niedziela, 31 maja 2015

Wrap up #1: Maj 2015

Postanowiłam wprowadzić na bloga nową serię, czyli Wrap up, gdzie każdego ostatniego dnia miesiąca podsumowywać będę ilość przeczytanych przeze mnie książek, itp. Dziś będzie to pierwszy post z tej serii, więc zapraszam do czytania!

Książki, które przeczytałam w tym miesiącu:


1. Christopher Paolini - Najstarszy                           616 stron
2. John Flanagan - Zwiadowcy. Ruiny Gorlanu        320 stron
3. Dorota Wieczorek - Dotyk mroku                         304 strony
4. John Flanagan - Zwiadowcy. Płonący most           350 stron
5. Sara Shepard - Pretty Little Liars. Bez skazy       320 stron
6. Danuta Awolusi - Na wysokim niebie                    272 strony
7. Christopher Paolini - Brisingr                               624 strony
8. Peter Abrahams - Najważniejsza sprawa             248 stron
9. Kody Keplinger - Duff. Ta brzydka i gruba         336 stron
10. Christopher Paolini - Dziedzictwo tom 1            448 stron

Podsumowując:
Przeczytałam 3838 stron, czyli 124 strony dziennie :)

Zakupiłam/dostałam:

1. Erin Morgenstern - Cyrk nocy                    
2. Gena Showalter - Alicja w krainie zombie        
3. Rainbow Rowell - Eleonora & Park             

W tym miesiącu zakupiłam 2 książki, a jedną dostałam z okazji dnia dziecka :P Cyrk nocy kupiłam sobie na promocji w świecie książki za jedynie 8.19 zł! Aż grzech było nie skorzystać. Alicja w krainie zombie kosztowała 30-pare zł, a Eleonorę & Parka dostałam od moich rodziców z okazji dnia dziecka.

7 komentarzy :

  1. Całkiem niezły wynik! Czekam na recenzję tych książek.

    http://czytam-ogladam-recenzuje.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Recenzje pojawią się za niedługo :)

      Usuń
  2. Chyba muszę zacząć więcej czytać, jestem pod wrażeniem :)

    http://the-blaack.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetne książki, naprawdę fajne.
    Zostałaś nominowana do TAGU. Mam nadzieje że znajdziesz czas by odpowiedzieć: Nominacja polega na;
    -wypisaniu 5 blogów, które się czyta
    - uzasadnienie swojego wyboru
    -nominowaniu tych blogów
    Pozdrawiam cieplutko :) http://kochamczytack.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratuluję wyniku!
    Mam nadzieję, że niektóre z tych książek przeczytanych zrecenzujesz, bo niektóre zapowiadają się ciekawie :)

    OdpowiedzUsuń

Zostaw ślad swojej obecności :)