niedziela, 19 lipca 2015

Podsumowanie wyzwania wakacyjnego #3

Hej kochani!
Trzeci tydzień wyzwania wakacyjnego był dla mnie naprawdę dosyć obfity, jeśli chodzi o ilość przeczytanych książek. Muszę też wspomnieć, że wreszcie udało mi się skończyć drugą część "Zatrutego tronu" i jestem bardzo, bardzo zadowolona z tej książki ;) Przeczytałam nawet jeden komiks! No, ale niestety miałam też dwu, a nawet trzydniową przerwę z pisaniem, przez co jest mi trochę głupio. Ten tydzień był nieco inny niż zwykle ;)


      Collide - Gail McHugh (13.07.2015)
Po tą książkę sięgnęłam tak naprawdę przypadkiem. Właściwie to poszukiwałam książek podobnych do "Lata koloru wiśni" i ktoś zaproponował mi ten tytuł. Spróbowałam. Książka była naprawdę dobra, pokazywała dość ważne rzeczy i poniekąd mówiła o złym traktowaniu kobiet. Pojawiały się trudne wybory, ciężkie chwile, również te radosne, jak i rożne żarty, przez co bardzo ją polubiłam :) Już nie mogę się doczekać drugiej części, która ma być wydana we wrześniu tego roku. Polecam! Otrzymuj ode mnie ocenę 8,5/10.

Była niesamowicie wciągająca, a to wszystko przez poczucie humoru głównej bohaterki, a także za jej niedbałość w niektórych sytuacjach, kiedy zamiast o własne życie wolała się martwić o nową parę butów :D Zasługuje na miano mojej ulubionej książki i oceniam ją na 10!

        Nieumarła i bezrobotna - Mary Janice Davidson (16.07.2015)
Drugi tom serii "Królowa Betsy". Książkę pokochałam od razu i przeczytałam ją w kilka godzin! Strasznie, ale to strasznie mi się podobała i wiem, że na pewno sięgnę po nią jeszcze nie raz. Polecam! Ocena idealna dla tej książki to 9/10.
Podobnie jak pierwsze dwa tomy, pochłonęłam ją raz dwa, choć i tak ta część nie podobała mi się tak bardzo. Daję jej ocenę 8/10. Nie mogę się doczekać, wzięcia się za kolejny tom tej serii. Szkoda tylko, że w Polsce nie ma wydanych wszystkich części, ale mam nadzieję, że się to zmieni.

        Nie przebaczaj - Kuba Ryszkiewicz, Marianna Strychowska (16.07.2015)
Rzadko czytam komiksy, praktycznie nawet wcale, bo najzwyczajniej w świecie wolę książki ;) Przeczytałam jedną recenzję tego komiksu i od razu mnie zainteresował. Komiks naprawdę mi się podobał i gorąco go polecam. Otrzymuje ode mnie ocenę 8/10 :)

        Bal umarłych dziewczyn - Rachel Caine (17.07.2015)
Jeśli chodzi o serię "Wampiry z Morganville" postanowiłam sobie, że przez całe wakacje będę czytać przynajmniej po jednej książce z tej serii :) Polubiłam ją, ale nie tak bardzo jak inne, podobne serie. Jednak ma ona coś w sobie, co mnie do niej nieustannie przyciąga. Może urok wampirów? :D Zasługuje na 7/10 :)

        Królestwo Cieni - Celine Kiernan (19.07.2015)
Ostatnią książką na dziś jest kontynuacja "Zatrutego tronu", który bardzo polubiłam. Wreszcie się wzięłam i przebrnęłam przez 250 stron, które zostały mi do skończenia tej książki. Za niedługo będę się zabierać już za 3 część tej trylogii i jestem bardzo ciekawa, jak rozwiną się losy bohaterów. Moja ocena to 8/10 :)


Ilość przeczytanych stron w ciągu drugiego tygodnia wyzwania:

368 + 302 + 256 + 320 + 80 + 264 + 250 = 1840

Ilość przeczytanych stron łącznie w ciągu całego wyzwania:

1751 + 1365 + 1840 = 4956

Łączna ilość przeczytanych książek: 15 + 1 komiks

52 komentarze :

  1. Wow, kobieto ty chyba nie robisz nic innego oprócz czytania? XDD
    Tak na poważnie: gratuluje wyniku!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie no, oczywiście, że robię! :D To znaczy cały wolny czas spędzam na czytaniu, ale wychodzę też ze znajomymi :P Głównie czytam nocami i dlatego dorobiłam się takiego wyniku :D

      Usuń
  2. Serdecznie gratuluję świetnego wyniku!
    Mi czytanie w wakacje w ogóle nie idzie. Oj tam, później będę się martwić ;) Ale tak to jest, gdy już zaczynam uczyć się do matury i coś mi się zdaję, że za niedługo zapomnę czytać po polsku ;)

    http://czytelnicze-turbulencje.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bywają rzeczy ważniejsze, więc czasami trzeba sobie odpuścić czytanie na jakiś czas :)

      Usuń
  3. Gratuluje tak świetnego wyniku! :)

    http://reading-my-life.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo dużo ksiażek przeczytałaś, jak na taki okres. Gratulacje :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Jestem w szoku. Po raz kolejny mnie zadziwiłaś - pozytywnie oczywiście :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Niesamowity wynik. Gratuluję :)
    Niestety nie biorę udział w wyzwaniu, może za rok ?
    Pozdrawiam http://in-my-different-world.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Jestem w wielkim szoku, czy ty coś robisz oprócz czytania? :D Teraz jestem w 100% pewna, że uda Ci się skończyć to wyzwanie.
    Pozdrawiam serdecznie!
    Fanny http://buszujacawsrodksiazek.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oczywiście, że robię! Ale jak się szybko wyrobię to na czytanie jest więcej czasu :P Poza tym są noce i praktycznie codziennie czytam od 23 do 3, więc szybko idzie mi czytanie :)

      Usuń
  8. Zazdroszczę czasu na czytanie! Ja ostatnio się cieszę, kiedy mi się uda przeczytać dwie książki tygodniowo ;)

    www.maialis,pl

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No ja czytam ostatnio dosyć często nocami :D

      Usuń
  9. Wow, super wynik, ja niestety nie mogę znaleźć aż tak dużo czasu na czytanie, ale staram się to zmienić. Nic z powyższych książek nie czytałam, miłych wakacji! :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja tego czasu ostatnio znajduję aż za dużo :D Wszystkie książki polecam :) Dziękuję i również życzę udanych wakacji ;)

      Usuń
  10. Odpowiedzi
    1. No w tym tygodniu poszło mi znacznie lepiej :)

      Usuń
  11. Gratuluję wyniku :) Jeszcze bardziej narobiłaś mi ochotę na "Collide"...

    OdpowiedzUsuń
  12. No to jesteś na półmetku, a to dopiero trzeci tydzień. Gratuluję tak pięknego wyniku. :)

    OdpowiedzUsuń
  13. 1840 stron w tydzień? Ty w ogóle robisz coś po za czytaniem?
    Ja niewiele więcej w miesiąc czytam. Jak ty to robisz?

    http://blog--ksiazkoholiczki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Robię! Ale czytam nocami od 23 do 3, plus jeszcze w dzień, więc tych stron wychodzi trochę :D

      Usuń
  14. Bardzo ci gratuluję twoje zaczytania i że tak świetnie Ci idzie. Czytałam "Nieumarła i niezamężna" dość dziwna książka i zabawna nawet mi się podobała. Bardzo dużo stron wyszło, naprawdę jest się z czego cieszyć :D
    Pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Masz trochę racji, bo książka też wydawała mi się nieco dziwna, ale ją po prostu uwielbiam za humor, który w niej panuje :)

      Usuń
  15. "Collide" jest całkiem fajne. Bardzo lubię też Cykl autorstwa Davidson, nieźle się przy nim uśmiałam.

    OdpowiedzUsuń
  16. Odpowiedzi
    1. E tam, na pewno jest jeszcze ktoś, kto przeczytał znacznie więcej książek w ciągu tygodnia niż ja :D

      Usuń
  17. Świetny wynik. Gratuluję i oby tak dalej.

    OdpowiedzUsuń
  18. Gratuluję wyniku!
    http://ksiazkomiloscimoja.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Gratuluję wyników! <3 I ogromne zazdro z mojej strony, że przeczytałaś "Collide". <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ale to przecież nic wielkiego! :D Ty również możesz to zrobić ;)

      Usuń
  20. Widzę, że coraz lepiej idzie. Tyle tytułów i jeszcze komiks. ;) Królestwo cierni uwielbiam, cała seria autorki skradła moje serce. ;) Do tego Collide mnie oczarowało, Lato koloru wiśni całkowicie się jednak od tej powieści różniło. ;) Jeśli lubisz przepychanki słowne to sięgnij po serie Lux, tam bohaterowie wciąż się kłócą. ;)

    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Różnić się różniło, ale było podobne pod względem docinek i humoru :P Nawet nie wiedziałam, że w serii Lux są kłótnie podobne do tych, a to naprawdę dziwne, bo serie mam już w planach od bardzo dawna :)

      Usuń
  21. Gratuluje tylu przeczytanych książek! Ja ledwo kończę swoją pierwszą w te wakacje :__:
    Jakoś czytanie teraz mi nie idzie ;)
    A! I chyba niedługo przygarnę sobie „Nieumarła i niezamężna" - Mary Janice Davidson skoro tak zachwalasz :D

    Pozdrawiam, Lucy! :*
    http://zeglujacmiedzysnami.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przygarnij, przygarnij! Książka jest super, a z tego co wiem to chyba jest w Matrasie za około 10 złotych na promocji. Przynajmniej jeszcze ostatnio była ;)

      Usuń
  22. No, no, piękne wyniki! Idziesz jak burza ;). Tylko pogratulować. Szkoda że ja nie mam tyle czasu na czytanie w wakacje... Ale nadrobię we wrześniu ;).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zawsze można czytać nocami :D We wrześniu będę trzymać kciuki za twoje czytanie ;)

      Usuń
  23. Hej :) Nominowałam Cię do Liebster Blog Award. Zapraszam: www.bohater-fikcyjny.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! Na nominację odpowiem za jakiś czas ;)

      Usuń
  24. Sama czytałam "Collide" i książka również bardzo mi się podobała. Jestem niezwykle ciekawa kontynuacji "Zatrutego tronu", bo jest ona ciągle przede mną, mimo iż mam już całą serię w swojej biblioteczce :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Co do kontynuacji tej książki to polecam ci ją bardzo gorąco, bo jest równie ciekawa, a może i nawet ciekawsza niż część pierwsza ;)

      Usuń

Zostaw ślad swojej obecności :)