poniedziałek, 1 czerwca 2015

Nominacja :)

Hej! Zostałam właśnie nominowana do pewnego tagu. Dziękuję bardzo Tetiana xd i jest mi strasznie miło, że czytasz mojego bloga :P Nominacja polega na tym, żeby wypisać 5 blogów, które czytam, uzasadnić swój wybór i nominować te blogi. Oczywiście blogów czytam mnóstwo, ale tych na które wchodzę bardzo często, nawet kilka razy dziennie, jest kilka. No i jednym z nich jest właśnie blog osoby, która mnie nominowała, ale ten akurat pominę :) Dodam, że kolejność tutaj nie ma znaczenia, ale któryś z tych blogów musiał być pierwszy, a któryś ostatni, bo inaczej by się nie dało :)

1. Bardzo lubię czytać bloga Nasz Książkowir, który pisany jest przez pięć dziewczyn :) Uwielbiam ich recenzje, bo czasem są naprawdę przydatne i pomocne, kiedy już nie wiem co czytać. Poza tym, bardzo podoba mi się wygląd tego bloga i choć nie jest on w cale taki kolorowy, utrzymał mi się w pamięci przez dłuższy czas.

2. Czytam również blog recenzencki Zakochana w ksiązkach za ciekawe i szczere opinie. Bo Veroniqusia Waters nie boi się powiedzieć co myśli o książce i jak bardzo jej się ona nie podoba ;)


3. Kolejnym blogiem jest blog k r e a t y w a. Lubię czytać ciekawe przemyślenia i szczere posty autorki. Nie brakuje tutaj również postów filmowych i książkowych, a dla mnie jest to dodatkowo dobre. Większość postów na tym blogu jest taka... dojrzała, tak to odpowiednie słowo, a sama autorka wie co pisze :)

4. Ostatnio coraz częściej wchodzę też na bloga SECRET BOOKS, który należy do booktuberki Martha Oakiss. Bardzo lubię jej recenzje, a jeszcze bardziej lubię jej słuchać :P

5. Ostatnim już blogiem, który bardzo lubię, jest Isabel czyta, czyli świetny blog Izabeli :) Lubię go czytać, bo jesteśmy z Izą mniej więcej w tym samym wieku, a chcę poznać inną opinię o książce, kogoś kto jest równie młody ;)

To już wszystkie pięć blogów, które lubię odwiedzać. Oczywiście nominuję wszystkie te blogi i liczę na post-nominację :P Zachęcam do ich odwiedzenia, bo warto!

4 komentarze :

  1. Jeśli lubisz tagi, zapraszam do siebie na tag inspirowany postaciami z Diabelskich maszyn :)
    http://withcoffeeandbooks.blogspot.com/2015/05/diabelskie-maszyny-tag.html

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jasne :) z chęcią wykonam ten tag, ale to dopiero za jakiś czas, bo chwilowo nie mam czasu :)

      Usuń
  2. Ogromnie dziękuję Ci za nominację, to dla mnie wiele znaczy! Na pewno niedługo odpowiem na nią na blogu :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Dziękuję serdecznie, bardzo mi miło ^^

    OdpowiedzUsuń

Zostaw ślad swojej obecności :)