niedziela, 5 lipca 2015

Podsumowanie wyzwania wakacyjnego #1

Hej, hej!
Dzisiaj mam dla was coś nowego, bo to pierwsze wakacyjne podsumowanie wyzwania, w którym biorę udział :) Dzisiaj chciałabym pokazać wam, jakie książki udało mi się przeczytać w ciągu tego tygodnia, od 27 czerwca do 5 lipca. Żeby było ciekawiej, pokażę wam również ich oceny i o każdej pozycji coś napiszę. Takich podsumowań możecie spodziewać się w każda niedzielę, a w środę 2 września, na blogu pojawi się całkowite podsumowanie wyzwania! Jeśli jesteście ciekawi mojego wyniku - zapraszam serdecznie.

Udało mi się przeczytać aż pięć książek! A są to:


       Akademia wampirów - Richelle Mead (27.06.2015)
Jak widzicie, wakacje zaczęłam z wampirami! Sama nie wiem, co mnie nakłoniło do sięgnięcia po tą pozycję, ale już strasznie długo chciałam zabrać się za tą serię, więc najwidoczniej przyszedł na nią czas :) Moja ocena to 9/10, a jej recenzja jest już na blogu.

      Wampiry z Morganville: Przeklęty dom - Rachel Caine (28.06.2015)
I tu znowu wampiry! Po tą książkę sięgnęłam pod wpływem natchnienia, kiedy to zobaczyłam na profilu jednego z moich znajomych na lubimyczytac.pl, że właśnie skończył lub skończyła, bo już nie pamiętam kto to, tą książkę i wystawiła jej dosyć wysoką ocenę. Mi ten tom się podobał i daję mu ocenę 7/10, a recenzji możecie spodziewać się za niedługo.

        Kto, jak nie ja? - Katarzyna Kołczewska (01.07.2015)
Tą książkę zaczęłam czytać w czerwcu, ale pojawiły się inne pozycje, które wolałam przeczytać, więc odstawiłam ją na jakiś czas. Zostało mi jej tylko kilkadziesiąt stron, więc postanowiłam ją dokończyć i wcale nie żałuję moje decyzji. Recenzja napisana, ocena 9/10. Jak najbardziej polecam tą pozycję :)

        Pułapka uczuć - Colleen Hoover (03.07.2015)
Zauważyłam ją na promocji za 10 złotych, więc nie mogłam się powstrzymać i przejść obok niej obojętnie. Musiałam ją kupić, bo jako łowczyni promocji, tak mi wypadało. Lekturę tej książki mam za sobą i zdradzę wam, że pochłonęłam ją w jakieś cztery godziny! Masakra jak się wciągnęłam :P Daję jej 10/10 i już nie mogę się doczekać, kiedy przeczytam drugą część :) Recenzja pojawi się za niedługo (około 15 lipca).

       Do wszystkich chłopców, których kochałam - Jenny Han (04.07.2015)

I ostatnia już dzisiaj książka, czyli pozycja, którą zamówiłam razem z "Pułapką uczuć" za 15 złotych :) Właśnie wczoraj ją skończyłam i mi się spodobała, choć w zakończeniu oczekiwałam na coś znacznie lepszego. Jestem troszeczkę zawiedziona, że było tak, jak było, ale i tak daję jej należna ocenę 8/10, która jest jak najbardziej zasłużona. Recenzja również pojawi się za niedługo, choć planuję ją dodać pod koniec tego miesiąca.


                             Ilość przeczytanych stron w ciągu pierwszego tygodnia wyzwania:

336 + 264 + 480 + 285 + 368 = 1751

45 komentarzy :

  1. Gratuluje powodzenia w wyzwaniu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki :) Tobie również życzę powodzenia :)

      Usuń
  2. Przeczytałabym "Kto jak nie ja" :)
    Powodzenia ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Książka jest niesamowita, więc jak najbardziej polecam :)

      Usuń
  3. Jak tak dalej pójdzie,to w tym miesiącu przeczytasz o wiele więcej, niż Twoje założone 14 książek. ;)
    Pozdrawiam :)
    ksiazkowepodroze.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Być może :P Ale nie będę czytać na siłę, więc wyznaczam sobie próg 14 książek ;)

      Usuń
  4. Powodzenia :) Bardzo dobrze Ci idzie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki ;) Wszyscy musicie trzymać za mnie kciuki albo nie, bo wtedy będziecie mogli wymyślić mi jakąś karę, którą będę musiała zrobić :D

      Usuń
  5. Woow! Nieźle ci idzie! :D
    Masz zadziwiające tempo czytania. Jak ty na to znajdujesz czas? :)

    http://blog--ksiazkoholiczki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Po nocach czytam :P Ale w ciągu dnia również ;)

      Usuń
    2. Haha. Czytanie po nocach skąd ja to znam :D

      Usuń
  6. Świetny wynik. Gratuluję. :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Gratuluję świetnego wyniku w wyzwaniu i wyboru lektur, bo niektóre z powyższych książek to sama chętnie bym przeczytała ;)

    http://czytelnicze-turbulencje.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wybierając te książki sugerowałam się tym, które chciałabym przeczytać najbardziej. Brałam też pod uwagę te, które dłuższy czas zalegają mi na półce :)

      Usuń
  8. Wow 5 książek w jeden tydzień szacun! bardzo fajne wyzwanie i Gratuluję :)
    http://kochamczytack.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To wcale nie aż tak dużo :P Mam teraz mnóstwo czasu, więc czytanie idzie mi szybko :)

      Usuń
  9. Piękny wynik! 5 książek w ciągu tygodnia to naprawdę dużo :). Trzymam kciuki aby dalej było jeszcze lepiej ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Gratuluje świetnego wyniku! Ja skończyłam w tygodniu jedną książkę, dlatego nie biorę udziału w tym wyzwaniu. Zbyt wolno czytam :( Ale Tobie jeszcze raz gratuluje świetnego wyniku!
    Pozdrawia Victoria z http://czytelniczemysli.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki :P Postarałam się jakoś ;)

      Usuń
  11. Gratuluje tylu przeczytanych książek w tak krótkim czasie. ;)
    "Pułapka uczuć" już jest zamówiona i jak tylko dostanę ją w swoje ręce to biorę się za czytanie. :)

    Pozdrawiam!
    zaczytanekoty.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak najbardziej zachęcam. Jeśli tylko spodoba ci się tak jak mi, gwarantuję, że przeczytasz ją za jednym zamachem, bo tak bardzo się wciągniesz ;)

      Usuń
  12. WoW! robi wrażenie! Trzymam kciuki za kolejne tygodnie :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Brawo! Jesteś o jedną książkę lepsza ode mnie w tym wyzwaniu, ale nie bój się, dogonię Cię! ;D
    Pozdrawiam serdecznie!
    Fanny http://buszujacawsrodksiazek.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No ja myślę, że mnie dogonisz :P Jedna książka to praktycznie żadna różnica :)

      Usuń
  14. Gratuluję wyniku. Sama chętnie sięgnę po "Kto jak nie ja? " i jestem bardzo ciekawa czy książka przypadłaby mi do gustu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W sumie każdy ma inngy gust, ale myślę że jest to powieść, która raczej spodobałaby się lub choćby wstrząsnęła każdym. Na pewno wywrze na czytelniku jakieś emocje ;)

      Usuń
  15. Ale za mną chodzi ta Coleen Hoover...

    Gratuluję wyniku ;)

    Pozdrawiam, Insane z przy-goracej-herbacie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Coleen Hoover pokochałam całym sercem, choć póki co, przeczytałam tylko jedną książkę, którą napisała. Mam nadzieję, że jak najprędzej zabiorę się za jej pozostałe książki :) Musisz przeczytać jakieś jej książki :P Jeśli tego nie zrobisz, nie wybaczę ci tego :D

      Usuń
  16. Gratuluję wyniku! Niedługo sama przeczytam "Pułapkę uczuć" Colleen Hoover i mam nadzieję, że się nie zawiodę. ;)

    porozmawiajmy-o-ksiazkach.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wydaje mi się, że się nie zawiedziesz ;)

      Usuń
  17. Wow! Gratuluje takiego wyniku ;)
    bajeerancko.blogspot.com - zachęcam do obserwacji ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Obserwuję te blogi, które mnie zainteresują. Nic na siłę, więc raczej podziękuje :)

      Usuń
  18. Jestem pod wrażeniem! Gratuluję tak świetnego wyniku :)

    Pozdrawiam!

    ksiazkowe-tajemnice.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przecież już kiedyś wspominałam, że wolę czytać 5 książek tygodniowo, wiec się nie dziw, że wynik jest taki, jaki jest :P

      Usuń
  19. Gratuluję i życzę powodzenia :)
    Pozdrawiam,
    Artemis
    http://artemis-shelf.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. Gratulacje! :)

    http://reading-my-life.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  21. Super! Niektórymi pozycjami też się zainteresuję:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niektóre są naprawdę warte uwagi :)

      Usuń
  22. Super ! Zainteresowałaś mnie "Do wszystkich chłopców, których kochałam " muszę to przeczytać! :)

    http://majkabloguje.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Książka jest taka pogodna i przyjemnie się ją czyta, więc jak najbardziej polecam :)

      Usuń
  23. Odpowiedzi
    1. Hah :P Nocami można wiele nadrobić :D

      Usuń

Zostaw ślad swojej obecności :)