdpowiedzUsuń

Zostaw ślad swojej obecności :)